Αποτελέσματα αναζήτησης

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Απεργία 5 και 6 Νοεμβρίου

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Απεργία 5 και 6 Νοεμβρίου

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑ 5 ΚΑΙ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Αυρίο προχωρούν σε απεργία τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς .Συγκεκριμένα δεν θα λειτουργήσουν τη Δευτέρα 05/11 και την Τρίτη 06/11 το ΜΕΤΡΟ, ο Ηλεκτρικός και το Τραμ, λόγω 48ωρης απεργίας που έχουν εξαγγείλει οι εργαζομένοι .Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει πιθανότητα να προβούν σε επαναλαμβανόμενες απεργίες οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ.Επίσης δεν θα κινηθούν τα ταξί από τις 5 το πρωί της Δευτέρας και για 48 ώρες.Στάση εργασίας θα κάνουν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας από τις 10:00 έως τις 13:00 την Τρίτη 06/11 Ο ΟΣΕ και ο προαστιακός θα μείνουν από τα ξημερώματα της Τρίτης, καθώς οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν 48ωρη απεργία.Τα πλοία την Τρίτη και Τετάρτη δεν θα πραγματοποιήσουν δρομολόγια, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία , αποφάσισε να συμμετάσχουν οι ναυτεργάτες στη 48ωρη απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.
ΧΡΗΣΙΜΑ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Με αρκετά προβλήματα θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς την πεμπτη 18 Οκτωβρίου, εξαιτίας της συμμετοχής των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ, αντιδρώντας στα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση και σύμφωνα με τους εργαζόμενους, εκτός των άλλων οδηγούν σε μεγάλες ανατροπές των εργασιακών σχέσεων. Συγκεκριμένα, τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) θα κινηθούν μετά τις 9 το πρωί και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ θα ακινητοποιηθούν πλήρως οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία. Έτσι την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο, ενώ για αύριο καταργούνται σε όλη της διαδρομή οι αμαξοστοιχίες : 500 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη ) 501 (Θεσσαλονίκη- Αθήνα) 1686 ( Αλεξανδρούπολη-Δίκαια) 2536 Αθηνών - Χαλκίδας - Αθηνών 743 και IC Θεσσαλονίκης - Έδεσσας- Φλώρινας - Θεσσαλονίκης 3593 και 3592 Θεσσαλονίκης - Λάρισας - Θεσσαλονίκης 2576 και 2577 Λάρισας - Βόλου - Λάρισας Λόγω της απεργίας δεν θα εξασφαλίζεται Υπηρεσία Κυκλοφορίας για τους συρμούς του ΜΕΤΡΟ, στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο και έτσι οι συρμοί του μετρό δεν θα φτάνουν στο αεροδρόμιο. Τέλος, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην απεργία της ΑΔΕΔΥ με 3ωρη στάση εργασίας από τις 10 το πρωί έως τη μία το μεσημέρι.
ΧΡΗΣΙΜΑ
ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ

ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ

ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ Σε γενική απεργία Σήμερα χώρα την οποία έχει εξαγγείλει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ - Αναλυτικά ποιοι συμμετέχουν στην απεργία. Στην γενική απεργία συμμετέχουν βιοτέχνες και επαγγελματίες, καθώς μετά από απόφαση της ΓΣΕΒΕΕ οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά ως τις 3.00 μετά το μεσημέρι. Επίσης στην απεργία συμμετέχουν δημόσιοι υπάλληλοι σε εφορίες, πολεοδομίες, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στις ΔΕΚΟ, εκπαιδευτικοί, γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό, έμποροι, δικηγόροι, μηχανικοί, τραπεζοϋπάλληλοι, Από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ θα κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Το Μετρό, θα λειτουργήσει κανονικά όλο το 24ωρο προκειμένου να εξυπηρετηθούν, όσοι θέλουν να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις. Ακινητοποιημένα λόγω της απεργίας θα παραμείνουν τα τρένα του ΟΣΕ και ο Προαστιακός. Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια, ενώ οι δημοσιογράφοι και οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, οι οποίοι έχουν απεργία την Δευτέρα 24/09 θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 11.00 το πρωί ως τις 15.00 το μεσημέρι, με εξαίρεση τον χρόνο που θα αφιερωθεί στην κάλυψη των κινητοποιήσεων. πηγη:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΧΡΗΣΙΜΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Σύμφωνα με τη δημοσίευση των πρακτικών από την Επιτροπή Διενέργειας της Α` φάσης του διεθνή διαγωνισμού με κλειστή διαδικασία για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για το Έργο: "Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ" 6 εταιρικά σχήματα προκρίθηκαν και συνεχίζουν στη Β' φάση του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, τα εταιρικά σχήματα που θα διαγωνιστούν στην επόμενη φάση είναι τα παρακάτω: 1. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRACOM IT SERVICES -INTRASOFT INTERNATIONAL-INTRACOM TELECOM- INTRAKAT 2. INDRA SISTEMAS S.A 3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ- LG CNS 4. ΑΤΕΣΕ 5. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS 6. ΕΡΙΚΣΟΝ ΕΛΛΑΣ Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης αφορούν τα κριτήρια της ικανότητας των συμμετεχόντων για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου ενώ η δεύτερη φάση είναι αυτή που θα κρίνει ουσιαστικά τον ανάδοχο καθώς και οι 6 που πέρασαν θα κληθούν να δώσουν οικονομικές προσφορές για την ανάπτυξη του συστήματος. Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της διεξαγωγής της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού αλλά αυτό λογικά θα γίνει τους πρώτους μήνες του 2012. Όλες οι εταιρείες αναμένεται να κατεβάσουν ελκυστικές προσφορές προκειμένου να κάνουν δικό τους το σημαντικότατο έργο του ΟΑΣΑ. Τι είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο Ο νέος τύπος εισιτηρίων φιλοδοξεί να βάλει τέλος στο πρόβλημα της λαθραίας επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο πρόβλημα της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, φαινόμενα που και τα δύο οδηγούν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες του συγκοινωνιακούς φορείς. Το έργο για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καθώς και το έργο για την δημιουργία συστήματος τηλεματικής, που βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία, αποτελούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών και επίσης τα πρώτα έργα που συνδυάζουν κοινοτική και ιδιωτική χρηματοδότηση. Στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής του έργου με επιπλέον καταβολή ποσού που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Που και πως θα εφαρμοστεί Θα καλύπτει όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής: Μετρό, Τραμ, Τρόλεϊ, Λεωφορεία, Προαστιακός. Το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από «ηλεκτρονικές» γεγονός που θα επιτρέψει αφενός την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή το χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες, κ.λπ.), αφετέρου τον έλεγχο του συστήματος πωλήσεων ώστε να παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων. Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα έχει τρεις, διαφορετικές μορφές προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες των χρηστών. Στο πολλαπλό εισιτήριο σε μία ηλεκτρονική κάρτα μνήμης θα είναι αποθηκευμένος συγκεκριμένος αριθμός διαδρομών που θα αφαιρούνται κάθε φορά που χρήστης πραγματοποιεί μία διαδρομή. Πρόκειται για τύπο εισιτηρίου που αφορά κυρίως περιστασιακούς χρήστες και θα γεμίζει από σημεία πώλησης εισιτηρίων. Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι η «έξυπνη» κάρτα που θα αντικαταστήσει τις μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών με κόμιστρο χαμηλότερο από εκείνο του πολλαπλού εισιτηρίου. Για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν σποραδικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα υπάρχει και η επιλογή αποστολής γραπτού μηνύματος μέσω κινητού τηλεφώνου, επαναφόρτισης μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e - banking. Συμμετέχει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία είναι μέρος του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς ο Προαστιακός κινείται σε μεγάλο μέρος της Αττικής. Σύμφωνα με την απόφαση της εταιρείας "εγκρίνει την συμμετοχή της στα γεωγραφικά όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ". Έτσι ο Προαστιακός της Αθήνας που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του συγκοινωνιακού προϊόντος της πρωτεύουσας θα μπορεί να έχει ανάλογου επιπέδου υπηρεσίες προς τους επιβάτες του. ΠΗΓΗ:YPODOMES.GR
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
Σελίδα 17 από 17