Κι εκεί που όλοι έλεγαν πως δεν θα ξαναδούμε Micra, η Nissan κάνει την έκπληξη και το έχει ήδη έτοιμο, με την αρωγή βέβαια των...συνεταίρων της.
Η έκτη γενιά του πλέον, παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγες ώρες και φυσικά όπως αναμενόταν είναι αμιγώς ηλεκτρική. Πάνε οι εποχές που οι entry level εκδόσεις έσπαγαν τα ταμεία και τος βλέπαμε ακόμη και στα νησιά ως rent a car. Ας είναι...
Πάμε στα πιο ουσιαστικά τώρα. Το νέο λοιπόν Micra, πατά στη νέα πλατφόρμα AmpR Small του Renault Group και σχεδιάστηκε στο κέντρο εξέλιξης της Nissan στο Λονδίνο, διαθέτει μήκος κάτω από τα 4 μέτρα και μεταξόνιο 2,54 μέτρα, με στόχο ένα συνδυασμό ευελιξίας και ευρυχωρίας, που θα καλύπτει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις ανάγκες της αστικής μετακίνησης. Κάτι βέβαια που δηλώνει όχι μόνο ο χαρακτήρας του αλλά και η ηλεκτροκίνηση που το συνοδεύει αποκλειστικά.
Αυτό που τραβά εξαρχής το βλέμμα είναι τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι όντως εμβληματικά, αφού παραπέμπουν σε παλαιότερη γενιά, ειδικά με τη στρογγυλή υπογραφή που ξυπνά μνήμες από τα παλαιότερα Micra. Οι στάνταρ 18άρες ζάντες θα διατεθούν παρακαλώ τρία ξεχωριστά σχέδια.
Στο προφίλ του αυτοκινήτου, διακρίνεται φυσικά το «ice cream scoop», όπως το ονομάζει χαρακτηριστικά η Nissan, το οποίο διαθέτει πλάτος 1 εκατοστό και διατρέχει το αμάξωμα από εμπρός έως πίσω. Το νέο Micra θα πωλείται σε 14 διαφορετικά χρώματα, ενώ εννοείται πως δεν θα απουσιάσει η γνωστή διχρωμία, με μαύρη ή γκρι οροφή.
Στο εσωτερικό δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,1 ιντσών, με την οθόνη αφής του σύγχρονου infotainment να διαθέτει την ίδια διαγώνιο καλύπτοντας το μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό. Σημειώστε εδώ, πως ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 326 λίτρα, εξαιρετική τιμή εάν αναλογιστεί κανείς τόσο το μέγεθος όσο και την κατηγορία στην οποία ανήκει το Micra.
Όπως πληροφορηθήκαμε, το νέο μικρό της Nissan πρόκειται να προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις. Η πρώτη θα υιοθετεί ηλετροκινητήρα 90 kW (122 ίππων) και μπαταρία 40 kWh και η δεύτερη, ηλεκτροκινητήρα 110 kW (150 ίππων) και μπαταρία 52 kWh).
Η Nissan κάνει λόγο για αυτονομία 308 και 408 χιλιομέτρων αντίστοιχα, στο καθιερωμένο πρότυπο WLTP. Το νέο Micra δύναται να φορτίσει με φορτιστή έως 100 kW ισχύος (80 kW με την μικρή μπαταρία), ενώ, από το 15 έως το 80% της μπαταρίας απαιτεί 30 λεπτά της ώρας.
Στα σημεία κλειδιά που αξίζει να σταθεί κάποιος, είναι η στάνταρ αντλία θερμότητας του νέου Micra και στις δύο εκδόσεις, που αφορά στο σύστημα θέρμανσης/ψύξης του αυτοκινήτου, αλλά και το περιορισμένο απόβαρο, με ότι θετικό συνεπάγεται αυτό σε επίπεδο κατανάλωσης, το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.400 κιλά στην πρώτη περίπτωση και τα 1.524 κιλά στη δεύτερη.
Μεταξύ άλλων, το νέο Micra προσφέρει, χάρη στην τεχνολογία V2L, τη δυνατότητα τροφοδοσίας εξωτερικών συσκευών από την μπαταρία του. Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2025 και όπως γνωρίζουμε από τώρα, το ενδιαφέρον του κοινού είναι μεγάλο. Μάλιστα, στη χώρα μας το περιμένουμε στα τέλη του 2025 με τις τιμές αγοράς να ξεκινούν από τα 22.000 ευρώ.






























