Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Παιδεία 30.09.2016 17:41

Πανελλήνιες 2017: Η εξεταστέα ύλη των ΕΠΑΛ

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Πανελλήνιες 2017: Η εξεταστέα ύλη των ΕΠΑΛ
Την εξεταστέα ύλη της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για τις Πανελλήνιες εξετάσεις 2017 καθορίζει το υπουργείο Παιδείας με απόφαση του

Ειδικότερα εκδόθηκε η απόφαση για την εξεταστέα ύλη των εξετάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των υποψηφίων των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων κατόπιν εισήγησης του Ι.Ε.Π., η διδακτέα - εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ' τάξης Ημερήσιων και Δ' τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017 ορίζεται ως ακολούθως:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
• Ελληνική Γλώσσα (Νέα Ελληνική Γλώσσα)
• Μαθηματικά (Άλγεβρα)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ)


ΔΙΔΑΚΤΕΑ - ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
1. Έκφραση-Έκθεση Τεύχος Γ' της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου των Χ. Τσολάκη κ.ά., έκδοση 2014, εκτός από τα εξής:

• Η ενότητα: Η πειθώ στο δικανικό λόγο
• Η ενότητα: Η Ιστορία του δοκιμίου
• Το κεφάλαιο: Ερευνητική Εργασία
• Το κεφάλαιο: Δίκαιος λόγος και άδικος λόγος. Από το κεφάλαιο αυτό θα διδαχθούν οι σελίδες 206-211 (Κείμενα: α. Η γλώσσα της εξουσίας και η γλώσσα της παιδείας και β. Γλώσσα της εξουσίας και γλώσσα της παιδείας), και 223-228 (Αλ. Δελμούζου, «Παιδεία και Εθνική Μόρφωση»).
2. Έκφραση-Έκθεση για το Γενικό Λύκειο - Θεματικοί Κύκλοι των Α', Β', Γ' τάξεων Γενικού Λυκείου των Γ. Μανωλίδη κ.ά.
3. Γλωσσικές Ασκήσεις για το Γενικό Λύκειο των Γ. Κανδήρου κ.ά.
Στόχος της αξιολόγησης του μαθητή στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι γενικότερα η συνολική αποτίμηση των γλωσσικών του δεξιοτήτων (ως πομπού και ως δέκτη). Συγκεκριμένα:
Ι. ΔΙΑΒΑΖΩ / ΚΑΤΑΝΟΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ
1. Ο μαθητής απαντά γραπτά σε ερωτήσεις που αφορούν ένα κείμενο,
α) Όσον αφορά το περιεχόμενο ενός κειμένου, επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση να κατανοεί το περιεχόμενο του κειμένου, και συγκεκριμένα :
• να διακρίνει:
- τους τρόπους πειθούς (επίκληση στη λογική, επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη, επίκληση στο ήθος, επίκληση στην αυθεντία)
- τα μέσα πειθούς (επιχειρήματα και τεκμήρια κ.ά.)
- το είδος της συλλογιστικής πορείας (παραγωγική-επαγωγική) μιας παραγράφου ή ενός κειμένου
• να διακρίνει τους τρόπους και τα μέσα πειθούς:
- στη διαφήμιση
- στον πολιτικό λόγο
- στον επιστημονικό λόγο

• να αξιολογεί τα μέσα πειθούς, και συγκεκριμένα:
- να ελέγχει την αλήθεια, την εγκυρότητα και την ορθότητα ενός επιχειρήματος
- να ελέγχει την αξιοπιστία των τεκμηρίων

• να διακρίνει την πειθώ από την προπαγάνδα
• να διακρίνει το είδος του δοκιμίου, με βάση:

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

- την οργάνωση / δομή (συνειρμική-λογική)
- τον σκοπό (απόδειξη μιας θέσης - ελεύθερος στοχασμός)
- την οπτική (υποκειμενική-αντικειμενική)
- τη γλώσσα του (ποιητική, αναφορική λειτουργία) κ.ά.

• να αναγνωρίζει ορισμένα χαρακτηριστικά του δοκιμίου, όπως είναι ο υποκειμενισμός, ο αντιδιδακτισμός, ο κοινωνικός χαρακτήρας, ο εξομολογητικός τόνος κ.ά.
• να διακρίνει το δοκίμιο από άλλα συγγενή είδη του λόγου, όπως το άρθρο και την επιφυλλίδα
• να εντοπίζει σε ένα κείμενο (δοκίμιο/άρθρο /επιφυλλίδα κ.ά.):

- το θέμα
- την άποψη του συγγραφέα
- τα μέσα πειθούς που χρησιμοποιεί για να τεκμηριώσει την άποψή του
- τις προτάσεις του για την αντιμετώπιση του προβλήματος κ.ά.

• να διακρίνει σε ένα κείμενο το καίριο και το ουσιώδες από τη λεπτομέρεια και το επουσιώδες. β) Όσον αφορά την οργάνωση / δομή ενός κειμένου επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
• να εντοπίζει τα βασικά μέρη (πρόλογο, κύριο μέρος, επίλογο) ενός κειμένου
• να χωρίζει το κείμενο σε παραγράφους/νοηματικές ενότητες
• να αναγνωρίζει τα μέσα με τα οποία επιτυγχάνεται η συνεκτικότητα και η συνοχή ενός κειμένου (διαρθρωτικές λέξεις, φράσεις κ.ά.)
• να επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους οργανώνονται οι παράγραφοι π.χ. με αιτιολόγηση, με σύγκριση και αντίθεση, με ορισμό, με διαίρεση, με παράδειγμα κ.ά.
• να διακρίνει την οργάνωση/δομή ενός κειμένου (λογική ή συνειρμική οργάνωση, παραγωγική ή επαγωγική συλλογιστική πορεία κ.ά.).
γ) Όσον αφορά τη γλώσσα ενός κειμένου (λεξιλόγιο, στίξη, μορφοσυντακτικά φαινόμενα, γλωσσικές ποικιλίες, λειτουργίες της γλώσσας, ύφος κ.ά.) επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
• να εντοπίζει και να αιτιολογεί επιλογές του πομπού οι οποίες αφορούν τη χρήση:

- ενεργητικής ή παθητικής φωνής
- συγκεκριμένου ρηματικού τύπου (προσώπου/χρόνου/έγκλισης)
- μακροπερίοδου ή μη λόγου
- παρατακτικού ή υποτακτικού λόγου
- ρηματικών ή ονοματικών συνόλων
- αναφορικής ή ποιητικής λειτουργίας της γλώσσας
- των σημείων της στίξης
- λόγιων ή λαϊκών λέξεων, ειδικού λεξιλογίου, όρων κ.ά.
• να αιτιολογεί την ορθογραφία λέξεων

• να ερμηνεύει λέξεις
• να αξιολογεί την ακρίβεια και τη σαφήνεια του λεξιλογίου
• να βρίσκει συνώνυμα, αντώνυμα, ομόρριζα, να αντικαθιστά λέξεις ή φράσεις του κειμένου με άλλες, να σχηματίζει με ορισμένες λέξεις φράσεις ή περιόδους λόγου κ.ά.
• να χαρακτηρίζει το ύφος του κειμένου, λαμβάνοντας υπόψη την επικοινωνιακή περίσταση (σκοπό, δέκτη, είδος λόγου κ.ά.).
2. Ο μαθητής -με βάση συγκεκριμένο κείμενο- παράγει γραπτό κείμενο. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται ο μαθητής να είναι σε θέση:
• να πυκνώνει ένα κείμενο, να κάνει την περίληψή του
• να δίνει τίτλο στο κείμενο ή πλαγιότιτλους σε παραγράφους/νοηματικές ενότητες ενός κειμένου
• να οργανώνει το διάγραμμα του κειμένου
• να αναπτύσσει ένα κειμενικό απόσπασμα, (μια φράση ή ένα επιχείρημα του κειμενογράφου)
• να ανασκευάζει τα επιχειρήματα του κειμενογράφου και να αναπτύσσει την αντίθετη άποψη
• να μετασχηματίζει ένα κείμενο π.χ. από ένα επίπεδο ύφους σε άλλο κ.ά.

ΙΙ. ΓΡΑΦΩ
Ο μαθητής παράγει κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο, το θέμα του οποίου σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με οικείους θεματικούς κύκλους από τη γλωσσική διδασκαλία.
Από τα διάφορα είδη γραπτού λόγου δίνεται έμφαση στην παραγωγή κριτικού-αποφαντικού λόγου, δηλαδή στην παραγωγή κειμένου στο οποίο κυριαρχούν η πειθώ, η λογική οργάνωση, η αναφορική λειτουργία της γλώσσας, π.χ. άρθρου, επιστολής, γραπτής εισήγησης κ.ά. Στο πλαίσιο της παραγωγής κειμένου θα πρέπει να επιδιώκεται από τον μαθητή:
Α. Ως προς το περιεχόμενο του κειμένου
• η συνάφεια των εκτιθέμενων σκέψεων με τα ζητούμενα του θέματος
• η επαρκής τεκμηρίωση των σκέψεών του με την παράθεση κατάλληλων επιχειρημάτων
• η ανάπτυξη όλων των θεματικών κέντρων
• η πρωτοτυπία των ιδεών
• ο βαθμός επίτευξης του στόχου που επιδιώκεται με το παραγόμενο κείμενο κ.ά.
Β. Ως προς την έκφραση/μορφή του κειμένου
• η σαφής και ακριβής διατύπωση
• ο λεκτικός και εκφραστικός πλούτος
• η επιλογή της κατάλληλης γλωσσικής ποικιλίας ανάλογα με το είδος του κειμένου
• η τήρηση των μορφοσυντακτικών κανόνων
• η ορθογραφία και η σωστή χρήση των σημείων στίξης κ.ά. Γ. Ως προς τη δομή/διάρθρωση του κειμένου
• η λογική αλληλουχία των νοημάτων
• η συνοχή του κειμένου (ομαλή σύνδεση προτάσεων, παραγράφων και ευρύτερων μερών του κειμένου)
• η ένταξη του κειμένου στο ζητούμενο επικοινωνιακό πλαίσιο κ.ά.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΑΛΓΕΒΡΑ)


ΔΙ ΔΑΚΤΕΑ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

Από το βιβλίο «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ» της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου των Λ. Αδαμόπουλου, Χ. Δαμιανού και Α. Σβέρκου:

Κεφάλαιο 1 Διαφορικός Λογισμός
Παρ. 1.1 Συναρτήσεις
Παρ. 1,2 Η έννοια της παραγώγου
Παρ. 1.3 Παράγωγος συνάρτησης
Παρ. 1.4 Εφαρμογές των Παραγώγων, χωρίς το κριτήριο της 2ης παραγώγου.

Κεφάλαιο 2 Στατιστική
Παρ. 2.1 Βασικές έννοιες
Παρ. 2.2 Παρουσίαση Στατιστικών Δεδομένων, χωρίς την υποπαράγραφο «Κλάσεις άνισου πλάτους»,
Παρ. 2.3 Μέτρα Θέσης και Διασποράς, χωρίς τις υποπαραγράφους: «Εκατοστημόρια», «Επικρατούσα τιμή» και «Ενδοτεταρτημοριακό εύρος»,

Παρατηρήσεις
Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται και δεν εξετάζονται.
Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις, μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων, ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
Δεν αποτελούν εξεταστέα-διδακτέα ύλη όσα θέματα αναφέρονται στην εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.
Οι τύποι 2 και 4 των σελίδων 93 και 94 του βιβλίου «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» θα δίνονται στους μαθητές τόσο κατά τη διδασκαλία όσο και κατά την εξέταση θεμάτων, των οποίων η αντιμετώπιση απαιτεί τη χρήση τους.

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
Α. ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ:
1. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
2. ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
3. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Εξεταζόμενα μαθήματα:
1. Προγραμματισμός Υπολογιστών
2. Δίκτυα Υπολογιστών
ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ »


ΔΙΔΑΚΤΕΑ - ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

ΒΙΒΛΙΟ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ» (Τομέα Πληροφορικής της Γ' τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.) των Αράπογλου Α., Βραχνού Ε., Κανίδη Ε., Λέκκα Δ., Μακρυγιάννη Π., Μπελεσιώτη Β., Παπαδάκη Σπ., Τζήμα Δ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
3.1, Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
3,1,1, Τύποι δεδομένων
3.2, Αριθμητικές και λογικές πράξεις και εκφράσεις
3.3, Βασικές (ενσωματωμένες) συναρτήσεις
3.4, Δομή προγράμματος και καλές πρακτικές
3.5, Τύποι και δομές δεδομένων στις γλώσσες προγραμματισμού

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Αλγοριθμικές δομές
4.1 Αλγοριθμικές δομές - Ροές εκτέλεσης προγράμματος
4.1.1 Δομή ακολουθίας
4.1.2 Δομή επιλογής ϊί (ΑΝ)
4.1.3 Δομή επανάληψης (ΪΟΓ και ννήϊΐθ)
4.2 Συναρτήσεις
4.2.1 Δημιουργώντας δικές μας συναρτήσεις
4.2.2 Παράμετροι συναρτήσεων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Κλασικοί Αλγόριθμοι ΙΙ
5.1 Δυαδική αναζήτηση
5.2 Ταξινόμηση Ευθείας ανταλλαγής

5.4 Δραστηριότητες - Άλυτες
5.5 Ερωτήσεις - Ασκήσεις
(Από τις παραγράφους 5.4 και 5.5, μόνο όσα αναφέρονται στις παραγράφους 5.1 και 5.2)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. Διαχείριση Αρχείων
6.1 Εισαγωγή - δημιουργία, άνοιγμα, κλείσιμο αρχείων
6.2 Ανάγνωση και εγγραφή σε αρχείο 6,4 Ερωτήσεις - Ασκήσεις

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. Προηγμένα στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
7.1 Υποπρογράμματα και τρόποι κλήσης τους
7.1.1 Υποπρογράμματα
7.1.2 Συναρτήσεις στην Ργίήοπ
7.2 Μεταβλητές και παράμετροι
7.2.1 Παράμετροι συναρτήσεων
7.2.2 Εμβέλεια των μεταβλητών
7.3 Αρθρώματα (ΜοάυΙθ5)
7.3.1 Εισαγωγή
7.3.2 Σύντομη περιγραφή της Πρότυπης βιβλιοθήκης (5ΐ3πά3Γά Ι_Ϊ0Γ3Γγ)
7.3.3 Πακέτα (Ρ3θΙο§θ5)

7.4 Δραστηριότητες
7.5 Ερωτήσεις

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8. Δομές Δεδομένων ΙΙ
8.1 Συμβολοσειρές (5ΐππ§5)
8.2 Λίστες
8.3 Στοίβα
8.4 Ουρά

8.8 Δραστηριότητες
8.9 Ερωτήσεις
(Από τις παραγράφους 8.8 και 8.9, μόνο όσα αναφέρονται στις παραγράφους 8.1, 8.2, 8.3 και 8.4)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11. Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός
11.1 Αντικείμενα και Κλάσεις
11.2 Στιγμιότυπα
11.3 Ιδιότητες και Μέθοδοι

11.4 Δραστηριότητες
11.5 Ερωτήσεις - Ασκήσεις
(Από τις παραγράφους 11.6 και 11.7, μόνο όσα αναφέρονται στις παραγράφους 11.1, 11.2 και 11.3)

δε'ίτε εδώ την συνέχεια της απόφασης

# TAGS

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017
  • ΥΛΗ
  • ΕΠΑΛ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Τι σημαίνει όταν σάς γλείφει η γάτα σας

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Επιτυχημένη Εσπερίδα της Metron στο Ηράκλειο Κρήτης

Επιχειρήσεις 00:06

Η ΔΙΑΣ φέρνει το IRIS παντού: διαθέσιμο (και) σε φυσικά & online καταστήματα

Επιχειρήσεις 00:00

Roche Hellas: Επένδυση στην καινοτομία - Προκλήσεις και Προοπτικές

Επιχειρήσεις 23:54

Κρεμλίνο: «Παραγωγική συνάντηση» το μήνυμα της Ρωσίας μετά την συνάντηση Πούτιν με Γουίτκοφ και Κούσνερ

Διεθνή 23:39

Open Cosmos Aegean – Οι 7 ελληνικοί δορυφόροι που κατασκευάζει στην Παλλήνη

Τεχνολογία 23:35

Έσπασε κάθε ρεκόρ το Χειμερινό Αυγό Φαμπερζέ σε δημοπρασία του οίκου Christie's

Διεθνή 23:29
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Οικονομία 06:29

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

Οικονομία 07:20

Βέλη Σοφού κατά ΝΔ: Στήριξη στον Κουτσόλαμπρο για τον δεύτερο γύρο

Ο Πληροφοριοδότης 06:59

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Οικονομία 07:11

«Κλείδωσε» η κακοκαιρία και στην Αττική: «Θα έχει εμμονή», η πιο δύσκολη ημέρα με καταιγίδες

Ελλάδα 10:32
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Πανελλήνιες 2026: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις των υποψηφίων, η διαδικασία

Πανελλήνιες 2026: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις των υποψηφίων, η διαδικασία

Παιδεία 28.11.2025 11:23
Πανελλήνιες 2026: Ξεκινούν οι αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις - Οι προθεσμίες για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Πανελλήνιες 2026: Ξεκινούν οι αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις - Οι προθεσμίες για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Παιδεία 27.11.2025 14:06
Μαθητές απειλούν αλλοδαπούς στο 1ο ΕΠΑΛ και σηκώνουν πανό της Χρυσής Αυγής: «Ο 16χρονος είχε τον μπαλτά για αυτοπροστασία»

Μαθητές απειλούν αλλοδαπούς στο 1ο ΕΠΑΛ και σηκώνουν πανό της Χρυσής Αυγής: «Ο 16χρονος είχε τον μπαλτά για αυτοπροστασία»

Ελλάδα 20.11.2025 14:23
Πέραμα: Έπεσε ταβάνι στο ΕΠΑΛ - Ο Δήμος καταγγέλλει την άθλια κατάσταση των σχολείων

Πέραμα: Έπεσε ταβάνι στο ΕΠΑΛ - Ο Δήμος καταγγέλλει την άθλια κατάσταση των σχολείων

Παιδεία 17.11.2025 14:58

NETWORK

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ και πώς θα βελτιώσετε τον ύπνο σας

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ και πώς θα βελτιώσετε τον ύπνο σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 23:40
Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε πριν από τις ετήσιες εξετάσεις σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:53
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

Τι αποκαλύπτουν οι συνήθειες στην τουαλέτα για την υγεία σας

healthstat.gr 12.02.2025 - 19:03
Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Τα πιο υγιεινά σνακ για κάθε στιγμή της μέρας

Τα πιο υγιεινά σνακ για κάθε στιγμή της μέρας

healthstat.gr 12.02.2025 - 21:16
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games