#ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Δωρεάν δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Δωρεάν δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Για το ευρύ κοινό στον χώρο του Μουσείου, το Σαββατοκύριακο 16-17/5, με δήλωση συμμετοχής στο επίσημο site του.
Επιχειρήσεις
Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4ήμερο δωρεάν δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4ήμερο δωρεάν δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν από την Παρασκευή 16 Μαΐου έως και τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025.
Ελλάδα
ΑΠΟΡΡΗΤΟ