Η εμπειρία της ομάδας της παρέχει τη δυνατότητα υποστήριξης όλης της γκάμας των ψηφιακών υπηρεσιών του Digital Marketing και του e-commerce. Οι πελάτες που έχουν ήδη απευθυνθεί στην Digital Effect ενδιαφέρονται για διαφάνεια στη διάθεση της επένδυσής τους και του media budget τους, καθώς και στη χρήση τόσο του data marketing, personalized communication & automated marketing, όσο και αυτών που απαιτούν μεθοδική και δημιουργική αξιοποίηση των ‘ανθρώπινων’ υπηρεσιών (όπως influencer marketing και storymaking).
H εμπειρία, τα εργαλεία και το ταλέντο της ομάδας της Digital Effect της επιτρέπει τη συνεχή προσαρμογή στις αλλαγές των ψηφιακών πλατφορμών, του σκηνικού των media και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Αξιοποιούν την εμπειρία της Edelman στο Digital Transformation ώστε οι πελάτες να απολαμβάνουν τα οφέλη της επένδυσής που έχουν κάνει στο digital marketing.
Η Ειρήνη Γιωργαλή, με εμπειρία σε διεθνή brands αλλά και ως Head of Digital στην Zenith Media και σε e-commerce sites αναλαμβάνει τη γενική διεύθυνση και δηλώνει: ‘Η Digital Effect διαθέτει τα εργαλεία και την εμπειρία ενός ισχυρού Οργανισμού και την ευαισθησία μιας μπουτίκ, με στόχο να λύσει τις μεγάλες ασκήσεις, αλλά και να φροντίσει τις ‘λεπτομέρειες’ με δημιουργικότητα που κάνει τη διαφορά’.
Ο Στ. Χαϊκάλης προσθέτει: ‘Οι απαιτήσεις της αγοράς είναι πέρα από την πρωτοπορία που κρατά επί 10 χρόνια η Communication Effect στις ψηφιακές υπηρεσίες που μπορεί να διαθέσει μια εταιρεία Public Relations. Η ομάδα της Digital Effect διαθέτει την κουλτούρα και το ταλέντο που χτίζει τη δική της πρωτοπορία και καινοτομία, σε εποχές που όλα αλλάζουν με πρωτοφανείς ρυθμούς’.