Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Life 07.11.2023 12:40

Επάγγελμα influencer: Οι ακόλουθοι, τα συμβόλαια, τα ποσά - Οι κανόνες του «παιχνιδιού»

Image of Δημήτρης Φλουτσάκος Δημήτρης Φλουτσάκος
PEXELS PEXELS
Ποιοι παίρνουν τα μεγαλύτερα ποσά και πως γίνονται τα μεγάλα συμβόλαια.

Η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων τα τελευταία χρόνια και ο βαθμός επιρροής τους στην κοινωνία, έφερε νέα «ήθη και έθιμα», στο χώρο της διαφήμισης και γενικότερα του digital marketing. Οι σταρ της εποχής, τα άτομα με μεγάλη επιρροή, ανέλαβαν αρχικά, όπως ήταν φυσικό, τη διαφήμιση προϊόντων. Μέχρι που φτάσαμε στον «θαυμαστό κόσμο», των influencer και των content creators. Επίσης σταρ της εποχής, σε πολλά αντικείμενα, από το ποδόσφαιρο μέχρι την πολιτική. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκαν οι «βασιλιάδες» του χώρου, που «ανεβάζουν» βίντεο και μπορεί να πληρωθούν από μερικές εκατοντάδες ευρώ, μέχρι κάποια ποσά που «ζαλίζουν».

Στην ελληνική πραγματικότητα, η εξέλιξη του social media marketing έχει δημιουργήσει έναν νέο επαγγελματικό κλάδο, τους social media influencers, στον οποίο στρέφονται από μικρές επιχειρήσεις μέχρι μεγάλα brands.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 500 ευρώ για ένα story στο Instagram και φτάνουν ακόμα και τις 10.000 ευρώ για μία δημοσίευση (post) για τους «κορυφαίους» του influencing στην Ελλάδα. Τον τελευταίο χρόνο, η ΑΑΔΕ ξεκίνησε το «ξεσκόνισμα» των φορολογικών των influencer σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, αφού πλέον τα ποσά έχουν «ξεφύγει». Στο facebook, το Instagram και κυρίως πλέον το TikTok, οι διαφημιστικές εταιρείες επενδύουν μεγάλα ποσά, αφού το αποτέλεσμα είναι σίγουρο και κοστίζει λιγότερο, από τα συμβατικά μοντέλα διαφήμισης.

Οι ακόλουθοι και τα ποσά
Μία γενική κατηγορία «επιρροής», που δεν αποτελεί όμως πια κανόνα, είναι οι ακόλουθοι των influencer. Όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερο. Έχουμε λοιπόν στο TikTok, παγκόσμια αγορά, τους:

-Nano influencers (1.000-10.000 ακόλουθοι) παίρνουν 750 ευρώ για κάθε ποστ.
-Micro influencers (10.000-50.000 ακόλουθοι) 1.400 ευρώ για κάθε ποστ.
-Mid-tier influencers (50.000-500.000 ακόλουθοι) 2.800 ευρώ για κάθε ποστ.
-Macro influencers (500.000 -1 εκατ. ακόλουθοι) 4.700 ευρώ για κάθε ποστ.
Σημειώνεται πως αυτές είναι οι μετρήσεις του εξωτερικού στο TikTok.

Αντίστοιχα, στο Instagram, ένας influencer κερδίζει:

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

-Έως 100.000 ακόλουθοι, 400 ευρώ για κάθε ποστ.
-Έως 500.000 ακόλουθοι, 5.000 ευρώ για κάθε ποστ.
-Έως και άνω 1.000.000 ακόλουθοι, 10.000 ευρώ για κάθε ποστ.
Ας δούμε έναν ενδεικτικό κατάλογο, για τα ποστ και τα ποσά που παίρνουν στο Instagram, οι μεγαλύτεροι ξένοι influencers στο Instagram:
-Κριστιάνο Ρονάλντο: 591.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.600.000 δολάρια
-Ντουέιν Τζόνσον: 385.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.500.000 δολάρια
-Αριάνα Γκράντε: 375.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.500.000 δολάρια
-Κάιλι Τζένερ: 395.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.490.000 δολάρια
-Σελένα Γκομέζ: 423.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.450.00 δολάρια
-Κιμ Καρντάσιαν: 360.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.400.000 δολάρια
-Λιονέλ Μέσι: 473.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.170.000 δολάρια
-Μπιγιονσέ: 312.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.150.000 δολάρια
-Τζάστιν Μπίμπερ:: 292.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.100.000 δολάρια
-Κένταλ Τζένερ: 291.000.000 followers – Κόστος ανάρτησης: 1.050.000 δολάρια
Τα ποσά είναι φυσικά ενδεικτικά, γιατί τα δεδομένα αλλάζουν και η αγορά προσαρμόζεται πλέον σε νέους κανόνες.

Το «παιχνίδι» αλλάζει

Μιλήσαμε με την Ναστάσια Ταμπακοπούλου, marketeer και ειδική στο digital merkating στα social media. Τη ρωτήσαμε πολλά και, μας διαφώτισε για ακόμα περισσότερα.
Πως, για παράδειγμα, οι εταιρείες μπορούν να καταλάβουν πλέον, αν οι influencer έχουν αληθινούς ή fake ακόλουθους.
«Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, που ψάχνει και αποδεικνύει, ποιοι είναι οι αληθινοί ακόλουθοι και ποιοι οι fake. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ψάχνει στη βάση των ακολούθων των influencers και μεταξύ άλλων δείχνει και τη χώρα προέλευσης. Αν υπάρχουν κάποιες «άκυρες» χώρες, δεν είναι δηλαδή στην Ευρώπη, στην Αμερική, τότε αυτοί οι ακόλουθοι είναι κατά πάσα πιθανότητα fake», μας λέει.

Η κ. Ταμπακοπούλου, επισημαίνει ότι έχουν αλλάξει πλέον οι «κανόνες» του παιχνιδιού και ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι πια η «καλύτερη συνθήκη», για έναν επιτυχημένο influencer.
«Οι διαφημιστικές εταιρείες, δεν δίνουν πια τόσο βάση, στο πόσους followers έχει κάθε influencer. Εξετάζουν αναλυτικά το προφίλ κάθε influencer. Πόσα είναι τα post που κάνει, πόσα like έχουν, πόσες θεάσεις έχει ένα βίντεο, τι σχόλια έχει αυτό που ανεβάζει. Το κοινό που έχουν δηλαδή, την επιρροή σε αυτό και τη φήμη τους. Τα νούμερα και τα στατιστικά στοιχεία, που κάθε εταιρεία εξετάζει, για να απευθυνθεί σε κάποιους influencer, είναι πλέον πολύ εξειδικευμένα. Τους στόχους δε, τους θέτει κάθε εταιρεία που θέλει να διαφημιστεί, μέσω των influencers, για μία συγκεκριμένη καμπάνια. Οι διαφημιστικές εταιρείες, χρησιμοποιούν πλέον εξειδικευμένα προγράμματα, που κάνουν αξιολόγηση στους influencer. Για αυτό και οι περισσότεροι influencer, απευθύνονται σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, που μπορούν να δεσμευτούν για το άρτιο αποτέλεσμα της συνεργασίας και των στόχων.

Όπως αναφέρει η κ. Ταμπακοπούλου, οι influencer δεν αγοράζουν ψεύτικους ακολούθους. «Οι περισσότεροι fake followers είναι συνήθως ρομπότ, που ακολουθούν αυτόματα κάποιους λογαριασμούς. Αυτό είναι αποκλειστική ευθύνη των κοινωνικών δικτύων, που θα πρέπει να εξετάζουν τη βάση τους και να βρουν, ποιοι είναι κανονικοί λογαριασμοί και ποιοι ψεύτικοι»

TikTok: Ο Βασιλιάς των Κοινωνικών Δικτύων – Εδώ «παίζεται» το παιχνίδι

Σύμφωνα με την Ναστάσια Ταμπακοπούλου, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο και πεδίο των influencer είναι αυτή τη στιγμή το TikTok. Έχει όλες τις ηλικίες και τύπους ανθρώπων. Τα κυριότερα target group για την προώθηση προϊόντων. Άρα είναι το καλύτερο πεδίο «δράσης» των influencer.
«Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι πολιτικοί έχουν πλέον λογαριασμούς και ανεβάζουν βίντεο στο συγκεκριμένο δίκτυο. Το YouTube έχει πλέον πέσει πολύ, το TikTok το έχει ξεπεράσει πλέον, όπως και το Instagram. Το TikTok είναι πολύ φθηνό και για τις διαφημιστικές εταιρείες. Μπορούν με μικρό budget να «τρέξουν» διαφημιστική καμπάνια. Ένα από τα χαρακτηριστικά του TikTok, είναι ότι έχει πιο ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Μπαίνει ο χρήστης για να ξεχαστεί, να δει κάτι χαρούμενο. Δεν θα δει πολλές κακές ειδήσεις. Εκεί επίσης έχουν μπει και πολλά ειδησεογραφικά site, αφού βλέπουν ότι υπάρχει απήχηση. Θωρώ ότι θα μπουν πολλά ειδησεογραφικά site στο TikTok», αναφέρει.

Οι influencers, για να μπουν στο TikTok, δεν χρειάζονται εξειδικευμένο εξοπλισμό. Απλά με ένα ring light, ένα φως που μπορεί κανείς να προμηθευτεί με πολύ λίγα χρήματα και ένα κινητό τηλέφωνο, με το οποίο θα βιντεοσκοπείς, σε κάθετη λήψη. Παλιά βλέπαμε τα βίντεο σε παράλληλη διάσταση, έτσι μπορούσαν να «ανέβουν», στο YouTube. Τώρα, επειδή στο Instagram και το TikTok, είναι σε κάθετη διάσταση, τα βίντεο είναι όλα γυρισμένα με αυτό τον τρόπο.
«Η διαφήμιση αυτή τη στιγμή σε κοινωνικά δίκτυα κινείται σε communities, σε γκρουπ, σε φόρουμ. Δημιουργούνται γκρουπ για ιδιαίτερα θέματα. Οι μαμάδες που μιλούν για τα παιδιά τους, για παράδειγμα. Έτσι η διαφήμιση μπαίνει σε συγκεκριμένο πεδίο. Στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο, αυτή την εποχή, ένας influencer μπορεί να βγάλει ακόμα και 15.000 ευρώ. Αν βάλουμε μαζί και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα, καταλαβαίνουμε, που μπορεί να φτάσει αυτό το ποσό. Οι εταιρείες κάνουν ετήσια συμβόλαια με influencer, οι οποίοι κόβουν τιμολόγια παροχής υπηρεσιών. Οι μεγάλες, πολυεθνικές εταιρείες, μπορούν να πληρώνουν μετά και από 6 μήνες. Το «κυνήγι» της εφορίας αυτή τη στιγμή, σε κάποιους influencer, φαντάζομαι ότι αφορά μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Γιατί καμία μεγάλη διαφημιστική εταιρεία δεν θα διακινδύνευε να ρισκάρει το όνομά της. Τους μεγαλύτερους influencer, τους εκπροσωπούν διαφημιστικές εταιρείες».

Σε ότι αφορά το «κυνήγι» για τα φορολογικά, κάποιες εταιρείες, συνήθως πολύ μικρές, διαφημίζουν ένα προϊόν, μέσω ενός influencer και δεν κόβουν ένα τιμολόγιο. Αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και από ένα κομμωτήριο, μία απλή επιχείρηση. Η οποία πληρώνει «μαύρα». Οι σοβαροί influencer και οι μεγάλες εταιρείες, δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν τέτοιο λάθος.
Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), αποτελεί πλέον βασικό εργαλείο των influencer. Για να βάζουν υπότιτλους, για να μεταφράζουν κείμενα, να παίρνουν ιδέες, να κάνουν μοντάζ κλπ.
Στο διαδίκτυο υπάρχουν πλέον αναλυτικά, πως μπορείς να γίνεις influencer και μάλιστα υπάρχουν και διαδικτυακά μαθήματα.

Ένα και μόνο νούμερο, μπορεί να δώσει τη σημασία που δίνουν οι διαφημιστικές εταιρίες στην αγορά των social media. Τα τελευταία επτά χρόνια η διαφημιστική «πίτα», ανέβηκε 12 φορές. Από τα 1,7δισ. το 2016 στα 21,1 δισ. το 2023. Μη χάνετε χρόνο λοιπόν. Βρείτε μία ιδέα και ξεκινήστε. Υπάρχουν ακόμα και δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα, για το πως μπορείτε να γίνετε ένας πετυχημένος influencer.

# TAGS

  • SOCIAL MEDIA
  • INSTAGRAM
  • FACEBOOK
  • TIK TOK
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Στα μπλόκα, με ανοιχτά διόδια οι αγρότες τις γιορτές - Κλιμάκωση μετά τα Χριστούγεννα

Στα μπλόκα, με ανοιχτά διόδια οι αγρότες τις γιορτές - Κλιμάκωση μετά τα Χριστούγεννα

Επίδομα θέρμανσης: Έφτασε η ώρα της πληρωμής

Επίδομα θέρμανσης: Έφτασε η ώρα της πληρωμής

Νέα ρύθμιση: Διέξοδος στη σύνταξη για τους μακροχρόνια ανέργους

Νέα ρύθμιση: Διέξοδος στη σύνταξη για τους μακροχρόνια ανέργους

Έρχονται νέες πληρωμές: Ποιοι δικαιούχοι πάνε ΑΤΜ

Έρχονται νέες πληρωμές: Ποιοι δικαιούχοι πάνε ΑΤΜ

Σπάει κάθε όριο η βραχυχρόνια μίσθωση στην Ελλάδα - Ρεκόρ κλινών και καταλυμάτων

Σπάει κάθε όριο η βραχυχρόνια μίσθωση στην Ελλάδα - Ρεκόρ κλινών και καταλυμάτων

Νέα προγράμματα COSMOTE BUSINESS GIGAMAX για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

Νέα προγράμματα COSMOTE BUSINESS GIGAMAX για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

Το MOMUS Air αλλάζει την εμπειρία του ταξιδιού στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης

Το MOMUS Air αλλάζει την εμπειρία του ταξιδιού στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης

Ένα σύγχρονο CRM είναι απαραίτητο για την οικοδόμηση ισχυρότερων πελατειακών σχέσεων

Ένα σύγχρονο CRM είναι απαραίτητο για την οικοδόμηση ισχυρότερων πελατειακών σχέσεων

Οι γιορτές πλησιάζουν και ψάχνεις δώρα με νόημα; Υπάρχει τρόπος – και είναι πιο απλός απ’ όσο νομίζεις

Οι γιορτές πλησιάζουν και ψάχνεις δώρα με νόημα; Υπάρχει τρόπος – και είναι πιο απλός απ’ όσο νομίζεις

Φέτος, χάρισε στον εαυτό σου ένα δώρο που κρατά όλο τον χρόνο

Φέτος, χάρισε στον εαυτό σου ένα δώρο που κρατά όλο τον χρόνο

Συναγερμός για τη «σούπερ γρίπη» σε Ελλάδα και Ευρώπη - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Συναγερμός για τη «σούπερ γρίπη» σε Ελλάδα και Ευρώπη - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Η «ανεξέλεγκτη» πλευρά της δωρεάς σπέρματος και το ηθικό... ναρκοπέδιο

Η «ανεξέλεγκτη» πλευρά της δωρεάς σπέρματος και το ηθικό... ναρκοπέδιο

Πώς η Βιο-Ακαδημία της DEMO επανασυστήνει τη βιοτεχνολογική εκπαίδευση στην Ελλάδα

Πώς η Βιο-Ακαδημία της DEMO επανασυστήνει τη βιοτεχνολογική εκπαίδευση στην Ελλάδα

Ρολό χοιρινό με κάστανα - Η απόλυτη συνταγή για ρεβεγιόν Χριστουγέννων

Ρολό χοιρινό με κάστανα - Η απόλυτη συνταγή για ρεβεγιόν Χριστουγέννων

Net billing και έλλειψη ηλεκτρικού χώρου φρενάρουν τις ενεργειακές κοινότητες

Net billing και έλλειψη ηλεκτρικού χώρου φρενάρουν τις ενεργειακές κοινότητες

Optimus Energy: Αντίθετη στην παράταση της 60λεπτης διασυνοριακής ενδοημερήσιας αγοράς

Optimus Energy: Αντίθετη στην παράταση της 60λεπτης διασυνοριακής ενδοημερήσιας αγοράς

Τέλη ΑΠΕ 41,2 εκατ. ευρώ σε ΟΤΑ και νοικοκυριά - 79% από αιολικά, αυξάνονται τα φωτοβολταϊκά

Τέλη ΑΠΕ 41,2 εκατ. ευρώ σε ΟΤΑ και νοικοκυριά - 79% από αιολικά, αυξάνονται τα φωτοβολταϊκά

Έξυπνα δίκτυα ηλεκτρισμού, πράσινα λεωφορεία και ΑΠΕ: Τα έξι ελληνικά έργα που χρηματοδοτεί το Modernisation Fund της ΕΕ

Έξυπνα δίκτυα ηλεκτρισμού, πράσινα λεωφορεία και ΑΠΕ: Τα έξι ελληνικά έργα που χρηματοδοτεί το Modernisation Fund της ΕΕ

Έρχεται νέο πρόγραμμα ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης με επιδότηση έως και 90% της δαπάνης

Έρχεται νέο πρόγραμμα ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης με επιδότηση έως και 90% της δαπάνης

Στις ράγες το έργο των 322 εκατ. ευρώ του ΔΕΣΦΑ για τον αγωγό Καρπερή- Κομοτηνή

Στις ράγες το έργο των 322 εκατ. ευρώ του ΔΕΣΦΑ για τον αγωγό Καρπερή- Κομοτηνή

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΗΠΑ: Ακόμα ένα τάνκερ κατασχέθηκε από την ακτοφυλακή στα ανοιχτά της Βενεζουέλας

Διεθνή 23:41

Ηράκλειο: Συνελήφθησαν δύο ανήλικα κορίτσια για φωτιά σε αυτοκίνητα

Ελλάδα 23:30

Πάτρα: Οδηγός παρέσυρε γυναίκα και την παράτησε στη μέση του δρόμου

Ελλάδα 23:19

Εντ Σίραν: Ποζάρει στο εξώφυλλο του Men’s Health μετά την απώλεια 30 κιλών

Life 23:10

Ολυμπιακός - Κηφισιά 1-1: Με ισοπαλία έκλεισε το 2025 για τους Πειραιώτες στη Super League

Αθλητισμός 22:52

Ερντογάν: Δεν έχουμε καμία βλέψη στα εδάφη ή την κυριαρχία κανενός, δε θέλουμε ένταση με καμία χώρα

Διεθνή 22:45
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

GNTM 6 – Τελικός: Η Ξένια κατέκτησε τον τίτλο της χρυσής νικήτριας

Life 00:51

Τι ώρα θα βρέξει στην Αττική σήμερα Σάββατο

Ελλάδα 07:55

Έρχονται νέες πληρωμές: Ποιοι δικαιούχοι πάνε ΑΤΜ

Οικονομία 07:12

Τι ώρα ανοίγουν και τι ώρα κλείνουν αύριο Κυριακή τα σούπερ μάρκετ

Ελλάδα 06:49

Νέα ρύθμιση: Διέξοδος στη σύνταξη για τους μακροχρόνια ανέργους

Οικονομία 06:53
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

H Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media και «μπλοκάρει» τον αλγόριθμο

H Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media και «μπλοκάρει» τον αλγόριθμο

Life 17.12.2025 23:46
Για την ψηφιακή περίφραξη της εφηβείας - Γράφει ο Αντώνης Μαυρόπουλος

Για την ψηφιακή περίφραξη της εφηβείας - Γράφει ο Αντώνης Μαυρόπουλος

Τεχνολογία 13.12.2025 07:04
Κατερίνα: Νέα επιτυχία, νέο βίντεο κλιπ - Το TikTok τη δικαιώνει

Κατερίνα: Νέα επιτυχία, νέο βίντεο κλιπ - Το TikTok τη δικαιώνει

Life 11.12.2025 21:06
Τα McDonald's αποσύρουν AI διαφήμιση μετά από αντιδράσεις (Βίντεο)

Τα McDonald's αποσύρουν AI διαφήμιση μετά από αντιδράσεις (Βίντεο)

Διεθνή 11.12.2025 13:23

NETWORK

ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ : Εγκαίνια του Ανοικτού Κέντρου Παιδιών στη Θεσσαλονίκη

ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ : Εγκαίνια του Ανοικτού Κέντρου Παιδιών στη Θεσσαλονίκη

healthstat.gr 12.20.2025 - 18:31
Καρδιά: Γερνά πιο γρήγορα κάθε φορά που ανησυχείτε για τα οικονομικά σας

Καρδιά: Γερνά πιο γρήγορα κάθε φορά που ανησυχείτε για τα οικονομικά σας

healthstat.gr 12.20.2025 - 12:36
Κερδίζοντας σταθερά όλο τον χρόνο με την Χριστουγεννιάτικη προσφορά της Volton

Κερδίζοντας σταθερά όλο τον χρόνο με την Χριστουγεννιάτικη προσφορά της Volton

ienergeia.gr 12.19.2025 - 14:50
ΠΚΜ: Αρνητική γνωμοδότηση για την περιβαλλοντική μελέτη σχετικά με το σχέδιο δικτύου μονάδων ενεργειακής αξιοποίησης

ΠΚΜ: Αρνητική γνωμοδότηση για την περιβαλλοντική μελέτη σχετικά με το σχέδιο δικτύου μονάδων ενεργειακής αξιοποίησης

ienergeia.gr 12.19.2025 - 15:43
ΕΛΣΤΑΤ: Οριακή αύξηση 0,3% στο Γενικό Δείκτη Κύκλου Εργασιών στη Βιομηχανία τον Οκτώβριο

ΕΛΣΤΑΤ: Οριακή αύξηση 0,3% στο Γενικό Δείκτη Κύκλου Εργασιών στη Βιομηχανία τον Οκτώβριο

ienergeia.gr 12.19.2025 - 14:09
Κολπική Ξηρότητα: Η αντιμετώπισή της είναι δικαίωμα κάθε γυναίκας

Κολπική Ξηρότητα: Η αντιμετώπισή της είναι δικαίωμα κάθε γυναίκας

healthstat.gr 12.20.2025 - 18:24
Χριστούγεννα με σκύλο: Συμβουλές για να περάσετε με ασφάλεια τις γιορτές

Χριστούγεννα με σκύλο: Συμβουλές για να περάσετε με ασφάλεια τις γιορτές

healthstat.gr 12.20.2025 - 09:25
Η διασύνδεση Κρήτης - Αττικής έσβησε τα φουγάρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην Κρήτη

Η διασύνδεση Κρήτης - Αττικής έσβησε τα φουγάρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην Κρήτη

ienergeia.gr 12.19.2025 - 15:17
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games