Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 13.02.2020 12:30

Crash test στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: Ηλεκτροκίνηση, υβριδικό, ντίζελ ή βενζίνη;

Image of Newsroom Newsroom
Crash test στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: Ηλεκτροκίνηση, υβριδικό, ντίζελ ή βενζίνη;
Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας, με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να διατίθενται πλέον και στην ελληνική αγορά. Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να φέρει νομοσχέδιο με το οποίο θα δίδονται κίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου.

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση και εμπλουτίζουν την γκάμα τους με νέα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Για τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων η ηλεκτροκίνηση είναι το νέο μεγάλο στοίχημα, αλλά και τις κυβερνήσεις που επιδιώκουν να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα.

Η ηλεκτροκίνηση και τα υβριδικά αυτοκίνητα έρχεται και ως αναγκαστική «λύση» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που πιέζονται όλο και περισσότερο να κατεβάσουν τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων, όπως αυτές είναι στα νέα αναθεωρημένα όρια στην Ευρώπη.

Ο σημερινός χρήστης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξ ορισμού προβάλλεται ως άτομο ευαισθητοποιημένο που πρωτοπορεί στις εξελίξεις. Η οικονομία της ενέργειας, η καθαρή ατμόσφαιρα στα αστικά κέντρα και η μείωση των θορύβων που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής, όχι μόνο αποτελούν εθνικούς στόχους, αλλά και θεμελιώδη υποχρέωση όλων μας στην παγκόσμια προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος.

Πόσο κοστίζει η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Το ερώτημα που τίθεται είναι πόσο κοστίζει σήμερα στην Ελλάδα η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου; Τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φορτίζονται το βράδυ στο σπίτι ή στο χώρο στάθμευσης της επιχείρησης αν πρόκειται για εταιρικούς στόλους.

Σε αυτή την περίπτωση η εγκατάσταση συστημάτων φόρτισης Επιπέδου 2, που φορτίζουν λίγο πιο γρήγορα από την απλή παροχή του σπιτιού μας στοιχίζουν από 600 έως 1.200 ευρώ, ανάλογα με την μάρκα, ενώ σε αυτή την τιμή θα πρέπει να βάλουμε και το κόστος εγκατάστασης που γίνεται από ειδικευμένο προσωπικό και στοιχίζει περίπου 300 ευρώ.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

ηλεκτρικα αυτοκινητα φορτιση

Η απλή ολονύκτια φόρτιση στο σπίτι δεν χρειάζεται κανένα είδους φορτιστή και η κατανάλωση της ενέργειας είναι αυτή ακριβώς που θα «γράψει» ο μετρητής του ηλεκτρικού παρόχου ρεύματος.

Με τις ισχύουσες τιμές, σ' ένα οικιακό τιμολόγιο χρεώνεται 0,11 ευρώ κάθε kWh, ενώ παράλληλα υπάρχουν και άλλες επιβαρύνσεις που σχετίζονται με την κατανάλωση και αυξάνουν την τιμή περίπου κατά 50%, ανεβάζοντας την τιμή κάθε kWh στα 0,165 ευρώ.

Ηλεκτροκίνητο vs βενζινοκίνητο

Με αυτά τα δεδομένα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που καταναλώνει 20 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα διαδρομής θα απαιτήσει για τη διαδρομή αυτή ενέργεια αξίας 3,30 ευρώ. Δηλαδή την τιμή δύο λίτρων βενζίνης.

Όμως σε περίπτωση που μιλάμε για ένα ενεργειακά μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που χρειάζεται από 13 kWh έως και 16 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα, το λειτουργικό κόστος μειώνεται σημαντικά και είναι μειωμένο περίπου κατά 30% περίπου.

Αν παράλληλα αξιοποιηθεί για τη φόρτιση το μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο, τότε έχουμε ακόμη μεγαλύτερη μείωση, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι μπορεί να επιλεγεί και άλλο πάροχος που ενδεχόμενα να είναι φθηνότερος, μέσα στο φάσμα της ελεύθερης αγοράς.

ηλεκτρικα αυτοκινητα φορτιση

Αυτό σημαίνει ότι η αξία της ενέργειας που θα δαπανηθεί θα εντοπίζεται στην αξία ενός λίτρου βενζίνης για να διανύσει 100 χιλιόμετρα. Τιμή υπερβολικά χαμηλή, αν αναλογιστούμε ότι ακόμη και τα αυτοκίνητα πόλης έχουν καταναλώσεις πάνω από τα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά αυτοκίνητα τα οποία έχουν αυτονομία περίπου 50-60 χιλιομέτρων και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες μεγάλης μερίδας οδηγών σε ημερήσιες αποστάσεις.

Μ ταχυφορτιστή σε εθνική δίκτυο

Σε αντίθετη περίπτωση αν χρησιμοποιηθεί για ανεφοδιασμό ένας από τους εγκατεστημένους στη χώρα μας ταχυφορτιστής συνεχούς ρεύματος στο εθνικό μας δίκτυο, τότε τα πράγματα αλλάζουν. Οι ταχυφορτιστές είναι συνήθως ισχύος 50 kW και για να γεμίσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διαθέτει συσσωρευτή χωρητικότητας 40 kWh με αντίστοιχη αυτονομία περίπου 270 χιλιομέτρων, θα χρειαστεί περίπου 45 λεπτά.

ηλεκτρικα αυτοκινητα φορτιση

Σήμερα μια συμβολική τιμή χρέωσης για κάθε kWh σε αυτούς τους ταχυφορτιστές είναι περίπου 0,25 ευρώ. Έτσι για να γεμίσει ο συσσωρευτής από το 20% της χωρητικότητας θα πρέπει να δαπανήσει περίπου 11.25 ευρώ (45λεπτά Χ0,25 ευρώ), ενώ με το που θα μπει το καλώδιο φόρτισης στο αυτοκίνητο, υπάρχει πάγιο 2,5 ευρώ. Το κόστος σε αυτή την περίπτωση είναι πολλαπλάσιο από το ποσό που θα δαπανήσει ο οδηγός αν θα το φορτίσει στο σπίτι του.

Όμως και σε αυτό το επίπεδο τα πράγματα θα αλλάζουν σημαντικά τα επόμενα χρόνια, αφού θα υπάρξουν αρκετοί πάροχοι που μέσα στο πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς θα παρέχουν μειωμένο κόστος ενέργειας.

Τέλος, είναι διαπιστωμένο και αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των οδηγών που έχουν οδηγήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ότι μετά δεν διανοούνται καν να επιστρέψουν σε κάποιο βενζινοκίνητο ή ντιζελοκίνητο όχημα.

Και με δεδομένο ότι πολύ σύντομα θα υπάρχουν ταχυφορτιστές που θα φορτίζουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο γρηγορότερα, άρα και φθηνότερα που θα κάνουν περίπου 30 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση, δηλαδή όσο διαρκεί περίπου ένας καφές, η ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι αποκτά σημαντικά πλεονεκτήματα.

Μια λύση με χαμηλότερο κόστος αγοράς είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα ή τα νέα plug-in υβριδικά που φορτίζονται και αυτά στην πρίζα εξασφαλίζοντας μια αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία για 30 έως 50 χιλιόμετρα. Αυτονομία που καλύπτει άνετα τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη.

Από την άλλη πλευρά, το κόστος αγοράς ενός ηλεκτροκίνητου ή υβριδικού αυτοκινήτου είναι σημαντικά αυξημένο σε σχέση με ένα ντίζελ ή βενζίνης. Τα κίνητρα που θα δοθούν αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο για τη διαμόρφωση της αγοράς στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε πολλές χώρες στην Ευρώπη.

# TAGS

  • ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
  • ΚΟΣΤΟΣ
  • ΚΙΝΗΤΡΑ
  • ΥΒΡΙΔΙΚΑ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρήσεις 17:07

Formula 1: Θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν στο 23ο Grand Prix στο Κατάρ

Life 17:03

Αμμουδιά Πρεβέζης: Σε εξέλιξη έρευνες για τον αγνοούμενο 62χρονο ψαρά

Ελλάδα 17:01

Συνάντηση Μακρόν - Ζελένσκι: «Πολλά εξαρτώνται τώρα από τις ενέργειες κάθε ηγέτη»

Διεθνή 17:01

Νέα Αριστερά: Παντελώς αποκομμένη η κυβέρνηση από την πραγματικότητα που βιώνουν οι αγρότες

Πολιτική 16:59
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Σε αναμμένα κάρβουνα η βιομηχανία ενόψει μέτρων για το ενεργειακό κόστος

Σε αναμμένα κάρβουνα η βιομηχανία ενόψει μέτρων για το ενεργειακό κόστος

Οικονομία 29.11.2025 09:16
GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

GAC Hyptec SSR: «Σπάει» το φράγμα του drift με νέο ρεκόρ 213,5 χλμ την ώρα

Auto - Moto 27.11.2025 18:08
Mercedes-Benz ELF: Η νέα εποχή στην ταχεία και βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Mercedes-Benz ELF: Η νέα εποχή στην ταχεία και βιώσιμη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Auto - Moto 14.11.2025 17:13
Volkswagen ID. Every 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της πλατφόρμας RV Tech έρχεται το 2027

Volkswagen ID. Every 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της πλατφόρμας RV Tech έρχεται το 2027

Auto - Moto 13.11.2025 12:56

NETWORK

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games