Εκατό λεωφορεία, στα οποία είχαν επιβιβαστεί 6.749 άνθρωποι, από τους οποίους περίπου το ένα τέταρτο είναι μαχητές, αναχώρησαν τη νύχτα από έναν τομέα του θύλακα αυτού που ελεγχόταν από την οργάνωση ανταρτών Φάιλακ αρ Ραχμάν, διευκρίνισε το πρακτορείο.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοπομπή λεωφορείων με τα οποία απομακρύνονται αντάρτες και άμαχοι από την Ανατολική Γούτα εγκατέλειψε τη νύχτα της Δευτέρας προς Τρίτη τον θύλακα, μεταδίδει το συριακό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων SANA.
Τα Public επενδύουν στην αγορά των AI συσκευών και φέρνουν την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα
Δυναμικό ξεκίνημα για την τουριστική σεζόν με 3,9 εκατ. επιβάτες τον Μάιο στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

























