#ΠΟΛ ΣΑΙΜΟΝ

Νέα Υόρκη: Συναυλία με Μπρους Σπρίνγκστιν για το τέλος της πανδημίας

Νέα Υόρκη: Συναυλία με Μπρους Σπρίνγκστιν για το τέλος της πανδημίας

Ο τραγουδιστής Μπρους Σπρίνγκστιν θα είναι ένα από τα διάσημα ονόματα της μεγάλης συναυλίας, που έχει προγραμματιστεί για τέλη Αυγούστου στο Σέντραλ Παρκ, για να εορτασθεί η «αναγέννηση της Νέας Υόρκης», μετά την πανδημία, μαζί με τον Πολ Σάιμον και την Τζένιφερ Χάντσον, έγινε σήμερα γνωστό από τη δημοτική αρχή της αμερικανικής μεγαλούπολης σε ένα tweet.
Διεθνή
ΑΠΟΡΡΗΤΟ