Σύμφωνα με τον ΙΣΑ αυτό οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος των συστημάτων. Ο ΑΜΚΑ είναι μοναδικός και πρέπει και στα δύο συστήματα να αντιστοιχεί στο ίδιο άτομο. Διαπιστώθηκε, σε πολλές περιπτώσεις, ότι το ίδιο άτομο (βάσει ΑΜΚΑ, ΑΜΑ, στοιχείων ασφαλιστικού φορέα – διαμονής – τηλεφώνου) αναφέρεται στο ένα σύστημα με ένα επώνυμο και στο δεύτερο με άλλο επώνυμο (χρήση πατρικού επωνύμου, περιπτώσεις διαζυγίων – χηρείας ή αλλοδαπών).
Μετά από επικοινωνία με την ΗΔΙΚΑ για το συγκεκριμένο θέμα ενημερωθήκαμε ότι η ΗΔΙΚΑ δεν μπορεί να επέμβει στο e-ΔΑΠΥ και πρέπει οι εξεταζόμενοι να απευθυνθούν στον φορέα τους.
«Σας καλούμε λοιπόν όπως αντιστοιχίσετε τα στοιχεία που κατατίθενται στην ΗΔΙΚΑ με τα στοιχεία του e-ΔΑΠΥ ώστε να μην υποβάλλοντα οι ιατροί σε περαιτέρω ταλαιπωρία.» ολοκληρώνει ο ΙΣΑ.
Ο ΙΣΑ ζητά διόρθωση στα συστήματα e-ΔΑΠΥ και ΗΔΙΚΑ
Κατά τον έλεγχο των μηνιαίων υποβολών, εκλήθησαν ιατροί να εκδώσουν πιστωτικά τιμολόγια για επισκέψεις, στις οποίες το επώνυμο του εξεταζομένου στο e-prescription δεν είναι το ίδιο με το επώνυμο που καταγράφεται στο e-ΔΑΠΥ.
Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο γονίδιο που προκαλεί άμεσα ψυχική ασθένεια - Πώς ένα συμπλήρωμα δίνει ελπίδες για θεραπεία



























