Συνεχίζεται η έρευνα των πραγματογνωμόνων για το μπάζωμα της τραγωδίας των Τεμπών. Σήμερα στο Κουλούρι βρίσκεται ειδικό κλιμάκιο της Πυροσβεστικής, δύο δικαστικοί πραγματογνώμονες, ο εφέτης ανακριτής καθώς και ο μεταλλουργός καθηγητής του ΕΜΠ που θα αναλάβει ως δικαστικός πραγματογνώμονας.
Σύμφωνα με το Larissanet.gr συγκεντρώθηκαν στο σημείο προκειμένου να εξετάσουν σε πρώτο βαθμό εν είδει αυτοψίας την δεύτερη ηλεκτραμαξα της εμπορικής αμαξοστοιχίας, κομμάτι της οποίας σύμφωνα με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ αποκολλήθηκε κατά τη σύγκρουση.
Η έρευνα γίνεται σε συνάρτηση με το φορτίο της εμπορικής και της φωτιάς που ακολούθησε της σύγκρουσης. Αν δηλαδή υπήρχε το ενδεχόμενο μεταφοράς κάποιου μη δηλωμένου εύφλεκτου φορτίου στην εμπορική που έπαιξε ρόλο στη φωτιά. Αυτό που αναμένεται να εξετάσει ο μεταλλουργός είναι τα σημεία αποκοπής από τη δεύτερη μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας, και αν η αποκοπή αυτών των συντριμμιών έχει γίνει από έκρηξη ή από τη σύγκρουση των αμαξοστοιχιών.
Το θέμα της ταχύτητας των τρένων έθεσε ο Λουκάς Αποστολίδης
Το θέμα της ταχύτητας των αμαξοστοιχιών και της εποπτείας της ασφάλειας των σιδηροδρόμων έθεσε σήμερα στον εφέτη ανακριτή που διερευνά την υπόθεση του δυστυχήματος των Τεμπών ο δικηγόρος που εκπροσωπεί οικογένειες τραυματιών κ. Λουκάς Αποστολίδης.
Σύμφωνα με το larissanet.gr, ο κ. Αποστολίδης ζήτησε από τον ανακριτή να δει τις αναφορές του τότε υπουργού Μεταφορών κ. Κώστα Αχ. Καραμανλή σχετικά με την ασφάλεια των σιδηροδρόμων επισημαίνοντας και σχετική νομοθεσία. Σχετικά με την ταχύτητα ο κ. Αποστολίδης ζήτησε από τον εφέτη ανακριτή να διατάξει σχετική πραγματογνωμοσύνη για τις ταχύτητες που θα έπρεπε να κυκλοφορούν τα τρένα έχοντας ως δεδομένο πως δεν λειτουργούσαν τα συστήματα φωτοσημανσης και τηλεδιοικησης στο κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου που έγινε η σύγκρουση. Όπως τόνισε αν τα τρένα κινούνταν με χαμηλότερη ταχύτητα τότε οι απώλειες από τη σύγκρουση θα ήταν λιγότερες.
{https://www.youtube.com/watch?v=JQcIqagIV24}




























