Ο Παν. Βλάχος, ένας νέος άνθρωπος και πολιτικός με σπουδές υψηλού επιπέδου, δίνει την πρώτη του συνέντευξη μετά την ανακοίνωση της ανάληψης των καθηκόντων του από τη θέση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου του ΚΙΝΑΛ, στο Dikaiologitika News.
Επιδίωξή του είναι, όπως αναφέρει, να δουλέψει ώστε το ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ να πάψει να είναι κομπάρσος στο πολιτικό σύστημα και να ανέλθει σε ρόλο πρωταγωνιστή. Μιλά για τη στοχευμένη επικοινωνία που πρέπει να ακολουθηθεί με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες της εποχής και τις ανάγκες των «ειδικών κοινών» που αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες. Μιλά για τη σημερινή επικοινωνιακή πολιτική του ΚΙΝΑΛ και αναφέρεται ακόμα και στην κόκκινη αφίσα με την τσιμινιέρα που… ξεφύσησε πάμπολλα και ποικίλα σχόλια στα social media.
Αλλάζει το επικοινωνιακό επιτελείο του ΚΙΝΑΛ - Ποια ονόματα «κλειδώνουν»
Ας δούμε τη συνέντευξη:
-Τι σημαίνει για εσάς η νέα θέση στο ΚΙΝΑΛ και ποια είναι η βασική σας επιδίωξη;
Αποδέχθηκα μια ιδιαίτερα τιμητική πρόταση από την Πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής, που συνοδεύτηκε από καλά λόγια για την εκλογική και πολιτική μου προσπάθεια, αλλά και την πεποίθησή της ότι πρέπει να δίνονται ευκαιρίες σε νεότερα στελέχη. Θεωρώ ότι βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη καμπή για την Κεντροαριστερά και όπως έλεγα προεκλογικά, θέλω να ξαναδώ το Κίνημα Αλλαγής/ΠΑΣΟΚ ξανά πρωταγωνιστή και όχι κομπάρσο στο πολιτικό σύστημα.
-Αλήθεια, ποιο είναι το κοινό στο οποίο πρέπει να «μιλήσει» το ΚΙΝΑΛ πλέον, στη σημερινή εποχή όπου όλα έχουν αλλάξει;
Έχουμε μια νέα ομάδα κρούσης στην επικοινωνία με στόχο να αναδείξουμε τις πολιτικές και προγραμματικές αιχμές του Κινήματος Αλλαγής, να αξιοποιήσουμε τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, να καλλιεργήσουμε συστηματικές σχέσεις με τους δημοσιογράφους, να παράγουμε περισσότερη τεκμηρίωση και ένα νέο πολιτικό λόγο. Είναι επίσης ώρα, να μιλήσουμε και στους νεότερους. Ζούμε στην εποχή της οπτικοποιημένης και προσαρμοσμένης σε ειδικά κοινά, πληροφορίας. Για παράδειγμα, ξέρω ότι σε πολλούς δεν άρεσε το γραφιστικό με την “τσιμινιέρα”, αλλά άρεσε στους νέους και στους φοιτητές και αυτό λέει κάτι. Είναι ώρα να ορίσουμε σε ποιους απευθυνόμαστε.
-Ποια θα είναι τα βασικά σημεία στα οποία θα επικεντρωθεί η επικοινωνιακή σας πολιτική; Ποια χαρακτηριστικά της σημερινής πολιτικής και οικονομικής κατάστασης σκοπεύετε να αναδείξετε;
Μπαίνουμε σε ένα νέο πολιτικό κύκλο, χωρίς την πόλωση και τις εντάσεις της προηγούμενης πενταετίας. Επίσης, έχουμε μια συντηρητική κυβέρνηση, στην οποία οφείλουμε θεσμικά και ιστορικά να κάνουμε αντιπολίτευση ουσίας. Καλώς ή κακώς, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια κυβέρνηση, χωρίς να σημαίνει ότι ξεχνάμε όσα έγιναν. Δεν πιστεύω στον ισαποστακισμό. Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν αυτά που πρεσβεύουμε και το κυριότερο, να μην τους μπερδεύουμε. Αν τώρα συμφωνούμε στη Βουλή σε επιμέρους ζητήματα με τη ΝΔ ή το ΣΥΡΙΖΑ είναι δευτερεύον. Γι’ αυτό μιλώ για αντιπολίτευση ουσίας...
Εμείς θυμόμαστε τι σημαίνει Δεξιά, τι σημαίνει Συντήρηση και χρέος μας - όχι μόνο για τον χώρο που εκπροσωπούμε αλλά και για τη γενιά μας - είναι να φέρουμε στο προσκήνιο τα αιτήματα των σύγχρονων μη προνομιούχων και να τα ενώσουμε με τις δημιουργικές δυνάμεις. Όσων καταπιέζονται από τους χαμηλούς μισθούς, την υπο-απασχόληση, την φτώχεια, την έλλειψη αξιοκρατίας, την κρατική αυθαιρεσία, τις διακρίσεις, τη μη απονομή δικαιοσύνης, την ανεξέλεγκτη αγορά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το δημογραφικό και η κλιματική αλλαγή είναι υπαρξιακά ζητήματα για την Ελλάδα. Η “ανάπτυξη για όλους” που ευαγγελίζεται η Νέα Δημοκρατία με ξένα κεφάλαια και διευκολύνσεις σε όσους έβγαλαν τα χρήματά τους έξω από τη χώρα την περίοδο της κρίσης, είναι μια ωραιοποιημένη εκδοχή πολιτικών που απέτυχαν και στο παρελθόν και μας οδήγησαν ικέτες στο ΔΝΤ.