Σε αυτούς, σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, συμπεριλαμβάνονται οι προσωπικοί και φορητοί υπολογιστές, οι συσκευές μικρού μεγέθους (PDA) και τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphones). Επίσης, οι 14.287 επιχειρήσεις (61,85% του συνόλου) είχαν δικό τους διαδικτυακό τόπο (website). Παράλληλα, το 8,54% των επιχειρήσεων αγόρασε υπηρεσίες «υπολογιστικού νέφους».
Σε ποσοστό 9,23% του συνόλου, οι επιχειρήσεις έλαβαν παραγγελίες για πώληση προϊόντων τους μέσω ιστοσελίδας ή μέσω μηνυμάτων EDI και ο τζίρος ανήλθε σε περίπου 3,5 δισ. ευρώ ή στο 1,59% του συνολικού τζίρου, από 1,21% το 2013. Εξάλλου, 3.154 επιχειρήσεις ή το 13,66% έκαναν αγορές μέσω ιστοσελίδας, από 18,14% το 2013.