Τι θα γινόταν στην Γη εάν εξαφανιζόταν το οξυγόνο για πέντε δευτερόλεπτα Μπορεί για τον περισσότερο κόσμο να μην είναι γνωστή η σημασία του οξυγόνου, όμως η διακοπή του ακόμα και για μονάχα πέντε δευτερόλεπτα θα μπορούσε να είναι καταστροφική.
# TAGS
Δυναμικό ξεκίνημα για την τουριστική σεζόν με 3,9 εκατ. επιβάτες τον Μάιο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια


























