Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 17.06.2025 09:56

Ιστορική στιγμή: Η MAN ξεκινά τη σειριακή παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών

Image of Newsroom Newsroom
Ιστορική στιγμή: Η MAN ξεκινά τη σειριακή παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών
Ένα ιστορικό ορόσημο για την MAN Truck & Bus: Ξεκίνησε η σειριακή παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών.

Ο CEO της MAN, Alexander Vlaskamp, και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Παραγωγή και Εφοδιαστική Aλυσίδα, Michael Kobriger, μαζί με τον ευρωβουλευτή και πρόεδρο του Ευρωπαικού Λαικού Κόμματος, Manfred Weber, έδωσαν το έναυσμα από το εργοστάσιο του Μονάχου. Πλέον, φορτηγά diesel και ηλεκτρικά θα παράγονται με έναν πλήρως ενσωματωμένο μικτό τρόπο παραγωγής στην ίδια γραμμή.

«Το μέλλον της MAN ξεκινά τώρα»

Ο Alexander Vlaskamp δήλωσε:

«Η έναρξη της σειριακής παραγωγής των ηλεκτρικών μας φορτηγών είναι ιστορική. Σηματοδοτεί μια καμπή στην ιστορία μας! Το μέλλον της MAN ξεκινά τώρα. Η ομάδα της MAN είναι περήφανη που διαμορφώνει ενεργά τον μετασχηματισμό από το diesel στην ηλεκτροκίνηση. Τα αποδοτικά μας ηλεκτρικά φορτηγά θα κάνουν πραγματικότητα τις μεταφορές χωρίς εκπομπές σε τοπικό επίπεδο. Σημαντικό βήμα για να γίνουμε κλιματικά ουδέτεροι έως το 2050. Επενδύσαμε σχεδόν 400 εκατομμύρια ευρώ στην Έρευνα & Ανάπτυξη για να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε το υπάρχον χαρτοφυλάκιο φορτηγών μας και με ηλεκτρική μετάδοση. Η σειρά καλύπτει εύρος από 12 έως 50 τόνους και περιλαμβάνει οχήματα κάθε τύπου, από απορριμματοφόρα έως φορτηγά μεγάλων αποστάσεων. Έχουμε κάνει τη δουλειά μας. Στόχος μας είναι να παραδώσουμε τα πρώτα 1.000 ηλεκτρικά φορτηγά μέχρι το τέλος του έτους. Ανάλογα με τη χρήση τους και το ενεργειακό μείγμα ηλεκτροπαραγωγής, η ενέργεια αυτή θα μπορούσε να εξοικονομήσει εκπομπές CO₂ αντίστοιχες με εκείνες μιας μικρής πόλης. Πρόκειται για τεράστια μόχλευση! Οι πολιτικοί οφείλουν πλέον να χαράξουν τη σωστή πορεία όσον αφορά την επέκταση των υποδομών και την τιμολόγηση του CO₂, ώστε η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης να συνεχίσει να επιταχύνεται».

Ο Manfred Weber προσθέτει: «Η καινοτομία και η τεχνολογία δεν είναι μόνο το κλειδί για την οικονομική επιτυχία και τη διεθνή ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης, αλλά είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη συμφιλίωση των στόχων της οικονομικής και της κλιματικής πολιτικής. Η MAN πρωτοστατεί με το ηλεκτρικό φορτηγό της και δείχνει πώς μπορεί να γίνεται η μεταφορά εμπορευμάτων με χαμηλότερες εκπομπές».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

MAN_eTruck-1_a04a8.jpg

Το Μόναχο έτοιμο για την ηλεκτροκίνηση: ντίζελ και ηλεκτρικά στην ίδια γραμμή

Η MAN προχωρά με σταθερά βήματα στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, μεταμορφώνοντας το κύριο εργοστάσιό της στο Μόναχο σε πρότυπο ευελιξίας και τεχνολογικής καινοτομίας. Πλέον, η μέγιστη παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου ανέρχεται σε περίπου 100 φορτηγά ημερησίως – ανεξαρτήτως τύπου κίνησης – με τον χρόνο κατασκευής κάθε οχήματος να φτάνει περίπου τις οκτώ ώρες.

Ο Michael Kobriger, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου αρμόδιος για την Παραγωγή και τη Λογιστική, επεσήμανε ότι η εταιρεία επενδύει περί το ένα δισεκατομμύριο ευρώ στη μετατροπή των εργοστασίων της στην Ευρώπη για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης, με σημαντικό μέρος των κεφαλαίων να διοχετεύεται στη Γερμανία. Η εν λόγω επένδυση, όπως υπογράμμισε, στέλνει και ένα ισχυρό μήνυμα βιομηχανικής πολιτικής για τη Βαυαρία ως επιχειρηματικό κέντρο, καθώς η εταιρεία διαμορφώνει ενεργά τη μετάβαση σε πόλεις-κλειδιά όπως η Νυρεμβέργη και το Μόναχο.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, εφαρμόστηκε ένα καινοτόμο μοντέλο παραγωγής, όπου τόσο ηλεκτρικά όσο και ντιζελοκίνητα φορτηγά κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η ευελιξία του συστήματος επιτρέπει την άμεση προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς, καθώς τα οχήματα παράγονται ακριβώς με τη σειρά που παραγγέλλονται από τους πελάτες. Η μετάβαση αυτή απαιτεί εκτεταμένες τροποποιήσεις όχι μόνο στη γραμμή συναρμολόγησης αλλά και σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα και τη λογιστική διαχείριση.

Σημαντικές είναι και οι τεχνικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των τύπων οχημάτων: ενώ τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης εξοπλίζονται με άξονες, δεξαμενές καυσίμου και συστήματα εξάτμισης, τα ηλεκτρικά φορτηγά φέρουν δύο μπαταρίες τοποθετημένες κάτω από την καμπίνα, μαζί με το λεγόμενο power pack και άλλα ηλεκτρικά εξαρτήματα.

Για την υλοποίηση αυτής της μετατροπής, περισσότεροι από 5.000 εργαζόμενοι της MAN έχουν ήδη εκπαιδευτεί στην τεχνολογία υψηλής τάσης, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της εταιρείας για τεχνολογική αναβάθμιση και διαρκή καινοτομία.

Ραγδαία άνοδος της ηλεκτροκίνησης στη MAN: 700 ηλεκτρικά φορτηγά, αυτονομία έως και 740 χλμ. χωρίς φόρτιση

Η MAN προχωρά δυναμικά στον εξηλεκτρισμό του στόλου της, με την εμπορική πορεία των ηλεκτρικών φορτηγών να καταγράφει σημαντική πρόοδο. Πριν καν την έναρξη της μαζικής παραγωγής, έχουν ήδη κατασκευαστεί σχεδόν 200 οχήματα προ-σειράς, τα οποία έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Τα ηλεκτρικά αυτά φορτηγά έχουν διανύσει περισσότερα από δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες, φτάνοντας ακόμη και σε ημερήσιες διαδρομές έως 850 χλμ., με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση – μόλις 97 kWh ανά 100 χλμ. κατά μέσο όρο.

Μέχρι σήμερα, η MAN έχει ήδη λάβει περίπου 700 παραγγελίες για ηλεκτρικά φορτηγά. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο ηλεκτρικός ημιρυμουλκούμενος τράκτορας με χαμηλού ύψους σασί, ο οποίος είναι μοναδικός στην αγορά χάρη στο ύψος πετάλου ζεύξης μόλις 950 χιλιοστών και στο μεταξόνιο 3,57 μέτρων. Οι διαστάσεις αυτές καθιστούν δυνατή την πλήρως ηλεκτρική μεταφορά με εσωτερικό ύψος φόρτωσης τριών μέτρων – μια ιδιότητα εξαιρετικά ελκυστική για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιείται ήδη για τη διανομή οχημάτων σε περιοχές όπως το Wolfsburg και η Βαυαρία.

Ευέλικτη αρχιτεκτονική μπαταριών και κορυφαία αυτονομία

Το ηλεκτρικό φορτηγό της MAN προσφέρει από τρεις έως έξι αρθρωτές μπαταρίες τεχνολογίας NMC, οι οποίες κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Νυρεμβέργη. Η συνολική ακαθάριστη χωρητικότητα φτάνει έως και τις 534 kWh, επιτρέποντας αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Με την προσθήκη μιας προαιρετικής έβδομης μπαταρίας, η αυτονομία μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 740 χιλιόμετρα, προσφέροντας λύσεις και για πιο απαιτητικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Ηγετική θέση και στην αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων

Πέρα από τα φορτηγά, η MAN καταγράφει σημαντική παρουσία και στον τομέα των ηλεκτρικών λεωφορείων. Ήδη περισσότερα από 2.500 ηλεκτρικά λεωφορεία της κυκλοφορούν σε ευρωπαϊκές πόλεις, κατασκευασμένα στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Starachowice της Πολωνίας. Η MAN ήταν, μάλιστα, ο πρώτος ευρωπαϊκός κατασκευαστής που παρουσίασε ηλεκτρικό πούλμαν. Η νέα γενιά λεωφορείων θα εφοδιάζεται επίσης με μπαταρίες από τη Νυρεμβέργη, με την εταιρεία να έχει επενδύσει 250 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μονάδας παραγωγής μπαταριών στην πόλη.

Δέσμευση για ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050

Η στρατηγική της MAN έχει σαφή προσανατολισμό προς τη βιωσιμότητα. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο την πλήρη ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές CO₂ έως το 2050. Η ηλεκτροκίνηση του στόλου αποτελεί κεντρικό μοχλό επίτευξης αυτού του στόχου, καθώς το 95% των συνολικών εκπομπών CO₂ της εταιρείας προέρχεται από τα οχήματα που βρίσκονται σε χρήση.

Στο άμεσο μέλλον, η MAN σκοπεύει να παραδώσει πάνω από 1.000 ηλεκτρικά φορτηγά έως το 2025. Υπολογίζεται ότι εάν αυτά τα οχήματα αντικαταστήσουν ισάριθμα ντιζελοκίνητα φορτηγά με ετήσια χρήση 120.000 χιλιομέτρων και μέση κατανάλωση 24 λίτρων, μπορούν να εξοικονομηθούν έως και 80.000 τόνοι CO₂ ετησίως, υπό την προϋπόθεση ότι τροφοδοτούνται με 100% πράσινη ενέργεια. Η εξοικονόμηση αυτή αντιστοιχεί στις ετήσιες εκπομπές μιας μικρής γερμανικής πόλης.

# TAGS

  • MAN
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ
  • ΦΟΡΤΗΓΟ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν δε φάτε για 36 ώρες

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Συναγερμός για σαλμονέλα σε φουντούκια – Μπλόκο στα ελληνικά σύνορα

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Καρκίνος: Κίνδυνος κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες από τη νόσο

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Να μ’ αγαπάς»: Ο Θεόφιλος παρατά τη Ζωή και τη Νικαίτη στη μέση του δρόμου

Life 16:01

«Άγιος Έρωτας»: Ο Μαρκόπουλος οδηγείται στη φυλακή

Life 15:53

Χριστούγεννα στα μπλόκα οι αγρότες: Κλείνουν νέοι δρόμοι τις επόμενες ώρες

Ελλάδα 15:52

Η εθνική κοινωνική συμφωνία για τις Συλλογικές Συμβάσεις στο επίκεντρο του Συμβουλίου Ευρωπαίων Υπουργών Εργασίας

Οικονομία 15:52

Ισπανία: Συλλήψεις μελών νεοναζιστικού κυκλώματος της «Βάσης»

Διεθνή 15:48

«Το Σόι Σου» πίσω από τις κάμερες – Όσα αποκάλυψαν οι πρωταγωνιστές

Life 15:46
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Αλλαγή στην στάση εργασίας αύριο σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ: Ποιες ώρες τραβούν χειρόφρενο

Αλλαγή στην στάση εργασίας αύριο σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ: Ποιες ώρες τραβούν χειρόφρενο

Ελλάδα 28.11.2025 12:35
Λύσεις... υπάρχουν: Ο δήμος Μοσχάτου μεταφέρει κόσμο σε καρότσες στον σταθμό του ΗΣΑΠ (Βίντεο)

Λύσεις... υπάρχουν: Ο δήμος Μοσχάτου μεταφέρει κόσμο σε καρότσες στον σταθμό του ΗΣΑΠ (Βίντεο)

Ελλάδα 28.11.2025 10:51
Φορτηγό έπεσε πάνω σε πεζούς σε αγορά στη Νότια Κορέα - 2 νεκροί, 20 τραυματίες - Έκανε όπισθεν και επιτάχυνε

Φορτηγό έπεσε πάνω σε πεζούς σε αγορά στη Νότια Κορέα - 2 νεκροί, 20 τραυματίες - Έκανε όπισθεν και επιτάχυνε

Διεθνή 13.11.2025 08:21
Ολλανδία: Σοκαριστικό βίντεο με τη στιγμή που τρένο συγκρούεται με φορτηγό σε διάβαση

Ολλανδία: Σοκαριστικό βίντεο με τη στιγμή που τρένο συγκρούεται με φορτηγό σε διάβαση

Διεθνή 31.10.2025 16:47

NETWORK

Ανακαλείται πολωνικό γυναικείο άρωμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ανακαλείται πολωνικό γυναικείο άρωμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:05
Eli Lilly: Μείωσε την τιμή του Zepbound

Eli Lilly: Μείωσε την τιμή του Zepbound

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:53
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

Δίαιτα: Η «βασίλισσα» στην απώλεια βάρους

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:20
Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

Μαρίνα Σάττι: Εξιτήριο από το νοσοκομείο – Η ανακοίνωση για την υγεία της

healthstat.gr 12.01.2025 - 14:40
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games