Επιχειρήσεις

Η χειρότερη ημέρα του NETFLIX τα τελευταία τρία χρόνια - Οι σειρές με τις οποίες προσδοκά να ανακάμψει

Η χειρότερη ημέρα του NETFLIX τα τελευταία τρία χρόνια - Οι σειρές με τις οποίες προσδοκά να ανακάμψει
Η Netflix Inc ανακοίνωσε χθες, ότι μειώθηκε ο αριθμός των συνδρομητών της στις ΗΠΑ, για πρώτη φορά σε οκτώ χρόνια, ενώ δεν πέτυχε τους στόχους για τον αριθμό των νέων συνδρομητών, σε μια ανακοίνωση, που είχε τον ανάλογο αντίκτυπο στους επενδυτές

Η Netflix, μετά τον θόρυβο, που δημιουργήθηκε, αιτιολόγησε αυτή τη σημαντική μείωση, δηλώνοντας πως ευθύνεται το περιεχόμενό της, η αύξηση στην τιμή της συνδρομής και η ισχυρή ανάπτυξη που είχε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους

Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί για το Netflix, είναι η βουτιά της μετοχής του κατά 11% χθες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μόνη χρονιά, που η εταιρεία έχασε συνδρομητές, ήταν το 2011, όταν είχε αυξήσει τις τιμές.

Η εταιρεία σχεδιάζοντας την επόμενη ημέρα της, έχει βάλει ως στόχο να αυξηθούν σημαντικά οι συνδρομητές της το γ' τρίμηνο του έτους. Όπως ανακοίνωσε, "θα ενισχύσουμε το περιεχόμενό μας και θα προσπαθήσουμε να προσελκύσουμε έσοδα ύψους $5,25 δισ.".

Άλλωστε σύμφωνα με την εταιρεία, η τηλεοπτική εκπομπή "Stranger Things", έχει, ήδη, μεγάλη τηλεθέαση και αναμένονται και νέες seasons για το "The Crown" και το "Orange". Ο αναλυτής, Bernstein Todd Juenger, έκανε λόγο για την "κατάρα του β' τριμήνου", θέλοντας να τονίσει πως η Netflix δεν έχει πέσει μέσα στους στόχους του β' τριμήνου, τρεις με τέσσερις φορές τα τελευταία τρία χρόνια.

Σύμφωνα με τον Gene Munster, ιδρυτή της Loup Ventures, το απογοητευτικό δεύτερο τρίμηνο δείχνει πως "οι καλές μέρες για την εταιρεία είναι πίσω", ενώ προσέθεσε στο CNBC πως "πρόκειται για ένα σημείο μη επιστροφής. Δεν είναι μόνο πως έχασε 130.000 συνδρομητές στις ΗΠΑ, αλλά δεν μπόρεσε να αυξήσει τους συνδρομητές της διεθνώς, σύμφωνα με τους στόχους που είχε θέσει". Άλλοι αναλυτές παρατηρούν πως το κυριότερο πρόβλημα για την εταιρεία, δεν είναι τόσο η μείωση των συνδρομητών στις ΗΠΑ, αλλά η κάμψη, που παρουσία-σε η εταιρεία σχετικά με την ανάπτυξη διεθνώς.