Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 27.08.2025 07:00 UPD 27.08.2025 12:01

Κυκλάδες, Επτάνησα και Πελοπόννησος: Όταν η ενδεχόμενη απαγόρευση μπορεί να θρυμματίσει τo συναισθηματικό αποτύπωμα εν πλω

Image of Newsroom Newsroom
Κυκλάδες, Επτάνησα και Πελοπόννησος: Όταν η ενδεχόμενη απαγόρευση μπορεί να θρυμματίσει τo συναισθηματικό αποτύπωμα εν πλω
Άρθρο του κ. Γιώργου Παρίση, Πλοιάρχου MMa, MSc, D.M. Shipping Instructor και Τομεάρχη Εκπαίδευσης της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Θαλαμηγών (HYCA).

Η επιχειρησιακή ροή ενός Super ή Mega yacht στις Κυκλάδες μοιάζει με λεπτοδουλεμένο ρολόι: ο πλοίαρχος συντονίζει καιρικά δεδομένα, διαθέσιμες θέσεις, ανάγκες επιβατών, καύσιμα, ανεφοδιασμό, εκδρομές και VIP δραστηριότητες. Οι άγκυρες πέφτουν όχι απλώς για να σταθεροποιηθεί το σκάφος, αλλά για να δημιουργηθεί σκηνικό εμπειριών… το πρωινό μπάνιο σε προστατευμένο όρμο, το δείπνο με φόντο ηλιοβασίλεμα, η διανυκτέρευση στην ήσυχη αγκαλιά της θάλασσας.

Με καθολική απαγόρευση αγκυροβολίας στα σκάφη αναψυχής (και ειδικότερα στα σκάφη άνω των 24 μέτρων) σε κρίσιμες περιοχές Ποσειδωνίας, αυτή η καθημερινότητα μετατρέπεται σε συνεχές επιχειρησιακό “σκάκι” υπό περιορισμό:

  • Οι ιδανικοί όρμοι εξαφανίζονται από τον χάρτη.
  • Οι πλοίαρχοι αναγκάζονται να διανύουν διπλάσιες αποστάσεις για ασφαλές αγκυροβόλιο.
  • Οι επισκέψεις στα νησιά γίνονται χρονικά πιεσμένες, με check-in/check-out σε μαρίνες που δεν μπορούν να καλύψουν τη χωρητικότητα.

Αυτό δεν είναι απλώς αλλαγή σχεδίου… είναι ανατροπή τρόπου ζωής εν πλω.

1000023679_1afc0.jpg

Ψυχολογικές Βλάβες (Η Αόρατη Κούραση)

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Στον θαλάσσιο τουρισμό, το άυλο κεφάλαιο είναι το πιο πολύτιμο: η αίσθηση ελευθερίας και η ρέουσα εμπειρία.

Με τους περιορισμούς:

  • Το πλήρωμα λειτουργεί υπό διαρκή άγχος εναλλακτικών σχεδίων και φόβο προστίμων.
  • Οι πλοίαρχοι αισθάνονται επιχειρησιακά αλυσοδεμένοι, υποτιμημένοι στην επαγγελματική τους κρίση.
  • Οι επιβάτες αντιλαμβάνονται ασυνείδητα την ένταση και η εμπειρία του “once in a lifetime” ταξιδιού χάνει την ανεπιτήδευτη πολυτέλειά της.

Η ψυχολογική φθορά δεν είναι στιγμιαία. Είναι σωρευτική. Και στον κόσμο του yachting, η φήμη ενός προορισμού μπορεί να γκρεμιστεί αθόρυβα, όχι από τις θύελλες, αλλά από την αίσθηση περιορισμού.

Οικονομικές Βλάβες (Ο Λογαριασμός της Απόστασης)

Η απώλεια φυσικών αγκυροβολίων σημαίνει:

  • Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου για πρόσβαση σε εναλλακτικά σημεία.
  • Μείωση διανυκτερεύσεων κοντά σε μικρά νησιά που δεν διαθέτουν μαρίνα.
  • Μεταφορά δαπανών αλλού (αν το σκάφος αναγκαστεί να δέσει σε ένα άλλο νησί αντί του αρχικού προορισμού, η τοπική οικονομία της πρώτης επιλογής μηδενίζεται για εκείνη τη μέρα.

Με βάση τα στοιχεία του ΙΟΒΕ και των προηγούμενων αναλύσεων, η απώλεια για τα ελληνικά νησιά (πρώτης προτίμησης) μπορεί να ξεπεράσει τα 74 εκατ. € ετησίως, μόνο από την άμεση δαπάνη των σκαφών >24 μ. (χωρίς να υπολογίζουμε τη δευτερογενή απώλεια σε τουριστικές και εμπορικές αλυσίδες).

Collapse Τουριστικού Προφίλ (Από “Exclusive” σε “Inconvenient”)

Οι Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου και η Πελοπόννησος μαζί με την Ύδρα και τις Σπέτσες δεν είναι απλώς προορισμός… είναι brand. Ένα brand που πουλάει προσβασιμότητα σε κορυφαία εμπειρία.

Με τους περιορισμούς:

  • Οι ναυλωτές (στην κατηγορία των μεγάλων σκαφών) θα στραφούν σε περιοχές με φιλικότερο καθεστώς αγκυροβολίας (Σαρδηνία, Αμάλφι, Κροατία και φυσικά στην Τουρκία).
  • Τα διεθνή yacht brokers θα αφαιρέσουν τις περιοχές αυτές στις οποίες θα μπούν οι περιορισμοί από τις premium λίστες τους.
  • Η εικόνα “high-end island hopping” θα αντικατασταθεί από “logistics headache”.

Η ζημιά στο τουριστικό προφίλ δεν θα είναι θεωρητική. Θα είναι η αρχή ενός αλυσιδωτού brand degradation που δύσκολα αναστρέφεται.

1000023665_6ff08.jpg

Collapse Διασύνδεσης Yachting στις Κυκλάδες (Το Σπάσιμο του Νησιωτικού Συνδετήρα)

Το yachting λειτουργεί σαν αόρατη γέφυρα που ενώνει Μύκονο – Πάρο – Σίφνο – Μήλο – Σαντορίνη. Σαν μια οδό που αόρατα ενώνει την Κέρκυρα με τους Παξούς και το Μεγανήσι με την Λευκάδα. Σαν μια διαδρομή που αρχίζει από την υπέροχη Ζάκυνθο ακολουθώντας μια υπέροχη διαδρομή σε όλη την νότια Πελοπόννησο μέχρι την Μητροπολιτική Αθήνα και αντίστροφα.

Τα σκάφη και ειδικά τα άνω των 24 μέτρων δεν φέρνουν απλά εισόδημα στις τοπικές κοινωνίες και στην Ελληνική οικονομία, αλλά μετακινούν επιβάτες, συνεργεία, προμήθειες, καύσιμα και αμέτρητες υπηρεσίες μεταξύ των παραπάνω υπέροχων προορισμών.

Όταν οι άγκυρες σηκώνονται μακριά από τις φυσικές θέσεις τους, αυτό το νησιωτικό οικοσύστημα διασύνδεσης καταρρέει και οι μικρότεροι προορισμοί – αυτοί που ζουν από την τυχαία αλλά σταθερή ροή του yachting – μένουν εκτός κυκλώματος.

Το αποτέλεσμα;

  • Ένα κενό που δεν μπορεί να καλυφθεί ούτε από τον μαζικό τουρισμό ούτε από την τοπική ναυτιλία.

Η Πολιτική των Αγκυρών

Η προστασία της Ποσειδωνίας είναι αδιαπραγμάτευτη. Αλλά όταν η περιβαλλοντική πολιτική γίνεται με άξονα την απαγόρευση αντί για την τεκμηρίωση και την εκπαίδευση, το κόστος ξεπερνά την οικολογία και αγγίζει την ίδια την κοινωνική και οικονομική συνοχή των νησιών.

Το yachting δεν είναι αντίπαλος του περιβάλλοντος (είναι πιθανός του σύμμαχος, εφόσον ενταχθεί σε πλαίσιο υπεύθυνης λειτουργίας και πιστοποίησης).

1000023680_5aa45.jpg

Γιώργος Παρίσης, Πλοίαρχος MMa, MSc, D.M. Shipping Instructor και Τομεάρχης Εκπαίδευσης της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Θαλαμηγών (HYCA)

Σημείωση Πνευματικών Δικαιωμάτων

Το παρόν άρθρο αποτελεί πνευματική δημιουργία και αποκλειστική ιδιοκτησία του κ. Γιώργου Παρίση. Όλες οι διατυπώσεις, η αφηγηματική αρχιτεκτονική, η πρωτότυπη ορολογία και τα παραδείγματα προστατεύονται από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή, αντιγραφή, τροποποίηση ή χρήση του περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια του δημιουργού.

Ο κ. Γιώργος Παρίσης, Πλοίαρχος MMa, MSc, D.M. Shipping Instructor και Τομεάρχης Εκπαίδευσης της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Θαλαμηγών (HYCA), διατηρεί πλήρως τα ηθικά και περιουσιακά δικαιώματα επί του πρωτότυπου περιεχομένου και της εννοιολογικής
ακεραιότητας του παρόντος έργου.

(Οι εξωτερικές πηγές και αναφορές που χρησιμοποιούνται στο άρθρο παρατίθενται αποκλειστικά για την τεκμηρίωση επιχειρημάτων και την ενίσχυση της επιστημονικής εγκυρότητας του κειμένου. Τα πνευματικά δικαιώματα αυτών ανήκουν στους αντίστοιχους δημιουργούς τους και η χρήση τους γίνεται σύμφωνα με τις αρχές της εύλογης χρήσης και τους κανόνες ακαδημαϊκής αναφοράς).

Βιβλιογραφία & Πηγές

1. IOBE – Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών. (2023). Η συμβολή του Yachting στην Ελληνική Οικονομία.
2. Unsworth, R. K. F., Nordlund, L. M., & Cullen-Unsworth, L. C. (2019). Global challenges for seagrass conservation. Frontiers in Marine Science, 6, Article 153.
3. Britannia P&I Club. (2024). Dragging anchor – Prevention and risk awareness.
4. Parisis, G. (2023–2025). Mental Models and Human-Centered Nautical Intelligence in Yachting. Διεθνείς δημοσιεύσεις & αρθρογραφία UpdateTimes.gr.
5. European Commission. (2021). EU Strategy on offshore renewable energy and marine protected areas.
6. Yacht Club de Monaco. (2023). Survey on the impact of anchorage restrictions on captain decisions.
7. Boataround. (2025). Greece Sailing Guide 2025: Best anchorages, weather, and charter prices.

# TAGS

  • YACHTING
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Το ωράριο καταστημάτων και σούπερ μάρκετ σήμερα Παραμονή Χριστουγέννων

Το ωράριο καταστημάτων και σούπερ μάρκετ σήμερα Παραμονή Χριστουγέννων

Αναδρομικά το επίδομα μητρότητας - Ποιες μητέρες πρέπει να κάνουν αίτηση

Αναδρομικά το επίδομα μητρότητας - Ποιες μητέρες πρέπει να κάνουν αίτηση

Μπόνους δόμησης: Η ειδική τεκμηρίωση και τι πρέπει να αποδεικνύουν τα πολεοδομικά σχέδια

Μπόνους δόμησης: Η ειδική τεκμηρίωση και τι πρέπει να αποδεικνύουν τα πολεοδομικά σχέδια

Διαδικασία εξπρές για την έγκριση και ταξινόμηση οχημάτων

Διαδικασία εξπρές για την έγκριση και ταξινόμηση οχημάτων

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Κύμα κακοκαιρίας με μεγάλη ένταση τα Χριστούγεννα

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Κύμα κακοκαιρίας με μεγάλη ένταση τα Χριστούγεννα

Το πιο όμορφο κομμάτι των γιορτών δεν μπαίνει κάτω από το δέντρο

Το πιο όμορφο κομμάτι των γιορτών δεν μπαίνει κάτω από το δέντρο

Έως 1.700€ επίδομα κατάρτισης από τη ΔΥΠΑ — πώς το παίρνεις

Έως 1.700€ επίδομα κατάρτισης από τη ΔΥΠΑ — πώς το παίρνεις

ΔΕΗ Xmas West Park: η δική μας γιορτινή γειτονιά

ΔΕΗ Xmas West Park: η δική μας γιορτινή γειτονιά

Η Continental εδραιώνει την κυριαρχία της στα Ultra-High-Performance ελαστικά

Η Continental εδραιώνει την κυριαρχία της στα Ultra-High-Performance ελαστικά

100 Χρόνια Καθαρό Νερό

100 Χρόνια Καθαρό Νερό

Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία το κάπνισμα 1-4 τσιγάρων την ημέρα

Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία το κάπνισμα 1-4 τσιγάρων την ημέρα

Ποιο χριστουγεννιάτικο γλυκό έχει το χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο

Ποιο χριστουγεννιάτικο γλυκό έχει το χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο

Είναι, τελικά, το πρωινό το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας;

Είναι, τελικά, το πρωινό το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας;

Οι τροφές πλούσιες σε φλαβονοειδή – Προσφέρουν προστασία από καρδιαγγειακά και καρκίνο

Οι τροφές πλούσιες σε φλαβονοειδή – Προσφέρουν προστασία από καρδιαγγειακά και καρκίνο

ΕΣΑΗ: Κίνδυνος στρεβλώσεων στην αγορά από τις επιπλέον Χρεώσεις Μη Συμμόρφωσης

ΕΣΑΗ: Κίνδυνος στρεβλώσεων στην αγορά από τις επιπλέον Χρεώσεις Μη Συμμόρφωσης

ΕΒΙΚΕΝ: Προβληματισμός για την ισότιμη συμμετοχή της βιομηχανίας στις αγορές ευελιξίας

ΕΒΙΚΕΝ: Προβληματισμός για την ισότιμη συμμετοχή της βιομηχανίας στις αγορές ευελιξίας

Επίδομα θέρμανσης: Σήμερα η προκαταβολή- Το χρονοδιάγραμμα των υπόλοιπων πληρωμών

Επίδομα θέρμανσης: Σήμερα η προκαταβολή- Το χρονοδιάγραμμα των υπόλοιπων πληρωμών

Κάθετος Διάδρομος: Τι έδειξαν οι άγονες δημοπρασίες του Ιανουαρίου

Κάθετος Διάδρομος: Τι έδειξαν οι άγονες δημοπρασίες του Ιανουαρίου

Ανεβαίνουν τα μπλε τιμολόγια, αλλά έξι στα δέκα νοικοκυριά παραμένουν στα πράσινα

Ανεβαίνουν τα μπλε τιμολόγια, αλλά έξι στα δέκα νοικοκυριά παραμένουν στα πράσινα

Αιολικά: Πάνω από 600.000 θέσεις εργασίας έως το 2030-Καμπανάκι για το έλλειμμα δεξιοτήτων

Αιολικά: Πάνω από 600.000 θέσεις εργασίας έως το 2030-Καμπανάκι για το έλλειμμα δεξιοτήτων

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η Lidl Ελλάς προσφέρει 120.000€ στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με την πολύτιμη στήριξη των πελατών της

Επιχειρήσεις 21:42

Αθήνα: Φωτιά σε αυτοκίνητο στην οδό Μαυροματαίων

Ελλάδα 21:29

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 36χρονος, τον αναζητούσαν για αδικήματα αθλητικής βίας

Ελλάδα 21:20

Οι Ρώσοι (55%) πιστεύουν ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία θα τελειώσει το 2026

Διεθνή 21:11

Πλημμύρισε από τη βροχή η πλατεία στο Μοναστηράκι, ποτάμια οι δρόμοι σε Παγκρατι, Βύρωνα, Δάφνη (Βίντεο)

Ελλάδα 21:08

«Peaky Blinders: The Immortal Man» - Ο Κίλιαν Μέρφι επέστρεψε ως Tommy Shelby, δείτε το τρέιλερ

Entertainment 20:38
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τζόκερ 23/12/2025 - Αποτελέσματα: Αυτοί οι αριθμοί κερδίζουν 6 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 22:05

Eurojackpot 23/12/25: 2 δελτία κερδίζουν από 863,927 ευρώ - Οι αριθμοί που κληρώθηκαν

Ελλάδα 22:19

Μπόνους δόμησης: Η ειδική τεκμηρίωση και τι πρέπει να αποδεικνύουν τα πολεοδομικά σχέδια

Οικονομία 06:30

Σεισμός τώρα ανοιχτά της Ουρανούπολης

Ελλάδα 22:09

Αναδρομικά το επίδομα μητρότητας - Ποιες μητέρες πρέπει να κάνουν αίτηση

Οικονομία 06:38
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Luxury με συνείδηση: Η νέα οικολογία της θάλασσας

Luxury με συνείδηση: Η νέα οικολογία της θάλασσας

Επιχειρήσεις 29.10.2025 10:27
Ultra-Luxury Yacht Cruises Emerge as Greece’s New Tourism Trend

Ultra-Luxury Yacht Cruises Emerge as Greece’s New Tourism Trend

News In English 12.05.2025 09:27
The €524M Nautilus Project: All Talk, No Action?

The €524M Nautilus Project: All Talk, No Action?

News In English 28.02.2025 08:44
Greece’s New Yachting Fuel Tax Exemption Raises Smuggling Concerns

Greece’s New Yachting Fuel Tax Exemption Raises Smuggling Concerns

News In English 20.02.2025 10:04

NETWORK

Οι τροφές πλούσιες σε φλαβονοειδή – Προσφέρουν προστασία από καρδιαγγειακά και καρκίνο

Οι τροφές πλούσιες σε φλαβονοειδή – Προσφέρουν προστασία από καρδιαγγειακά και καρκίνο

healthstat.gr 12.24.2025 - 18:03
Είναι, τελικά, το πρωινό το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας;

Είναι, τελικά, το πρωινό το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας;

healthstat.gr 12.24.2025 - 19:27
Ποιο χριστουγεννιάτικο γλυκό έχει το χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο

Ποιο χριστουγεννιάτικο γλυκό έχει το χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο

healthstat.gr 12.24.2025 - 20:11
Η Masdar κατασκευάζει στην Μαλαισία το μεγαλύτερο πλωτό φωτοβολταϊκό έργο της Νοτιοανατολικής Ασίας

Η Masdar κατασκευάζει στην Μαλαισία το μεγαλύτερο πλωτό φωτοβολταϊκό έργο της Νοτιοανατολικής Ασίας

ienergeia.gr 12.24.2025 - 12:59
Το Εθνικό Κέντρο Ελέγχου Ενέργειας του ΑΔΜΗΕ στον Άγιο Στέφανο επισκέφθηκε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Το Εθνικό Κέντρο Ελέγχου Ενέργειας του ΑΔΜΗΕ στον Άγιο Στέφανο επισκέφθηκε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

ienergeia.gr 12.24.2025 - 15:33
ΥΠΕΘΟ – ΥΜΕ – ΥΠΑΝ – ΥΨηΔ - ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη η ψηφιακή εφαρμογή Μητρώου Δεξαμενών Ιδιωτικών Πρατηρίων Καυσίμων

ΥΠΕΘΟ – ΥΜΕ – ΥΠΑΝ – ΥΨηΔ - ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη η ψηφιακή εφαρμογή Μητρώου Δεξαμενών Ιδιωτικών Πρατηρίων Καυσίμων

ienergeia.gr 12.24.2025 - 15:37
Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα σε μια δεκαετία

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα σε μια δεκαετία

ienergeia.gr 12.24.2025 - 12:40
Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία το κάπνισμα 1-4 τσιγάρων την ημέρα

Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία το κάπνισμα 1-4 τσιγάρων την ημέρα

healthstat.gr 12.24.2025 - 18:42
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games