Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πολιτική 17.05.2018 15:57

Κόντρα Σ. Παππά ΝΔ για τον ΟΑΣΘ

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Κόντρα Σ. Παππά ΝΔ για τον ΟΑΣΘ
Την εκτίμηση ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, με τον Νόμο 4313/2014, θέλησε να μετακυλήσει στο Δημόσιο τα κόστη κακοδιαχείρισης της περιόδου 2010-2014 στον ΟΑΣΘ και να μεταφέρει τα νέα (κόστη) στους πολίτες μέσω της αύξησης του κομίστρου έως και κατά 100%, διατύπωσε σήμερα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς. «Η κατάσταση με τον ΟΑΣΘ πάει από το κακό στο χειρότερο» καταγγέλλει η ΝΔ

'Οπως είπε, με τον νόμο 4313/2014, που φέρει και την υπογραφή του προέδρου της ΝΔ, Κωνσταντίνου Μητσοτάκη (με την ιδιότητα τότε του υπουργού), η προηγούμενη κυβέρνηση επιχείρησε να κλείσει τη διαχειριστική τρύπα, ύψους 174 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ, επιβαρύνοντας ταυτόχρονα το Δημόσιο και σε έτερο χρόνο τους πολίτες.

"Ο κ. Μητσοτάκης υπέγραψε τον προαναφερόμενο νόμο, που βγήκε ένα μήνα πριν από τις εκλογές του 2015. Δεν μπορεί λοιπόν να μας εγκαλεί", είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ απαντώντας στις "απαξιωτικές", όπως τις χαρακτήρισε, δηλώσεις του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. "Οι πολίτες είναι φυσικό να μη γνωρίζουν το τι γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια στον ΟΑΣΘ, αλλά τα δημόσια πρόσωπα δεν μπορούν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν" τόνισε και πρόσθεσε: "Ο ΟΑΣΘ πήγαινε για κλείσιμο και οι 2.300 εργαζόμενοί του θα βρίσκονταν στο δρόμο. Εμείς εδώ δεν ήρθαμε για τουρισμό, αλλά για την εξυγίανση του βυθισμένου οργανισμού". Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος επισήμανε:"“ τον Αύγουστο του 2017 ο ΟΑΣΘ βρισκόταν στο σημείο μηδέν και στο δίλημμα εάν θα υπάρξει τομή ή ο οργανισμό θα έκλεινε, η ελληνική κυβέρνηση επέλεξε την τομή".

Ο νόμος 4313/2014 με...αριθμούς

Με τον νόμο 4313/2014, όπως υποστήριξε ο κ. Παππάς, καταλογίστηκε σε βάρος του ελληνικού δημοσίου ποσό ύψους 319,8 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 120,6 εκατ. αφορούσαν τα έτη από το 2010 έως και το 2013 και τα 54,7 εκατ. ευρώ το 2014, σαν πρόσθετη αντισταθμιστική καταβολή, όταν συνολικά ο οργανισμός στα προαναφερόμενα χρόνια είχε λάβει συνολικά αντισταθμιστική εισφορά ύψους 590 εκατ. ευρώ.
Το υπόλοιπο ποσό των 144,4 εκατ. ευρώ, από το σύνολο των 319,8 εκατ., όπως υποστήριξε ο κ. Παππάς, αφορούσε τα έτη από το 2015 έως και το 2017 και συνιστούσε τη χρηματοδότηση που θα λάμβανε ο οργανισμός από το ελληνικό δημόσιο, τη στιγμή μάλιστα που βάσει της οικονομικής συμφωνίας που περιλαμβάνεται στον Ν.2898/2001, "η οριστικοποίηση της αντισταθμιστικής εισφοράς θα έπρεπε για κάθε χρήση να ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του επόμενου έτους".

Διερωτώμενος για τις επιδιώξεις της προηγούμενης κυβέρνησης, ο κ. Παππάς τόνισε: "Ήθελε να μεταφέρει τις υπέρογκες χρηματοδοτήσεις του ΟΑΣΘ του διαστήματος 2009-2014 στην επόμενη κυβέρνηση, όποια και αν ήταν αυτή". Κατά τον ίδιο, με το νόμο 4313/2014 της προηγούμενης κυβέρνησης, "όχι μόνο προϋπολογιζόταν η χρηματοδότηση του οργανισμού για τα επόμενα χρόνια, αλλά ταυτόχρονα προϋπολογιζόταν και θεαματική αύξηση των εσόδων του οργανισμού, ήτοι του κομίστρου".

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Ειδικότερα, ο κ. Παππάς σημείωσε ότι ο νόμος "πρότεινε μέχρι και 100% αύξηση του κομίστρου. Για παράδειγμα, οι κάρτες απεριόριστων διαδρομών, θα αυξάνονταν από 66,67% ως και 100% και έτσι την κάρτα που σήμερα κοστίζει 30 ευρώ, θα την πλήρωνε ο πολίτης 50 και 60 ευρώ".

Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του οργανισμού επισήμανε ότι μέχρι και το 2014 ο ΟΑΣΘ "αποτελούσε μια μονάδα με απίστευτα διαχειριστικά, επιχειρησιακά και οικονομικά προβλήματα και παρά τις υπέρογκες χρηματοδοτήσεις από το ελληνικό δημόσιο, η ρευστότητά του βρισκόταν σε χαμηλά επίπεδα, με προφανή αδυναμία να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του τόσο προς τους πιστωτές, όσο και προς τους εργαζόμενους, όταν την ίδια στιγμή μοίραζε κανονικά το επιχειρηματικό κέρδος". Στο σημείο αυτό, τόνισε ότι με βάση τον ισολογισμό έναρξης που συνέταξε ο ορκωτός λογιστής για το πρώτο επτάμηνο του 2017 καταγράφεται ζημιά ύψους 35 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με τον στόλο των λεωφορείων, ο ίδιος ανέφερε πως η επιχειρησιακή δυνατότητα των οχημάτων ήταν σε "προϊούσα απαξίωση", ενώ το ποσοστό απόκλισης από τα προγραμματισμένα για κίνηση λεωφορεία το 2014 ανερχόταν στο 26%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τη συμφωνία που προέβλεπε ποσοστό όχι μεγαλύτερο του 5%."Δεν υπήρχε αποθεματικό ούτε για τα ασφάλιστρα των λεωφορείων. Θα πηγαίναμε φυλακή, εάν έπιανε φωτιά ένα από αυτά στο αμαξοστάσιο".

Ο πρόεδρος του Οργανισμού αναφέρθηκε και στον νόμο 4482/2017, λέγοντας μεταξύ άλλων: "Με τον νόμο αυτό σταματάμε τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος. Ζητούσαν 150 εκατ. ευρώ ετησίως και εμείς θα το μειώσουμε στο μισό, χωρίς απολύσεις και αύξηση του κομίστρου και έχοντας τους εργαζόμενους πληρωμένους στην ώρα τους".

Επίθεση από την ΝΔ

«Η κατάσταση με τον ΟΑΣΘ πάει από το κακό στο χειρότερο» καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Διοικούσα Επιτροπή νομού Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, υποστηρίζοντας ότι επαληθεύονται οι απόψεις του προέδρου του κόμματος, Κυριάκου Μητσοτάκη.

«Αναρωτιόμαστε πόσες φορές ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Στ. Παππάς, χρησιμοποίησε λεωφορείο του Οργανισμού τούς τελευταίους μήνες και σε πόσο χρόνο έφθασε στον προορισμό του» αναφέρει η ΝΔ και επισημαίνει: «Πριν τελειώσει τη σημερινή του συνέντευξη, οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες της Θεσσαλονίκης, αυτοί που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία καθημερινά, του έδωσαν την απάντηση με τη διαμαρτυρία τους, σε όλα τα ζητήματα που έθεσε στη συνέντευξή του. Ταυτοχρόνως, επαληθεύονται οι απόψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος πρόσφατα δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη: "ας μιλήσουν -επιτέλους- οι χρήστες των υπηρεσιών των αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης αν το πείραμα αποδίδει. Είναι ξεκάθαρο ότι τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο.... Το μοντέλο αυτό της κρατικοποίησης δεν είναι βιώσιμο". Η ΝΔ Θεσσαλονίκης επανέρχεται και καταγγέλλει ότι η κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μας, μετά την κρατικοποίηση, πάει από το κακό στο χειρότερο"».

Η ΝΔ κάνει λόγο για «απαρχαιωμένο» και «ελλιπή» στόλο οχημάτων που είναι «επικίνδυνος για το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους και απόλυτα ρυπογόνος για το περιβάλλον» και για «απαράδεκτες συνθήκες επιβίβασης, καθυστερήσεις και εγκληματικότητα πρωτοφανή μέσα στα λεωφορεία που είναι φαινόμενα καθημερινά στους δρόμους της πόλης» και προσθέτει: «Η κυβέρνηση απαξιώνει τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης και γεννά μελλοντικά ελλείμματα. Οι διοικούντες σήμερα μάλλον δεν έχουν επίγνωση των ευθυνών τους από τη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας».

Στα γραφεία του ΟΑΣΘ κάτοικοι της Άνω Πόλης

Στο μεταξύ, λίγο μετά τη συνέντευξη Τύπου κάτοικοι της Άνω Πόλης, που πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του οργανισμού για την τροποποίηση των δρομολογίων στη γραμμή "23", ζήτησαν να συναντηθούν με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ. Αφού επικράτησε ένταση με λεκτική αντιπαράθεση, όταν άνθρωποι του ΟΑΣΘ τους ζήτησαν να περιμένουν, τελικά η κατάσταση ηρέμησε και οι παρευρισκόμενοι συναντήθηκαν με τον κ.Παππά.

Σε δηλώσεις τους οι κάτοικοι υποστήριξαν ότι ο ΟΑΣΘ στην προσπάθειά του να περιορίσει τις αντιδράσεις, πύκνωσε μεν τα δρομολόγια του "22" (ήταν κάθε μία ώρα και τώρα κάθε ημίωρο), ωστόσο το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι μικρό και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους ανθρώπους που μένουν στην περιοχή.

"Στην προσπάθεια της η διοίκηση να μειώσει το κόστος αποφάσισε να καταργήσει τρεις στάσεις στην Ακρόπολη. Έτσι οι κάτοικοι της δυτικής Άνω Πόλης είναι αναγκασμένοι να περπατάνε 400 μέτρα. Η επιμονή μας ανάγκασε τον κ. Παππά να ανεβάσει το 22, που είναι ειδικών αναγκών, αλλά είναι μικρό λεωφορείο. Κλείνει στις 21.30 και το Σαββατοκύριακο στις 21.00", τόνισε ο Χρήστος Λιάμμης, κάτοικος της Άνω Πόλης. Οι κάτοικοι ζητούν να μην καταργηθούν οι στάσεις "Ακροπόλεως" και "Αναστροφή" .

# TAGS

  • ΠΑΠΠΑΣ
  • ΝΔ
  • ΟΑΣΘ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Σέρρες: ΕΔΕ για το... ράλι της κλούβας των ΜΑΤ που εμβόλισε τρακτέρ

Σέρρες: ΕΔΕ για το... ράλι της κλούβας των ΜΑΤ που εμβόλισε τρακτέρ

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Σε «βαθύ κόκκινο» η Αττική από το απόγευμα, έρχονται 3 μέρες με επικίνδυνα φαινόμενα

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Σε «βαθύ κόκκινο» η Αττική από το απόγευμα, έρχονται 3 μέρες με επικίνδυνα φαινόμενα

Καταιγίδα με μπλόκα αγροτών – Ο χάρτης με τα χιλιάδες τρακτέρ

Καταιγίδα με μπλόκα αγροτών – Ο χάρτης με τα χιλιάδες τρακτέρ

Πώς μπορείτε να βγείτε νωρίτερα στη σύνταξη και με αύξηση ως 200 ευρώ

Πώς μπορείτε να βγείτε νωρίτερα στη σύνταξη και με αύξηση ως 200 ευρώ

Πού βρίσκεται ο χρυσός της Ελλάδας;

Πού βρίσκεται ο χρυσός της Ελλάδας;

Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

Ανακαλείται αντικυτταριδική κρέμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ανακαλείται αντικυτταριδική κρέμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Επιπλέον 50 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε κτηνοτρόφους από το ΥΠΑΑΤ

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Επιπλέον 50 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε κτηνοτρόφους από το ΥΠΑΑΤ

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η τεχνολογία των 800V είναι το μέλλον της φόρτισης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Auto - Moto 03:00

Το ΣτΕ επιστρέφει στο Παλαιό Αρσάκειο

Ελλάδα 02:00

Κλειστοί οι βρεφονηπιακοί σταθμοί 5/12 στην Αττική – Οι εξαιρέσεις

Παιδεία 01:06

ΠΟΥ: Αυξήθηκαν οι θάνατοι από ελονοσία - Κίνδυνος αναζωπύρωσης

Διεθνή 01:00

ΔΟΕ: Αναβάλλεται το αυριανό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο

Παιδεία 00:19

Drones φέρεται να παρακολουθούσαν τον αεροσκάφος του Ζελένσκι

Διεθνή 00:02
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κακοκαιρία Byron: Μπαράζ μηνυμάτων από το 112 σε 11 περιοχές - Δύσκολη νύχτα και στην Αττική

Ελλάδα 23:11

Πού βρίσκεται ο χρυσός της Ελλάδας;

Οικονομία 07:05

Πώς μπορείτε να βγείτε νωρίτερα στη σύνταξη και με αύξηση ως 200 ευρώ

Οικονομία 06:17

Τι ώρα θα πέσουν καταιγίδες στην Αττική σήμερα – Θα ανοίξουν οι ουρανοί

Ελλάδα 07:22

Καταιγίδα με μπλόκα αγροτών – Ο χάρτης με τα χιλιάδες τρακτέρ

Ελλάδα 07:44
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Πηγές ΣΥΡΙΖΑ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ΝΔ συνεχίζει στον δρόμο της αυτογελοιοποίησης

Πηγές ΣΥΡΙΖΑ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ΝΔ συνεχίζει στον δρόμο της αυτογελοιοποίησης

Πολιτική 02.12.2025 17:02
Απεργία: Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ αύριο - Τί ώρες θα κινηθούν τα λεωφορεία

Απεργία: Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ αύριο - Τί ώρες θα κινηθούν τα λεωφορεία

Ελλάδα 13.10.2025 09:52
Απεργία 1/10: Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Απεργία 1/10: Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Ελλάδα 29.09.2025 16:32
Χωρίς λεωφορεία την 1η Οκτωβρίου - Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Χωρίς λεωφορεία την 1η Οκτωβρίου - Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Ελλάδα 26.09.2025 14:19

NETWORK

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ο Γιάννης Κουρνιώτης Επικεφαλής Νομικός Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Νομικών Υποθέσεων

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ο Γιάννης Κουρνιώτης Επικεφαλής Νομικός Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Νομικών Υποθέσεων

ienergeia.gr 12.04.2025 - 15:14
Εκδήλωση του Ινστιτούτου ΕΝΑ στη Λάρισα για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Εκδήλωση του Ινστιτούτου ΕΝΑ στη Λάρισα για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

ienergeia.gr 12.04.2025 - 14:38
Ολοκλήρωση του 1ου εκπαιδευτικού κύκλου της Βιο-Ακαδημίας της DEMO

Ολοκλήρωση του 1ου εκπαιδευτικού κύκλου της Βιο-Ακαδημίας της DEMO

healthstat.gr 12.04.2025 - 23:26
Στ. Γκίκας: Η νησιωτική πολιτική για την Ελλάδα, δεν αποτελεί απλώς ένα ακόμη αναπτυξιακό εργαλείο. Είναι Εθνική στρατηγική προτεραιότητα

Στ. Γκίκας: Η νησιωτική πολιτική για την Ελλάδα, δεν αποτελεί απλώς ένα ακόμη αναπτυξιακό εργαλείο. Είναι Εθνική στρατηγική προτεραιότητα

ienergeia.gr 12.04.2025 - 15:21
Τι συμβαίνει στην εντερική χλωρίδα όταν λαμβάνουμε αντιβίωση;

Τι συμβαίνει στην εντερική χλωρίδα όταν λαμβάνουμε αντιβίωση;

healthstat.gr 12.04.2025 - 23:48
Enaon (Όμιλος Italgas): Σχεδιάζεται επενδυτικό σχέδιο 1 δισ. ευρώ έως το 2031 για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης της Ελλάδας

Enaon (Όμιλος Italgas): Σχεδιάζεται επενδυτικό σχέδιο 1 δισ. ευρώ έως το 2031 για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης της Ελλάδας

ienergeia.gr 12.04.2025 - 15:42
Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

healthstat.gr 12.04.2025 - 18:33
ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

healthstat.gr 12.04.2025 - 18:08
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games