Από ανάρτηση του Ανδρέα Πετρουλάκη, που όσο εύστοχος είναι στα σκίτσα του τόσο είναι και στις παρεμβάσεις του:
«Η Δικαιοσύνη, που τόσο εμπιστεύεται η Κυβέρνηση, καταδίκασε την κ. Ασημακοπούλου με ποινή μεγαλύτερη από εκείνη του κ. Παππά , επίσης παμψηφεί. Του κ. Παππά, που ο Πρωθυπουργός και οι υπουργοί 13-0 τον ανεβάζουν 13-0 τον κατεβάζουν. Γιατί άραγε πίστευαν ότι δεν θα βρουν μπροστά τους την τοξικότητα που έσταζαν και με την οποία απορεί σήμερα ο εκπρόσωπος;».
Και πού να πάει στο Ειδικό Δικαστήριο ο Χρήστος Τριαντόπουλος...
Β.Σκ.





























