Συνέντευξη παραχώρησε η Μαρία Καρυστιανού στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!».
Η μητέρα της αδικοχαμένης Μάρθης, η οποία έχασε τη ζωή της στα Τέμπη, αναφέρθηκε στη δημιουργία του κόμματός της, με το οποίο θα κατέβει στις επόμενες βουλευτικές εκλογές.
«Μετά την παρουσίαση του κόμματος υπήρχαν άσχημοι σχολιασμοί με σκοπό να μας θίξουν. Τρία χρόνια τώρα έχουμε συνηθίσει στην δολοφονία χαρακτήρων. Αν ήμασταν σε μια πολιτισμένη χώρα και δεν υπήρχε ανθρωποφαγία, θα βλέπατε πολύ πιο γρήγορα τα πρόσωπα του κόμματος» ανέφερε η Μαρία Καρυστιανού.
«Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα υπήρχαν άνθρωποι που θα έπαιζαν το επιχείρημα της εκμετάλλευσης του γονέα προς το παιδί. Πώς μπορεί ένας γονέας να εκμεταλλευτεί το νεκρό παιδί του; Πώς το εκμεταλλεύεσαι αυτό. Με έχει πεισμώσει και θα το πάω έως το τέλους. Βαρέθηκα να με λυπούνται και να με λένε χαροκαμένη. Το πένθος είναι μια ιδιαίτερη κατάσταση, στην οποία ο κάθε άνθρωπος μπορεί να το διαχειριστεί διαφορετικά. Κανείς όμως δεν μπορεί να το κρίνει και δεν έχει και το δικαίωμα. Για μένα το πένθος είναι ότι δεν μπορώ να αφήσω τον θάνατο της κόρης μου να γίνει μάταια, χωρίς να οδηγήσει κάπου θετικά για όλους μας. Η κόρη μου θα συμφωνούσε στην απόφαση του να κάνω κόμμα. Είχε κι εκείνη μια αγάπη με το δίκαιο και θα ήταν δίπλα μου» εξομολογήθηκε η μητέρα της αδικοχαμένης Μάρθης.
«Αυτό που ήθελα πάντα ήταν να είμαι η μαμά της, να την δω να παντρεύεται, να έχω εγγόνια, τα ήθελα όλα αυτά…» τόνισε η Μαρία Καρυστιανού.
{https://exchange.glomex.com/video/v-diwo84foec3t?integrationId=40599y14juihe6ly}
Επίσης, επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα, εξαπέλυσε η Μαρία Καρυστιανού κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της, τονίζοντας πως «ο πρώην πρωθυπουργός παίρνει πολλά από τα στοιχεία που έχουμε αναφέρει εμείς στην ιδρυτική μας διακήρυξη και να τα παρουσιάζει ως προτάσεις».
«Δεν μπορώ την κοροϊδία, δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας άνθρωπος έχει περάσει ως πρωθυπουργός, δεν έχει κάνει τίποτα και έρχεται μετά από κάποια χρόνια να μας πει ότι εγώ θα τα φροντίσω αυτά και να παίρνει ουσιαστικά και πολλά από τα στοιχεία που έχουμε αναφέρει εμείς στην ιδρυτική μας και να τα παρουσιάζει ως προτάσεις. Είναι ξεκάθαρη κοροϊδία, δεν μου άρεσε επίσης καθόλου το σχόλιο με τα περιστέρια το βρήκα πολύ χαμηλού επιπέδου» δήλωσε.
Στην ερώτηση αν ήταν ικανοποιημένη από την προσέλευση του κόσμου την ημέρα της παρουσίασης του κόμματός της η ίδια είπε πως ήταν καθημερινή, ήταν ανήμερα της γιορτής Κωνσταντίνου και Ελένης και εν γνώσει της επιλέχθηκε η συγκεκριμένη μέρα γιατί είχε σημειολογική σημασία. «Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι από τον κόσμο και δεν μας πείραξε καθόλου».
Όσον αφορά τις κατηγορίες περί φιλορωσικού κόμματος η Μαρία Καρυστιανού τις απορρίπτει κατηγορηματικά σημειώνοντας: «Εντάξει αυτά ήτανε αστεία, ουδέποτε θα φανταζόμουν ότι κάποιος θα σκεφτόταν κάτι τόσο τραβηγμένο, ήταν όμως άκρως επικίνδυνο για αυτό και έγινε και μια μήνυση στον άνθρωπο που τα πρωτοπαρουσίασε δημόσια».
Στην ερώτηση πότε θα δούμε τα επόμενα πρόσωπα του κόμματος εκτός από την Μαρία Καρυστινού: «Αν ήμασταν σε μια πολιτισμένη χώρα όπου η πολιτική γινόταν με τον τρόπο που πρέπει και δεν υπήρχε αυτή η ανθρωποφαγία θα τα βλέπατε πολύ πιο γρήγορα. Προς το παρόν έχουμε επιλέξει να βγαίνουν λίγα λίγα πρόσωπα ακριβώς για αυτό τον λόγο το ίδιο θα γίνει και με τον τρόπο παρουσίασης του προγράμματος».
Τέλος, κλήθηκε να απαντήσει για την αντίδραση του Νίκου Πλακιά ότι δεν πήγε κανένας γονιός των Τεμπών αλλά την αντίδραση του Παύλου Ασλανίδη ότι στο Μαξίμου ανοίγουν σαμπάνιες με το κόμμα της Μαρίας. «Υπάρχουν γονείς που στηρίζουν αυτό το κίνημα και μάλιστα τα λόγια είναι πολύ συγκινητικά και ότι δεν υπάρχει άλλη “Ελπίδα”. “Μπράβο Μαρία συνέχισε” αλλά δεν είναι όλοι οι άνθρωποι να βγαίνουν και να τοποθετούνται, εγώ την υπόσχεση την έδωσα στην κόρη μου και είναι κάτι που το είχα πει από την αρχή ότι και μόνη μου να είμαι εγώ αυτό τον αγώνα πρέπει να τον δώσω. Είναι η αποστολή μου».






























