Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 09.07.2024 11:49 UPD 09.07.2024 11:50

Ήρθε το νέο πολυαναμενόμενο Dacia Duster

Image of Newsroom Newsroom
Ήρθε το νέο πολυαναμενόμενο Dacia Duster
Η 3 η γενιά του εμβληματικού SUV.

«Περισσότερο Duster, αλλά πάντα Duster»: Το Νέο Duster είναι το νέο κεφάλαιο στην ιστορία ενός μοντέλου που έγινε ορόσημο στην αγορά του, ένα εμβληματικό μοντέλο που ενσωματώνει όλα όσα πρεσβεύει η Dacia: Στιβαρό και εκδρομικό, ουσιώδες αλλά και Cool, έξυπνα φιλικό προς το περιβάλλον.

Στη 13χρονη καριέρα του, κατέκτησε πάνω από 40 τίτλους, ενώ η παραγωγή του ξεπέρασε τις 2,2 εκ. μονάδες.

ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΌ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ DESIGN

Η σχεδίαση του Νέου Duster συμβαδίζει απόλυτα με την εποχή της, συνδυάζοντας με ένα πιο βιώσιμο τρόπο τον περιπετειώδη και στιβαρό του χαρακτήρα.

- Οι προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω εναρμονίζονται αισθητικά με το υπόλοιπο αμάξωμα.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Η απουσία βαφής ωφελεί το περιβάλλον - αλλά και τον πελάτη: εκδορές και χτυπήματα δεν χαλάνε το αρχικό χρώμα.

- Τα πλευρικά προστατευτικά κάτω από το αμάξωμα, τα προστατευτικά στα «φρύδια» των φτερών, τα τρίγωνα στον εμπρός προφυλακτήρα, οι εμπρός και πίσω ποδιές, είναι όλα κατασκευασμένα από ένα ειδικό ανθεκτικό υλικό, το Starkle, που έχει σχεδιαστεί από τους μηχανικούς της Dacia και τους χημικούς της LyondellBasell.

Αυτό το υλικό, το οποίο παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο Manifesto, ενώ ανακυκλώνεται έως και 20%.

Η σύνθεσή του περιλαμβάνει λευκά σωματίδια που του δίνουν μια διάστικτη εμφάνιση, για αυτό και η Dacia αποφάσισε να την υιοθετήσει αντί για τη βαφή.

Όπως το εξωτερικό, έτσι και το εσωτερικό, διαθέτει όλα τα απαραίτητα – τα χαρακτηριστικά δηλαδή που εξυπηρετούν έναν συγκεκριμένο σκοπό.

Έχει γίνει πολλή δουλειά στον τομέα της εργονομίας, όπως στην κεντρική οθόνη των 10,1 ιντσών που είναι τοποθετημένη στο οπτικό πεδίο του οδηγού και με κλίση 10° προς εκείνον. Τα νέα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τον οδηγό.

Το «flat» τμήμα της στεφάνης του τιμονιού στο πάνω και κάτω μέρος, το καθιστά εξαιρετικά άνετο στο χειρισμό.

Η νέα υπογραφή σε σχήμα «Y» υπογραμμίζει τη σχέση μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής σχεδίασης:

- Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι αεραγωγοί σε σχήμα «Y», ενώ το χαρακτηριστικό «Y» υπάρχει επίσης και στα υποβραχιόνια των θυρών.

- Εξωτερικά, τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν υιοθετήσει τη μορφή του «Y», ενώ το ίδιο σχήμα κοσμεί και τις ζάντες αλουμινίου – οι οποίες έχουν υποστεί ειδική κατεργασία χωρίς χρώμιο.

All-new_Dacia_Duster_TCe_130_Extreme_4215_4_1_c680a.jpg

Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ CMF-B ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ DUSTER

Το Νέο Duster είναι δομημένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της Dacia. Χάρη σε αυτή, το νέο μοντέλο προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ είναι μόνο κατά τι μακρύτερο συνολικά.

Η προηγμένη αρχιτεκτονική αυτής της πλατφόρμας μειώνει επίσης τους κραδασμούς και τον θόρυβο από το δρόμο, βελτιώνοντας το επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση και εξασφαλίζοντας μια μοναδική επαφή με το δρόμο. Παράλληλα, η νέα πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει κινητήριες μονάδες τεχνολογίας Mild και Full Hybrid.

All-new_Dacia_Duster_TCe_130_Journey_4_b2517.jpg

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ» ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ 4X4

Το Νέο Duster διατίθεται με σύστημα μετάδοσης 4x4 Terrain Control, το οποίο περιλαμβάνει 5 προγράμματα οδήγησης:

- AUTO: το σύστημα μετάδοσης κατανέμει αυτόματα την ισχύ μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

- SNOW: βελτιστοποιεί την κατευθυντικότητα σε δρόμους με μειωμένο βαθμό πρόσφυσης.

- MUD/SAND: για κίνηση σε σαθρά εδάφη.

- OFF-ROAD: κορυφαίες επιδόσεις σε ανώμαλο έδαφος.

- ECO: βελτιστοποιεί την κατανάλωση ρυθμίζοντας τον κλιματισμό και την απόδοση του οχήματος, ενώ προσαρμόζεται και στο επίπεδο πρόσφυσης του οδοστρώματος.

Απόσταση από το έδαφος: 217 mm για την έκδοση 4x4, η μεγαλύτερη στην αγορά.

Γωνίες πρόσβασης και αποχώρησης: 31° εμπρός και 36° πίσω (εκδόσεις 4x4).

All-new_Dacia_Duster_TCe_130_Journey_6_e4a57.jpg

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ‘ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ

- Εξωτερικό: ολόκληρη η περιοχή περιμετρικά του αμαξώματος, προστατεύεται πλέον από μικρο-χτυπήματα και εκδορές.

Οι μεγάλες ποδιές κάτω από τους προφυλακτήρες, προστατεύουν το κάτω μέρος του αμαξώματος.

Η μπροστινή και η πίσω ποδιά έχουν κατεργασία με εμβάπτιση. Με άλλα λόγια, το πλαστικό είναι ήδη βαμμένο όταν γίνει η χύτευση για την κατασκευή της ποδιάς.

Το χρώμα, επομένως, είναι αναλλοίωτο (σε αντίθεση με τη βαφή). Τα περιμετρικά προστατευτικά του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από Starkle®, ένα καινούργιο υλικό που δημιουργήθηκε από τους μηχανικούς της Dacia.

Το υλικό αυτό είναι άβαφο, με αποτέλεσμα οι εκδορές και τα χτυπήματα να μην αφήνουν εμφανή σημάδια.

- Εσωτερικό: η καμπίνα είναι κατασκευασμένη από υλικά υψηλής αντοχής, όπως είναι οι ταπετσαρίες TEP MicroCloud που μπορούν να πλυθούν, αλλά και τα λαστιχένια πατάκια εμπρός, πίσω και στον χώρο αποσκευών. Τα πατάκια είναι 20% ανακυκλώσιμα.

ECO-SMART: ΒΙΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΙΤΟ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ

Πιστό στις αξίες της Dacia, το Νέο Duster προσφέρει μία προσιτή εναλλακτική για περισσότερο βιώσιμη οδήγηση, συνδυάζοντας νέους υβριδικούς κινητήρες και περισσότερα ανακυκλώσιμα υλικά.

ΝΕΟΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ - Duster HYBRID 140.

Αυτό το κινητήριο σύνολο είναι κατασκευασμένο με τεχνολογίες που έχει εξελίξει και δοκιμάσει το Renault Group και περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, 94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας κινητήρας 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα).

Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης, η χωρητικότητα υψηλού βαθμού ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230 V) και η αποδοτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων σε πλήρως ηλεκτροκίνητη λειτουργία μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη, επιτυγχάνουν την μείωση της κατανάλωσης έως και 20% (σε μικτό κύκλο), και έως 40% (σε αστικό κύκλο).

Ο κινητήρας ξεκινάει πάντα με πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης. - Duster TCe 130.

Είναι η πρώτη φορά που η Dacia χρησιμοποιεί αυτό το κινητήριο σύνολο, που συνδυάζει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου νέας γενιάς, που λειτουργεί βάσει της αρχής του κύκλου Miller (οι μειωμένες απώλειες λόγω της αντλίας βελτιστοποιούν την απόδοση), και έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα με μπαταρία 48V, μειώνοντας κατά περίπου 10% τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

Συνδυάζεται με τις εκδόσεις 4x2 και 4x4.

- Duster ECO-G 100.

Η Dacia, ως αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην κατασκευή οχημάτων LPG στην Ευρώπη, είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που παρέχει σε όλα της τα μοντέλα επιλογή διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG). Το Νέο Duster διατίθεται και αυτό με την δοκιμασμένη αυτή τεχνολογία, που εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία.

Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Νέο Duster ECO-G 100 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 από ένα αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα, ενώ μπορεί να διανύσει έως και 1.300 km με τα δύο ρεζερβουάρ του χωρητικότητας 100 λίτρων – 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG.

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΛΛΆ COOL: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Το Νέο Duster αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της Dacia για τεχνολογική πρόοδο: πρέπει να είναι εντυπωσιακό, έξυπνο, προσιτό και να διευκολύνει τη ζωή των χρηστών, βελτιώνοντας το επίπεδο ασφαλείας και άνεσης.

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Το νέο σύστημα infotainment με κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση Expression και πάνω:

- Το Media Display, περιλαμβάνει τέσσερα ηχεία και ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay™ και Android Auto™.

- Το Media Nav Live, περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω συν ένα δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης που παρέχει ενημερώσεις για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, και ηχοσύστημα της Arkamys 3D με έξι ηχεία.

- Το Media Control, στη βασική έκδοση, είναι ένα πλήρες σύστημα infotainment που δίνει τη δυνατότητα χειρισμού από το τιμόνι.

Εμφανίζει πληροφορίες πολυμέσων σε μια οθόνη 3,5 ιντσών δίπλα στα αναλογικά όργανα στο ταμπλό. Διαθέτει τέσσερα ηχεία, σύνδεση Bluetooth, θύρα USB και βάση smartphone ενσωματωμένη στο ταμπλό.

Όταν συνδεθεί στη δωρεάν εφαρμογή Dacia Media Control, παρέχει τη δυνατότητα χειρισμού του ραδιοφώνου, άλλων μέσων και πολλών ακόμα λειτουργιών, από την οθόνη του smartphone.

- FOTA (Firmware Over The Air) ενημερώσεις λογισμικού, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να περάσετε από έναν αντιπρόσωπο, για να ‘φορτώσετε’ την πιο πρόσφατη έκδοση.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων:

Το Νέο Duster είναι το πρώτο μοντέλο Dacia που διαθέτει εξατομικεύσιμο έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών. Βάση για Smartphone σε όλες τις εκδόσεις:

Οι εκδόσεις με σύστημα Media Display και Media Nav Live περιλαμβάνουν επίσης δύο θύρες USB-C στο μπροστινό μέρος και δύο στο πίσω μέρος, για να τροφοδοτούν έως και τέσσερις συσκευές. Ασύρματος φορτιστής για το smartphone στην κεντρική κονσόλα, που παρέχει άνετη πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό.

ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης προστέθηκαν στο Νέο Duster, ώστε να πληροί τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις ασφάλειας, όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (σε αστικές και προαστιακές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης άλλων αυτοκινήτων, πεζών, ποδηλάτων και μοτοσυκλετών), αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης και ειδοποίηση ταχύτητας, πίσω αισθητήρες πάρκινγκ, ενεργοποίηση στάσης έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού και κλήσεις έκτακτης ανάγκης (eCalls).

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΕΣΗΣ

Ακόμα πιο ευρύχωρη καμπίνα. Η υιοθέτηση της πλατφόρμας CMF-B είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία περισσότερου χώρου στο εσωτερικό – ειδικά στο πλάτος μπροστά και στο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.

Το πάτωμα του πορτμπαγκάζ είναι χαμηλότερο και το άνοιγμα της πίσω πόρτας είναι πιο φαρδύ.

Ο χώρος του πορτμπαγκάζ είναι επίσης φαρδύτερος και ψηλότερος από το παλιό μοντέλο, παρέχοντας έως και 6% επιπλέον χώρο (594 λίτρα κάτω από τη εταζέρα, στην έκδοση 4x2 TCe 130).

YouClip, τα νέα, έξυπνα αξεσουάρ με την υπογραφή της Dacia:

Οι μηχανικοί της Dacia εφηύραν το YouClip, ένα απλό και πρακτικό σύστημα που συγκρατεί και κρατά σφιχτά πολλά αξεσουάρ σε συγκεκριμένες θέσεις, στο εσωτερικό.

Το Νέο Duster διατίθεται με έως και έξι θήκες «YouClip» (μία στο ταμπλό, μία στην κονσόλα από την πλευρά του συνοδηγού, μία πίσω από την κεντρική κονσόλα, δύο σε κάθε πλευρά του χώρου αποσκευών, και μία στην πόρτα του πορτμπαγκάζ).

Σε αυτές μπορεί να τοποθετηθεί ένα tablet, μια βάση για smartphone με επαγωγικό φορτιστή ή μία βάση «3 σε 1» (θήκη ποτηριού, γάντζος τσάντας και βάση φακού).

Το νέο Dacia Duster διατίθεται στην ελληνική αγορά από €19.950 και πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.

# TAGS

  • DACIA
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Stand-up comedy: Το νέο «φάρμακο» για τις ψυχικές παθήσεις

Stand-up comedy: Το νέο «φάρμακο» για τις ψυχικές παθήσεις

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Χριστούγεννα με ασφάλεια - Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Βιταμίνη Κ - Τα οφέλη της για οστά και καρδιά

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Ψαρόσουπα βελουτέ - Εύκολη και νόστιμη συνταγή

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

Πορτοκαλί τιμολόγια: Καμπανάκι από τους προμηθευτές για την ετοιμότητα του μετρητικού συστήματος

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

WindEurope: Κλειδί για τις ΑΠΕ τα δίκτυα – Έως 1,6 τρισ. ευρώ το όφελος ως το 2050

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Απώλεια δυναμικής στις κατασκευές στο τρίτο τρίμηνο 2025

Οικονομία 12:38

Υποχωρεί η ζήτηση για προσωπικό εν μέσω ανόδου του μισθολογικού κόστους

Οικονομία 12:35

Πορτοκαλί τιμολόγια: Μπέρδεμα στην αγορά πριν το 2026

Οικονομία 12:33

Αύξηση εισοδημάτων, αλλά και αρνητική αποταμίευση στο δεύτερο τρίμηνο του 2025

Οικονομία 12:33

Ποια μέρα ξεκινούν οι κακοκαιρίες - Τι αναφέρει ο Κολυδάς για τα Χριστούγεννα

Ελλάδα 12:27

Τι ώρα κλείνουν τα καταστήματα σήμερα - Αλλαγές στο ωράριο από αύριο

Ελλάδα 12:23
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα Τέμπη εμπνέουν τους αγρότες: «Η κοινωνία να πατήσει πάνω μας για να βγούμε όλοι από το αδιέξοδο»

Ελλάδα 15:51

Τέμπη: Με τρεις μήνες καθυστέρηση αναμένονται τις επόμενες ημέρες τα πορίσματα για την πυρασφάλεια των βαγονιών

Ελλάδα 13:17

Η σοφή προτροπή του Χάρη Δούκα

Ο Πληροφοριοδότης 13:11

«Βόμβα» στον αέρα: Έρχεται «σοβαρή καταγγελία» για γνωστό τραγουδιστή και σεξουαλική κακοποίηση

Life 18:30

Πρ. Παυλόπουλος για υποκλοπές: «Πληγή που δεν έχει κλείσει - Ως πολίτη με βασανίζει»

Πολιτική 14:03
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ποιο αυτοκίνητο προηγείται σε πωλήσεις στην Ευρώπη;

Ποιο αυτοκίνητο προηγείται σε πωλήσεις στην Ευρώπη;

Auto - Moto 28.11.2025 11:41
Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία C-SUV

Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία C-SUV

Auto - Moto 28.10.2025 18:20
Διπλός θρίαμβος για τη Dacia Sandriders στο Ράλι Μαρόκου

Διπλός θρίαμβος για τη Dacia Sandriders στο Ράλι Μαρόκου

Auto - Moto 23.10.2025 15:06
Αυτό το Dacia αλλάζει τα δεδομένα!

Αυτό το Dacia αλλάζει τα δεδομένα!

Auto - Moto 08.10.2025 11:21

NETWORK

Η ελίν χορηγός τριών αθλητών της Εθνικής Ομάδας Ξίφους Νέων Ανδρών

Η ελίν χορηγός τριών αθλητών της Εθνικής Ομάδας Ξίφους Νέων Ανδρών

ienergeia.gr 12.15.2025 - 11:43
Η Motivair της Schneider Electric ανακοινώνει νέα σειρά CDU για την κάλυψη των αυξανόμενων απαιτήσεων HPC και AI Workloads

Η Motivair της Schneider Electric ανακοινώνει νέα σειρά CDU για την κάλυψη των αυξανόμενων απαιτήσεων HPC και AI Workloads

ienergeia.gr 12.15.2025 - 12:33
Facelift: Αποκατάσταση με φυσικό αποτέλεσμα, χωρίς υπερβολές

Facelift: Αποκατάσταση με φυσικό αποτέλεσμα, χωρίς υπερβολές

healthstat.gr 12.15.2025 - 10:51
ΥΠΑΑΤ: 96 εκατ. ευρώ για μείωση αποτυπώματος άνθρακα σε αρόσιμες καλλιέργειες

ΥΠΑΑΤ: 96 εκατ. ευρώ για μείωση αποτυπώματος άνθρακα σε αρόσιμες καλλιέργειες

ienergeia.gr 12.15.2025 - 10:27
Αγωνιστές GLP-1 και καρκίνος: Τι δείχνουν τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα

Αγωνιστές GLP-1 και καρκίνος: Τι δείχνουν τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα

healthstat.gr 12.15.2025 - 12:27
Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου, ενεργειακής αυτονομίας και γεωπολιτικής ισχύος

Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου, ενεργειακής αυτονομίας και γεωπολιτικής ισχύος

ienergeia.gr 12.15.2025 - 09:58
Johnson & Johnson: Καλείται να αποζημιώσει με 40 εκατ. δολάρια δύο γυναίκες για το «καρκινογόνο» ταλκ της

Johnson & Johnson: Καλείται να αποζημιώσει με 40 εκατ. δολάρια δύο γυναίκες για το «καρκινογόνο» ταλκ της

healthstat.gr 12.15.2025 - 11:56
Chiesi Hellas: Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp

Chiesi Hellas: Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp

healthstat.gr 12.15.2025 - 11:16
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games