Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 22.01.2025 14:49

Ράλλυ Ντακάρ: Οι μονομάχοι βρήκαν την Ιθάκη τους

Image of Newsroom Newsroom
Ράλλυ Ντακάρ: Οι μονομάχοι βρήκαν την Ιθάκη τους
Ο Πάνος Σεϊτανίδης κάνει… ταμείο στη φετινή εκδοχή της φετινής περιπέτειας στην έρημο.

Διαβάζοντας το κλισέ που συνήθως συνοδεύει το Ράλλυ Ντακάρ, χαρακτηρίζοντάς το ως τη «…μεγαλύτερη δοκιμασία στον κόσμο», ίσως να μη μπορούν όλοι να βάλουν στο κάδρο της σκέψης τους το πραγματικό μέγεθος αυτής της αγωνιστικής Οδύσσειας. Να μη μπορούν να κατανοήσουν το λόγο για τον οποίο, ο τερματισμός αποτελεί μία πραγματική Ιθάκη για τους ταλαιπωρημένους αγωνιζόμενους. Ωστόσο, αρκούν μόνο μερικά στοιχεία και αριθμοί για να πιστοποιήσουν το μέγεθος της πρόκλησης.

Συνολικά 430 αγωνιστικά οχήματα ανέβηκαν τη ράμπα της εκκίνησης υποδεχόμενα το νέο έτος στα βάθη της Αραβικής Χερσονήσου. Κάλυψαν σχεδόν 8000 χιλιόμετρα, στα μισά από αυτά το χρονόμετρο ήταν ο αμείλικτος εχθρός τους. Όχι όμως ο μοναδικός αντίπαλος. Σε κάθε μία από τις 12 ειδικές διαδρομές είχαν να αντιμετωπίσουν και μία διαφορετική πρόκληση: αλλού την απεραντοσύνη της ερήμου, αλλού συνεχείς αμμόλοφους κι αλλού σκληρά πετρώδη εδάφη.

Κάποιοι λύγισαν, κάποιοι τραυματίστηκαν, ευτυχώς φέτος δεν υπήρξε καμία «απώλεια» αγωνιζόμενου. Στον τερματισμό στη Shubaytah ανέβηκαν: 89 μοτοσικλέτες (από τις 136), 50 αυτοκίνητα (από τα 67), 36 Challenger/T3 (από τα 54), 31 SSV/T4 (από τα 5), 18 φορτηγά (από τα 45) αλλά και 80 από τις 95 συμμετοχές του παράλληλου event Dakar Classic. Κάθε ένας από τους αγωνιζόμενους που κοίταξε πίσω του την έρημο έχοντας ανέβει στη ράμπα, ένιωσε γεμάτος. Νικητής. Ανεξαρτήτως θέσης. Κι όσοι δεν είχαν την τύχη να χαζέψουν από εκεί τον ορίζοντα, να είστε σίγουροι πως θα κάνουν τα πάντα για να το δοκιμάσουν ξανά το 2026.

Ακολουθούν οι σημαντικότερες ιστορίες του Ράλλυ Ντακάρ 2025!

Κυρίαρχος στους 2 τροχούς

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Rally_Dakar_1_980b9.jpg

Το όνομά του είναι Daniel Sanders, το παρατσούκλι του είναι “Chucky”. Και πλέον, ανήκει στο πάνθεον των νικητών του Ντακάρ. Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing είχε τα ηνία από το ξεκίνημα της δοκιμασίας, μέχρι το φινάλε. Επιδεικνύοντας ταχύτητα, αντοχή αλλά και στρατηγική σκέψη.

Στο δρόμο για τη νίκη κατέκτησε πέντε ειδικές διαδρομές, ισοφαρίζοντας το επίτευγμα του επίσης Αυστραλού, Toby Price, από το 2016. Παράλληλα, έγινε ο πρώτος αναβάτης που είχε τα ηνία σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, από το 2009 και τον Marc Coma.

Ήταν η παρθενική του επιτυχία σε αυτό το επικό ράλλυ, την ώρα που για την KTM ήταν η υπ’ αριθμόν 20! Και μετά από δύο εβδομάδες δοκιμασίας, αυτή ήρθε με προβάδισμα μόλις 8 λεπτών και 50 δευτερολέπτων!

«Είναι απίστευτο το συναίσθημα της νίκης. Όταν ανέβηκα τον τελευταίο αμμόλοφο και είδα το bivouac, ένιωσα ανατριχίλα» – Daniel Sanders

02 Η έρημος χρόνια δεν κοιτά

Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει αρκετούς πιτσιρικάδες να βγαίνουν σχεδόν με άγνοια κινδύνου στην έρημο και να προκαλούν αίσθηση. Συνήθως προστατευμένοι εντός αυτοκινήτων ή SSV. Αυτή τη φορά, υπήρξε κι ένας 19χρονος που έμοιαζε με όαση ανάμεσα στους πολύ πιο έμπειρους αντιπάλους του.

Το όνομά του είναι Edgar Canet, είναι μόλις 19 ετών και επιστρατεύτηκε από την KTM την τελευταία στιγμή. Ταξίδεψε στην Αραβική Χερσόνησο και κοίταξε την πρόκληση στα μάτια: επικράτησε στην κατηγορία Rally2 και ήταν όγδοος στη γενική κατάταξη του αγώνα!

Το πρώτο βάθρο

Rally_Dakar_2_c34cb.jpg

Στους τέσσερις τροχούς είχαμε αλλαγές στη γενική κατάταξη μέχρι και τη δέκατη ειδική διαδρομή. Στο τέλος πανηγύρισε (για πρώτη φορά) ένας Σαουδάραβας, ο Yazeed Al Rajhi, με την Toyota να οργώνει την έρημο με τα Hilux να κάνουν το 1-2, μιας και τον ακολούθησε ο Νοτιοαφρικανός Henk Lategan.

Ήταν η πρώτη φορά από το μακρινό 1994 που κατέκτησε το Ράλλυ Ντακάρ ένας τοπικός ήρωας. Τότε ήταν ο Pierre Lartigue στο Παρίσι-Ντακάρ-Παρίσι, όταν ακόμα ο αγώνας απλωνόταν σε εδάφη της Ευρώπης και της Αφρικής.

Πίσω από τα ιαπωνικά Pick-up, τερμάτισε ο Mattias Ekstrom. Στην πέμπτη του συμμετοχή στο Ντακάρ, ο πολυπράγμων Σουηδός κατάφερε να παραμείνει σε πρωταγωνιστικό ρόλο μέχρι το φινάλε, υψώνοντας τη σημαία της Ford που έκανε απόβαση στη Σαουδική Αραβία με τα θηριώδη, προετοιμασμένα από την M-Sport, Raptor T1.

«Ήταν μία πρόκληση για όλους μας. Κάναμε ότι μπορούσαμε για να διεκδικήσουμε τη νίκη αλλά φέτος απλά δεν ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί» – Mattias Ekstrom.

Το «γεράκι της ερήμου» δεν έμεινε κομπάρσος

Rally_Dakar_3_7da76.jpg

Ο πέντε φορές νικητής αυτής της μάχης σε αχανή τοπία, Nasser Al-Attiyah, συμβιβάστηκε με την τέταρτη θέση. Όπως κι ο Ekstrom, έτσι και ο Καταριανός είχε στα χέρια του μία αδοκίμαστη αγωνιστική μηχανή.

Παρότι «Σταχτοπούτα», η Dacia του πρόσφερε ένα άκρως ανταγωνιστικό Sandrider και με αυτό, κατέκτησε ειδική διαδρομή για 18η συνεχόμενη χρονιά!

Δυναμική ήταν η παρουσία και των αποφοίτων της Red Bull Off-Road Junior Team, που φέτος αγωνίζονταν με T1. Ο Mitch Guthrie Jr. Προσαρμόστηκε γρήγορα στο Ford Raptor T1+ και έκλεισε τον αγώνα στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης ενώ ο Seth Quintero πήρε δύο ΕΔ με το Hilux και έκλεισε τη φετινή δοκιμασία ένατος.

Οι θρύλοι εγκατέλειψαν νωρίς

Rally_Dakar_4_f9a3a.jpg

Ενώ για πρώτη φορά μετά από 36 χρόνια ο “Κύριος Ντακάρ” Stephane Peterhansel ήταν απών από τον φετινό αγώνα, δύο πρώην teammates του και πρώην παγκόσμιοι πρωταθλητές στο WRC, εκκίνησαν έχοντας στις πλάτες τους το βάρος εκπροσώπησης δύο μεγάλων brands. Ο λόγος για τον 62χρονο (!) Carlos Sainz που συμμετείχε με τα χρώματα της Ford και τον Sebastien Loeb που φέτος εκπροσωπούσε τη Dacia.

Αμφότεροι έκαναν λάθη, αμφότεροι είχαν ατυχήματα, αμφότεροι τα έβαλαν με τους διοργανωτές που τους έθεσαν εκτός αγώνα κρίνοντας πως τα αγωνιστικά τους είχαν υποστεί ζημιές στα roll cage.

Ο Ισπανός την πάτησε στο χιλιόμετρο #327 της δεύτερης, μαραθώνιας δεύτερης ειδικής διαδρομής, ενώ ο Αλσατός μία ημέρα αργότερα, στο χιλιόμετρο #12 της τρίτης ειδικής.

Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή

Στην κατηγορία Challenger οι προκλήσεις ήταν ακόμα μεγαλύτερες, μιας και τα T3 δεν έχουν την ισχύ, τις δυνατότητες, ακόμα και την ασφάλεια των T1. Όταν όμως ο δρόμος είναι δύσβατος, είναι καλύτερα να μη τον διαβαίνεις μόνος.

Έτσι, ο Αργεντινός Nicolas Cavigliasso που το 2019 είχε θριαμβεύσει στην κατηγορία Quad (η οποία δεν υπάρχει πια), ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα, βασιζόμενος στην καθοδήγηση της… συζύγου του, Valentina Pertegarini!

Πρωταθλητές ελαφριών και βαρέων βαρών

Στα SSV η νίκη πήγε στον πρωτοεμφανιζόμενο Brock Heger – ο Αμερικανός αγωνιζόταν με Polaris. Και στο τέλος του δρόμου είχε μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό, όπως συνέβη και με τον Martin Macik στα φορτηγά, που πανηγύρισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, εκμεταλλευόμενος την απουσία της KAMAZ των 19 νικών, που είναι εκτός αγώνα λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων που έχουν πατήσει φρένο σε όλους τους Ρώσους αγωνιζόμενους.

Τι θα γίνει του χρόνου;

Σε ετήσιες δοκιμασίες όπως αυτή του Ράλλυ Ντακάρ, το φινάλε μίας πρόκλησης σηματοδοτεί την έναρξη της επόμενης. Έτσι μετά από την απαιτούμενη ξεκούραση που όλοι οι αγωνιζόμενοι δικαιούνται, θα αρχίσει η προετοιμασία για το Ράλλυ Ντακάρ 2026, που θα διεξαχθεί πάλι στην Αραβική Χερσόνησο και κατά πάσα πιθανότητα, πάλι αποκλειστικά στα αφιλόξενα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας.

# TAGS

  • ΡΑΛΛΥ ΝΤΑΚΑΡ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Ανατροπή με τις εξώσεις το 2026 - Αναλυτικός οδηγός

Ανατροπή με τις εξώσεις το 2026 - Αναλυτικός οδηγός

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Πότε πληρώνει το Δώρο Χριστουγέννων η ΔΥΠΑ

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Η Ελλάδα αποπληρώνει σήμερα πρόωρα 5,3 δισ. ευρώ από τα δάνεια του πρώτου Μνημονίου

Η Ελλάδα αποπληρώνει σήμερα πρόωρα 5,3 δισ. ευρώ από τα δάνεια του πρώτου Μνημονίου

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Αμύγδαλα ή καρύδια: Ποια να προτιμήσετε για να έχετε τα μέγιστα οφέλη στην υγεία σας;

Αμύγδαλα ή καρύδια: Ποια να προτιμήσετε για να έχετε τα μέγιστα οφέλη στην υγεία σας;

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

Όταν η εμμηνόπαυση συναντά τη χριστουγεννιάτικη μαγεία: Πώς να απολαύσω τις γιορτές παρά τα συμπτώματα

Όταν η εμμηνόπαυση συναντά τη χριστουγεννιάτικη μαγεία: Πώς να απολαύσω τις γιορτές παρά τα συμπτώματα

Κυψέλη: Στο Παίδων 14χρονη μαθήτρια – Τη μαχαίρωσε στο σχολείο συμμαθήτριά της

Κυψέλη: Στο Παίδων 14χρονη μαθήτρια – Τη μαχαίρωσε στο σχολείο συμμαθήτριά της

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η νέα επικεφαλής της MI6 προειδοποιεί: «Η πρώτη γραμμή του πολέμου είναι παντού»

Διεθνή 21:50

Διήμερο λουκέτο σε σχολείο της Αττικής 16 και 17 Δεκέμβρη, ο λόγος

Παιδεία 21:47

Η Μαρία Καρυστιανού προανήγγειλε κόμμα: «Είμαι στην πρώτη γραμμή, πάμε για κάτι πολύ μεγάλο» - Οι προϋποθέσεις που έθεσε

Πολιτική 21:43

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο: «Πράσινο» φως στις προμελέτες για την επέκταση - Τι αλλάζει

Entertainment 21:24

Έκρυβε πάνω από 18,5 κιλά κάνναβης στη βαλίτσα του - Συνελήφθη στο «Ελ. Βενιζέλος»

Ελλάδα 21:12

Πέθανε ο πρωταγωνιστής του «General Hospital», Anthony Geary

Entertainment 20:38
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θυμάστε τη μικρή Όλια από τη «Λένη»; Δείτε πώς είναι σήμερα και τι κάνει η Δήμητρα Δουμένη

Life 23:35

The Voice: Η νέα αναφορά Καπουτζίδη στην Παπαρίζου - Τι λένε οι γιατροί (βίντεο)

Life 22:41

Πότε και πόσο αυξάνονται τα επιδόματα το 2026

Οικονομία 06:09

Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν, τι θα συμβεί με τα ΜΜΜ

Ελλάδα 08:34

Όλες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων πριν τα Χριστούγεννα

Οικονομία 07:21
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

NETWORK

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Καμία χαλάρωση ενόψει εορτών – Τι επισημαίνει το ΥΠΑΑΤ

healthstat.gr 12.15.2025 - 18:04
Κυρ. Μητσοτάκης: Στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα η ένταξη της Μολδαβίας στην ΕΕ

Κυρ. Μητσοτάκης: Στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα η ένταξη της Μολδαβίας στην ΕΕ

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:26
Πάρκινσον: Το φυτοφάρμακο που μπορεί να συνδέεται με την εμφάνιση της νόσου

Πάρκινσον: Το φυτοφάρμακο που μπορεί να συνδέεται με την εμφάνιση της νόσου

healthstat.gr 12.15.2025 - 21:32
Παπασταύρου: Το ευρωπαϊκό πακέτο δικτύων αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών για τη μείωση της ανισορροπίας στην τιμή ρεύματος στην Ευρώπη

Παπασταύρου: Το ευρωπαϊκό πακέτο δικτύων αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών για τη μείωση της ανισορροπίας στην τιμή ρεύματος στην Ευρώπη

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:05
Οι μεταβολές του ύπνου στην εμμηνόπαυση και οι σύγχρονες λύσεις υποστήριξης

Οι μεταβολές του ύπνου στην εμμηνόπαυση και οι σύγχρονες λύσεις υποστήριξης

healthstat.gr 12.15.2025 - 17:33
Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανάγκη ορθολογικής, διαφανούς και περιβαλλοντικά συμβατής χωροθέτησης ΣΜΑ στην Ικαρία

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανάγκη ορθολογικής, διαφανούς και περιβαλλοντικά συμβατής χωροθέτησης ΣΜΑ στην Ικαρία

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:49
Παπαθανάσης: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής Κοζάνης μέσω Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025

Παπαθανάσης: 17,4 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση οικισμού Ακρινής Κοζάνης μέσω Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025

ienergeia.gr 12.15.2025 - 15:47
Ανοιχτή Αγκαλιά: 3.000+ ιατρικές πράξεις και ουσιαστική στήριξη σε ευάλωτες κοινότητες το 2025

Ανοιχτή Αγκαλιά: 3.000+ ιατρικές πράξεις και ουσιαστική στήριξη σε ευάλωτες κοινότητες το 2025

healthstat.gr 12.15.2025 - 18:16
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games