Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 27.08.2020 12:15

Τελικά, συμφέρει να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Image of Μάκης Σιάρκος Μάκης Σιάρκος
Τελικά, συμφέρει να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Τα 6.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου – ΙΧ, που μπορεί να γίνουν και €7.000 αν έχετε αυτοκίνητο για απόσυρση, φαίνονται σαν να φωνάζουν ότι ήρθε η ώρα να διαβείτε το κατώφλι των μηδενικών ρύπων. Ωστόσο, είναι τα πράγματα έτσι;

Όταν μιλάμε για κίνητρα που προωθούν τις τεχνολογίες των μηδενικών ρύπων στον γενικότερο τομέα των μεταφορών, είναι δύσκολο να πει κανείς ότι ο χαρακτήρας τους δεν είναι θετικός. Ωστόσο δεν πρέπει κανείς να βιάζεται να βγάλει συμπεράσματα σε σχέση τόσο με το εύρος τους, όσο και με το τελικό τους αποτέλεσμα. Ενώ, πολύ περισσότερο δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα της μειωμένης τιμής και να πιστέψει ότι ήρθε η ώρα να αγοράσει το δικό του ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που τώρα είναι επιτέλους «φθηνό».

Κάθε πράγμα στην ώρα του και στο χώρο του – και πριν πούμε οτιδήποτε άλλο, σημειώστε ότι όσον αφορά τις επιδοτήσεις αυτές θα οδηγήσουν στην είσοδο στην κυκλοφορία συγκεκριμένου αριθμού οχημάτων.

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκτός από “καθαρά”, είναι πλέον “κανονικά”, προσφέρουν όλες τις ανέσεις των συμβατικών μοντέλων (πλην της αυτονομίας) και είναι γρήγορα και “ευκολοοδήγητα”. Δεν είναι όμως για όλους…

Έτσι, λοιπόν, ενώ αρχικά γινόταν λόγος για περίπου 1.700 πλήρως ηλεκτρικά (BEV*) επιβατικά ΙΧ, 1.000 BEV* & υβριδικά PHEV* ταξί και 6.000 BEV & PHEV εταιρικά οχήματα (επιβατικά και van), με το σύνολο, για τα δύο χρόνια 8.700 αυτοκίνητα BEV και PHEV μαζί, τελικώς κατά την τελική παρουσίαση του ψηφισμένου πλέον νόμου ο αρμόδιος υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, δήλων ότι συνολικά αναμένεται να επιδοτηθούν περί τα 15.000 αυτοκίνητα (ΙΧ και Ταξί) και 12.500 δίκυκλα (ποδήλατα και σκούτερ), από τα 100 εκ. ευρώ του προγράμματος.

Όλα αυτά σε μια αγορά η οποία στην προ κορωνοϊού εποχή είχε αγγίξει – ΙΧ και φορτηγά – τις 122.000 μονάδες ετησίως. Μιλάμε, λοιπόν, για ένα συγκεκριμένο – περιορισμένο – ποσοστό στο σύνολο της αγοράς, παρόλο που οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η αναμενόμενη αύξηση των «ηλεκτρικών» πωλήσεων θα είναι βεβαίως θεαματική: βλέπετε, στην Ελλάδα, στο διάστημα 2014-2019 πουλήθηκαν συνολικά 438 BEV και 706 PHEV. Ωστόσο, με βάση το πλήθος των οχημάτων που αναμένεται να επιδοτηθούν έχουμε έναν πρώτο λόγο για να σκεφτούμε ότι η το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι για όλους.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ο δεύτερος λόγος που περιορίζει το κοινό που μπορεί να επωφεληθεί από τα κίνητρα, είναι ότι έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητα που κοστίζουν περίπου 30.000 ευρώ (εφόσον μιλάμε για στοιχειωδώς «οικογενειακά» μοντέλα), ακόμα και με την κρατική επιδότηση. Πολύ περισσότερο που η κατοχή και η χρήση τους θέτει μια σειρά απαιτήσεις στον ιδιοκτήτη τους, όπως η θέση πάρκινγκ (κατά προτίμηση κλειστού) για εγκατάσταση φορτιστή, ενώ ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στην παρούσα φάση, που η υπάρχουσα υποδομή φόρτισης βρίσκεται σε εμβρυικό στάδιο, στο σχεδιασμό των όποιων υπεραστικών μετακινήσεων, για να είναι κανείς βέβαιος ότι δεν θα γυρίσει με την οδική βοήθεια, έχοντας «μείνει» από ρεύμα… Διότι, άλλο η θεωρητική αυτονομία και άλλο η απόσταση που μπορεί να καλύψει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην πράξη!

Με 500 ευρώ επιδοτείται η εγκατάσταση “έξυπνου” φορτιστή. Προϋπόθεση, η αποδεδειγμένη κατοχή/μίσθωση θέσης στάθμευσης.
Και μην βιαστείτε να σκεφτείτε ότι θα κάνετε γρήγορα απόσβεση της υψηλής τιμής, λόγω του μειωμένου κόστους κίνησης, που όντως είναι 3-5 φορές μικρότερο από αυτό των συμβατικών αυτοκινήτων, γιατί ακόμα και με τους πλέον αισιόδοξους υπολογισμούς του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας – και με φόρτιση αποκλειστικά με «νυχτερινό» ρεύμα – θα εξοικονομήσετε 1.000 ευρώ το χρόνο (ανά 10.000 χλμ.) σε σχέση με τη βενζίνη, συν το όποιο όφελος προκύψει από το μειωμένο κόστος συντήρησης και τις άλλες παροχές. Όμως εσείς θα έχετε πληρώσει για την αγορά του ηλεκτρικού σας αυτοκινήτου κάπου 10.000 € επιπλέον…

…η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει οικονομικό νόημα για πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες χρηστών που κάνουν τέτοια χρήση η οποία τελικώς οδηγεί σε ένα θετικό ισοζύγιο.

Αρκετά διαφορετική είναι η κατάσταση για τις επιχειρήσεις και τους πάσης φύσεως επαγγελματίες, ιδιαίτερα για αυτούς που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του κέντρου, όπου θα μπορούν κυκλοφορούν ελεύθερα, όποια περιβαλλοντικά μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας και να επιβληθούν μελλοντικά. Εδώ, δίνονται μια σειρά φορολογικά κίνητρα που σε συνδυασμό με τα προαναφερθέντα (μειωμένο κόστος κίνησης κλπ.) αλλάζουν τα δεδομένα.

Ενώ, χαρακτηριστική περίπτωση που η ηλεκτροκίνηση συμφέρει είναι τα ταξί, που σε μια βάρδια τους μπορεί να διανύουν 200 χλμ. το καθένα και που διανύουν πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Τα ηλεκτροκίνητα ταξί συμφέρουν και κοινωνικά, από την πλευρά της ρύπανσης, καθώς κινούνται σε μεγάλο βαθμό στο κέντρο επιβαρύνοντας με ρύπους (και όχι μόνον CO2) τοπικά την ατμόσφαιρα. Εν ολίγοις η αντικατάσταση των παλαιών ταξί με ηλεκτρικά θα ήταν ευχής έργον, όμως για την απρόσκοπτη λειτουργία τους, πρέπει να δημιουργηθεί – και μάλιστα γρήγορα – δίκτυο σημείων ταχείας φόρτισης DC.

Οι λιανικές τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το Opel Corsa-e είναι της τάξης των €30.000 (συνήθως τις ξεπερνούν). Στην συγκεκριμένη περίπτωση το – πολύ καλό – συμβατικό βενζινοκίνητο Corsa των 130 ίππων μπορεί να αποκτηθεί ακόμα και με €17.350 (και μάλιστα στην καλά εξοπλισμένη έκδοση GS-line), ενώ το ηλεκτρικό Corsa-e κοστίζει €32.230.
Τονίζουμε λοιπόν ότι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει οικονομικό νόημα για πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες χρηστών που κάνουν τέτοια χρήση η οποία τελικώς οδηγεί σε ένα θετικό ισοζύγιο. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα αλλάξει σταδιακά τα επόμενα χρόνια, αφού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα προσεγγίσουν τα συμβατικά από την άποψη της τιμής αγοράς. Σήμερα όμως δεν χρειάζεται υπερβολικός ενθουσιασμός. Και για να μην παρεξηγηθούμε, εμείς δεν λέμε να μην αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά να ξέρετε τι αγοράζετε και γιατί!

Τα κίνητρα με μια ματιά

Ο νόμος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης προβλέπει τα εξής: Με έως €6.000 επιδοτείται η αγορά ηλεκτρικού (BEV) ΙΧ, με έως €5.500 η αγορά BEV Van και με έως€4.000 η αγορά PHEV επαγγελματικού Van με CO2 λιγότερο των 50 g/km. Η αγορά ηλεκτρικού ταξί επιδοτείται με έως €10.500, ενώ για τα plug in ταξί η επιδότηση φτάνει μέχρι τα 8.000 € (περιλαμβάνεται – και στις δύο περιπτώσεις – η υποχρεωτική απόσυρση του παλαιού ταξί).

Άλλα 1.000 € δίνονται για απόσυρση παλιού αυτοκινήτου, ενώ με έως 800 ευρώ επιδοτούνται τα ηλεκτρικά δίκυκλα/τρίκυκλα και τα ποδήλατα. Σε όλα αυτά προσθέστε και μια σειρά φορολογικά κίνητρα όπως οι υπεραποσβέσεις, τα €500 για την εγκατάσταση «έξυπνων» φορτιστών, η δωρεάν στάθμευση κλπ.

Σημειώστε ότι το οικολογικό bonus είναι 20% για τα ΙΧ με Λιανική Τιμή Προ Φόρων [ΛΤΠΦ] έως €30.000 & 15% για ΛΤΠΦ από €30.001 έως €50.000, 25% για τα ταξί και 15% για τα επαγγελματικά οχήματα και τα εταιρικά ΙΧ. Κατά συνέπεια δεν σημαίνει ότι τα 6.000 ευρώ είναι δεδομένα για οποιοδήποτε μοντέλο επιλέξει κανείς, ενώ συνηθισμένο λάθος που γίνεται από τους ενδιαφερόμενους είναι ότι κάνουν τον υπολογισμό του bonus επί της τελικής λιανικής τιμής και όχι επί της ΛΤΠΦ, που είναι το σωστό.

Επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ δίνεται για απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου (ΙΧ και εταιρικά οχήματα), ενώ άλλα €1.000 δίνονται σε ΑΜΕΑ & Πολύτεκνους (ΙΧ & Ταξί). Σύμφωνα με την ΚΥΑ πηγή χρηματοδότησης της δράσης είναι το Ταμείο των Ρύπων, που έχει ήδη πιστώσει 45 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν στα έσοδα του 2019. Υπενθυμίζεται ότι ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης μέχρι το τέλος του 2021 θα είναι 100 εκατ. ευρώ.

Διευκρινήσεις για τα κίνητρα, υπό τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων, μπορείτε να διαβάσετε εδώ, ενώ εφόσον καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι σας συμφέρει η αγορά ηλεκτρικού οχήματος (ενδεχομένως όχι μόνο αυτοκινήτου, αλλά και ποδηλάτου ή σκούτερ) μπορείτε να διαβάσετε οδηγίες για τη συμπλήρωση της σχετικής αίτησης, αλλά και αναλυτικά όλες τις ρυθμίσεις που προβλέπει ο νόμος για τη δράση “Κινούμαι Ηλεκτρικά” κάνοντας κλικ εδώ. Η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τη δράση «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» δημοσιεύθηκε στις 7 Αυγούστου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 3323 Β/7.8.2020), ενώ η ηλεκτρονική πλατφόρμα άνοιξε τη Δευτέρα που μας πέρασε (24 Αυγούστου).

*BEV: Battery Electric Vehicle (ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας), PHEV: Plug-In Hybrid Electric Vehicle (επαναφορτιζόμενο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

πηγή: stotimoni.gr

# TAGS

  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΓΟΡΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΗΠΑ: Πυροβολισμοί στο Πανεπιστήμιο Brown - Πληροφορίες για πολλά θύματα (Βίντεο)

Διεθνή 23:57

Σε μπλόκο της Τροχαίας που έκανε αλκοτέστ στην Αθήνα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Πολιτική 23:53

Τροχαίο δυστύχημα στη Χίο: Νεκρός οδηγός μοτοσικλέτας που παρέσυρε ηλικιωμένο πεζό

Ελλάδα 23:40

Ροβανιέμι: Το μήνυμα αγάπης του Άγιου Βασίλη από το παραμυθένιο χωριό (Βίντεο)

Διεθνή 23:32

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Το 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηρόδρομο στο 100%

Πολιτική 23:18

The Voice: Μωρό έκλεψε την καρδιά του Γιώργου Μαζωνάκη - «Θέλω να το βαφτίσω», είπε στη διαγωνιζόμενη

Life 23:01
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της ΕΦΣΥΝ - Το μήνυμα της νέας ιδιοκτησίας

Ο Πληροφοριοδότης 12:17

Ανατροπή με κλειστά καταστήματα την Κυριακή 14/12

Ελλάδα 07:37

Οι 3 ελληνικές πόλεις που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε το χειμώνα

Life 07:16

Έρχεται το «τέλος» των ATM για μικρά ποσά: Ανάληψη μετρητών από εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Επιχειρήσεις 07:42

Έρχονται νέα μέτρα από την ΑΑΔΕ το 2026 - Αποκαλύπτεται φοροδιαφυγή 51 δισ. ευρώ

Οικονομία 07:15
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

«Πέταξαν» σε πωλήσεις τα SUV και τα υβριδικά, σταθερότητα στα ηλεκτρικά

«Πέταξαν» σε πωλήσεις τα SUV και τα υβριδικά, σταθερότητα στα ηλεκτρικά

Auto - Moto 11.12.2025 15:22
Τελεσίγραφο σε αγρότες: «Αδειάστε άμεσα το λιμάνι του Βόλου»

Τελεσίγραφο σε αγρότες: «Αδειάστε άμεσα το λιμάνι του Βόλου»

Ελλάδα 10.12.2025 12:43
Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πού τα βρίσκω και πώς τα πληρώνω

Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πού τα βρίσκω και πώς τα πληρώνω

Auto - Moto 08.12.2025 11:55
Reuters: Πυράλους από το Ισραήλ παίρνει η Ελλάδα - «Πράσινο φως» από τη Βουλή

Reuters: Πυράλους από το Ισραήλ παίρνει η Ελλάδα - «Πράσινο φως» από τη Βουλή

Διεθνή 05.12.2025 16:12

NETWORK

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:33
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:00
Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:21
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:10
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games