#ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ
Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Δωρεάν δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων
Για το ευρύ κοινό στον χώρο του Μουσείου, το Σαββατοκύριακο 16-17/5, με δήλωση συμμετοχής στο επίσημο site του.
Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4ήμερο δωρεάν δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων
Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν από την Παρασκευή 16 Μαΐου έως και τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025.

