Υπογράμμισε πως το υπάρχον σύστημα είναι αδιάβλητο αλλά έχει αδυναμίες και ζήτησε συναίνεση για τη διαμόρφωση ενός συστήματος που, όπως είπε, δεν αδικεί τον άριστο, ο οποίος δεν μπαίνει στην σχολή που θέλει λόγω ενός μορίου ή που δεν ευνοεί την αποστήθιση.
Ο υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι στόχος είναι να προωθηθεί ένα σχέδιο σε ορίζοντα τριετίας και η διαμόρφωση ενός μικτού συστήματος για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, αποκλείοντας την εισαγωγή τους χωρίς εξετάσεις.
Τέλος, ανέφερε ότι φέτος υπήρξε αύξηση 5% στον προϋπολογισμό για την Παιδεία και σημείωσε ότι «είναι ανάγκη να αποκτήσουμε μια νέα κανονικότητα στην εκπαίδευση».