Τι συνδέει Μπακογιάννη, Αντετοκούνμπο και Αφούς Γεωργιάδη
Η Αλεξία Μπακογιάννη, της γνωστής οικογενείας βεβαίως βεβαίως, εκτός από μέλος της οικογένειας Μητσοτάκη-Μπακογιάννη είναι και μέλος στο διοικητικό συμβούλιο μιας εταιρείας. Της Μπουτάρη Οινοποιεία που έχει περάσει στα χέρια των αδελφών Γεωργιάδη.
Ο Θωμάς και ο Ηλίας Γεωργιάδη, που η σκούφια τους κρατά από τη Λαμία, «διέπρεψαν» στη Σουηδία και στον κατασκευαστικό κλάδο. Στα Ελληνικά πράγματα εμφανίσθηκαν με την Premia και εσχάτως «παίζουν μπάλα» και σε άλλους κλάδους ενώ έχουν συνεργασία και με τα αδέλφια Αντετοκουνμπο.
Η Premia όπως άκουσα διαχειρίζεται χαρτοφυλάκιο ακινήτων αξίας 500 εκατ. ευρώ, και ο στόχος είναι να φθάσει το 1 δισ. ευρώ. Μέσω της συνέργειας με την Ελληνικά Οινοποιεία, Premia επεκτείνεται και στον τουρισμό, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της τα οινοποιεία του Μπουτάρη σε Κρήτη, Νάουσα και Σαντορίνη, ενώ έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την ΤΕΜΕΣ για την ανάπτυξη των αμπελώνων Navarino Vineyards.
Μαζικές απολύσεις στην Google λόγω Παλαιστίνης
Στο λογιστήριο έστειλε η Google περισσότερους από 50 εργαζομένους της ως απάντηση σε μια διαμαρτυρία για τους στρατιωτικούς δεσμούς της εταιρείας με την ισραηλινή κυβέρνηση. Οι εργαζόμενοι απολύθηκαν μετά από διαμαρτυρίες στα γραφεία της Google στη Νέα Υόρκη και στο Sunnyvale της Καλιφόρνια, που οργανώθηκαν από το No Tech for Apartheid – μια συμμαχία εργαζομένων της Google και της Amazon που διαμαρτύρονταν για μια σύμβαση 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την ισραηλινή κυβέρνηση που ονομάζεται Project Nimbus.
Αρχικά, η Google απέλυσε 28 εργαζομένους λόγω των διαδηλώσεων και στη συνέχεια απέλυσε περισσότερους από 20 εργαζόμενους λίγες μέρες αργότερα.
Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που Google απολύει κόσμο. Είχε προηγηθεί το 2018 όταν το τεχνολογικός κολοσσός απέλυσε εργαζομένους της επειδή συμμετείχαν σε διαμαρτυρίες για θέματα σεξουαλικής παρενόχλησης στην εταιρεία.
Γιατι η Louis Vuitton αποφάσισε να γίνει …κατασκευαστής
Δεν είναι μόνο οι Έλληνες που επενδύουν στο real estate. Γνωστά ονόματα όπως η Louis Vuitton Moët Hennessy, η επωνυμία πίσω από μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα της μόδας, των κρασιών και των οινοπνευματωδών ποτών, αποφάσισε να επενδύσει στο real estate αναδιαμορφώνονται γειτονιές σε όλο τον κόσμο σε πολυτελείς πλατείες και εμπορικά κέντρα. Μεγάλο μέρος της στρατηγικής περιλαμβάνει την αγορά ακινήτων σε ιστορικές γειτονιές όπως στη γειτονιά Pont Neuf στο Παρίσι ή στο Μαϊάμι και τη μεταμόρφωση τους σε εύπορες γειτονιές συνεργαζόμενοι με αρχιτέκτονες παγκόσμιας κλάσης όπως ο Frank Gehry για την κατασκευή εμπορικών κέντρων.
Στο Μαϊάμι η εταιρεία μετέτρεψε 30 στρέμματα αποθήκες και εγκαταλελειμμένα κτίρια γραφείων σε έναν πολυτελή χώρο με μουσεία, γραφεία και κέντρο λιανικής. Αποτέλεσμα τα ενοίκια για χώρους λιανικής στην περιοχή να έχουν αυξηθεί κατά 200% από το 2019, ανέφερε η Περιφέρεια Σχεδίασης του Μαϊάμι σε ανάρτηση ιστολογίου, επικαλούμενη την εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων JLL.