Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 26.08.2017 10:38

Πως ο νέος νόμος βάζει «φρένο» σε Uber και Taxibeat

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Πως ο νέος νόμος βάζει «φρένο» σε Uber και Taxibeat
Προς ψήφιση στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί το ερχόμενο διάστημα σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, το οποίο θα ρυθμίζει το καθεστώς λειτουργίας των εταιριών όπως η Uber, που είναι ανταγωνιστικές προς τα ταξί

Μιλώντας στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος, επισήμανε ότι θα πρέπει και στην Ελλάδα να εφαρμοστεί το ευρωπαϊκό Δίκαιο και τόνισε ότι το σχέδιο νόμου που ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών εκφράζει απόλυτα τον κλάδο των ταξί, κατηγορώντας την αξιωματική αντιπολίτευση ότι «στηρίζει την διαπλοκή.

«Για μας ήταν μία ευχάριστη έκπληξη που το υπουργείο δέχτηκε τις προτάσεις μας, και πραγματικά δεν καταλαβαίνουμε τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης που αντί να θέλει την εφαρμογή της δικαιοσύνης και την προστασία της οικονομίας της χώρας αντιδρά στην ψήφιση ενός νόμου που θα βάζει κανόνες στην λειτουργία των εταιριών που έχουν να κάνουν με τη μεταφορά των πολιτών», είπε ο κ. Λυμπερόπουλος.

Υποστήριξε ακόμα ότι η λειτουργία εταιριών μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών χωρίς κανόνες δυναμιτίζουν την οικονομία καθώς σημειώνεται μεγάλη φοροδιαφυγή από την λειτουργία τους.

«Η μεγάλη μου αντιπαράθεση, τόσα χρόνια που ασχολούμαι με τον συνδικαλισμό, ήταν η εφαρμογή του κρατικού μονοπωλίου, τώρα είμαι αντιμέτωπος με το ιδιωτικό μονοπώλιο που θέλουν να φέρουν με τη λειτουργία τέτοιων εταιριών, που δεν εφαρμόζουν κανόνες και νόμους», δήλωσε ο κ. Λυμπερόπουλος.

Σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας το προηγούμενο διάστημα, το σχέδιο νόμου προβλέπει, μεταξύ άλλων, πως υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μπορούν να παρέχουν μόνο αδειοδοτημένες εταιρίες και μόνο με δημοσίας χρήσεως αυτοκίνητα (δηλαδή μόνο με ταξί). Μάλιστα οι εταιρίες πρέπει να έχουν συγκεκριμένους οδηγούς, με τους οποίους έχουν υπογράψει τριετή συμβόλαια.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Οι προβλέψεις του σχεδίου νόμου δεν επηρεάζουν μόνο την Uber αλλά και εταιρίες όπως η Beat (πρώην Taxibeat, που εξαγοράστηκε από τη γερμανική MyTaxi), καθώς θα πρέπει και αυτές να υπογράψουν τριετή συμβόλαια με τους οδηγούς. Σε αντίθεση με την Uber, η Beat χρησιμοποίησε από την αρχή μόνο επαγγελματίες οδηγούς ταξί, αλλά τώρα θα κληθεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του νόμου προκειμένου να αδειοδοτηθεί.

Προς το παρόν, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ το σχέδιο νόμου βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της επεξεργασίας.

Ωστόσο η διοίκηση της ΠΟΕΙΑΤΑ υποστηρίζει πως στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης είτε υπάρχουν δικαστικές προσφυγές και αποφάσεις ή προωθούνται νομοθετικές πρωτοβουλίες κατά της Uber, είτε έχει ήδη εκδιωχθεί. Η εταιρεία βρίσκεται εκτός και από μεγάλες αγορές όπως ο Καναδάς, η Κίνα, η Ινδία κλπ.

Γνωμοδότηση του Γενικού Εισαγγελέα του Δικαστηρίου της ΕΕ

Στο μεταξύ ο Γενικός Εισαγγελέας του Δικαστηρίου της ΕΕ γνωμοδότησε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα Uber, αν και καινοτόμος σύλληψη, άπτεται του τομέα των μεταφορών, οπότε μπορεί πράγματι να υποχρεούται να κατέχει τις άδειες και τις εγκρίσεις που απαιτούνται από το εθνικό δίκαιο.

Ο Εισαγγελέας επισημαίνει ότι δεν ισχύει υπέρ της Uber η αρχή της ελεύθερης παροχής των υπηρεσιών την οποία διασφαλίζει το δίκαιο της Ένωσης για τις υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας, θεωρώντας ότι δεν είναι δυνατό να χαρακτηριστεί ως τέτοια.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στις προτάσεις, «η υπηρεσία μεταφοράς συνιστά, από οικονομικής άποψης, το κύριο στοιχείο, ενώ η υπηρεσία της μεσολάβησης για την επαφή των επιβατών με τους οδηγούς, μέσω της εφαρμογής για smartphones, αποτελεί δευτερεύον στοιχείο», συνεπώς η υπηρεσία της πλατφόρμας Uber πρέπει να χαρακτηριστεί, σύμφωνα με τον Εισαγγελέα ως «υπηρεσία στον τομέα των μεταφορών».

Οι προτάσεις του Γεν. Εισαγγελέα αφορούν σε προδικαστικό ερώτημα που έφτασε στο Δικαστήριο της ΕΕ έπειτα από παραπομπή ισπανικών δικαστηρίων στα οποία προσέφυγαν Ισπανοί οδηγοί ταξί, κατηγορώντας την Uber για αθέμιτο ανταγωνισμό.

Τι είναι η Uber

Η Uber είναι ηλεκτρονική πλατφόρμα η οποία παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα, αφού έχει φορτώσει την αντίστοιχη εφαρμογή στο smartphone του, να παραγγείλει υπηρεσία αστικής μεταφοράς στις πόλεις που εξυπηρετούνται. Η εφαρμογή αναγνωρίζει το γεωγραφικό στίγμα του χρήστη και αναζητεί τους πλησιέστερους διαθέσιμους οδηγούς. Μόλις ένας οδηγός δεχθεί να εκτελέσει τη μεταφορά, η εφαρμογή ενημερώνει τον χρήστη, εμφανίζει το προφίλ του οδηγού και αναγράφει μια εκτιμώμενη τιμή για τη διαδρομή μέχρι τον προορισμό που έχει δηλώσει ο χρήστης. Με το πέρας της μεταφοράς, το ποσό του κομίστρου χρεώνεται αυτομάτως στην πιστωτική κάρτα της οποίας τα στοιχεία δίνει υποχρεωτικά ο χρήστης με την εγγραφή του στο σύστημα. Η εφαρμογή παρέχει επίσης δυνατότητα αξιολόγησης: οι οδηγοί και οι επιβάτες μπορούν να βαθμολογήσουν οι μεν τους δε. Μέση βαθμολογία χαμηλότερη από κάποιο όριο ενδέχεται να επισύρει αποκλεισμό από την πλατφόρμα. Στο πλαίσιο της λεγόμενης υπηρεσίας UberPop, ιδιώτες οδηγοί, που δεν είναι επαγγελματίες, αναλαμβάνουν με τα δικά τους οχήματα τη μεταφορά των επιβατών.

Η Uber ιδρύθηκε το 2009 στις ΗΠΑ και άρχισε να λειτουργεί στο Σαν Φρανσίσκο το 2010. Αρχικά, στον τομέα των ιδιωτικών (πολυτελών) μετακινήσεων και στην συνέχεια στον κλάδο των «διαμοιρασμένων διαδρομών» μεταξύ χρηστών. Το μοντέλο της Uber επιτρέπει σε ιδιώτες κατόχους οχημάτων μέσα από την υπηρεσία UberX να μετατραπούν σε οδηγούς προς ενοικίαση, μοιράζοντας το αυτοκίνητό τους με τους χρήστες της εφαρμογής και κερδίζοντας χρήματα από τις διαδρομές αυτές. Όλα αυτά χωρίς η εταιρεία ή οι συνεργαζόμενοι οδηγοί να υπόκεινται στις ρυθμίσεις, στις υποχρεώσεις και στο κόστος που υπόκεινται οι ιδιοκτήτες/οδηγοί ταξί ή ιδιοκτήτες/οδηγοί επαγγελματικών οχημάτων.

Προκειμένου να ανταποκριθεί και να «ξεπεράσει» αυτά τα προβλήματα, η Uber σταδιακά δημιούργησε νέες υπηρεσίες, σε συνεργασία με επαγγελματίες οδηγούς, όπως το UberTaxi. Επίσης, προκειμένου να ξεπεράσει τα διάφορα νομικά προβλήματα που ενέκυπταν καθώς εξαπλωνόταν στις ευρωπαϊκές χώρες η εν λόγω start up δημιούργησε μια νέα υπηρεσία, το UberPOP. Πρόκειται για μία υπηρεσία η οποία μετατρέπει σε επαγγελματίες οδηγούς ιδιώτες κατόχους οχημάτων, αυτή τη φορά όμως παρέχεται ως πλατφόρμα για την απευθείας επικοινωνία και διαμοιρασμό διαδρομών μεταξύ των χρηστών. Δηλαδή, το μόνο που κάνει η Uber είναι να παρέχει την πλατφόρμα. Τα υπόλοιπα τα κανονίζουν ο οδηγός και ο πελάτης μεταξύ τους.

Η υπηρεσία εκτός από τους πολέμιους έχει και πολλούς υποστηρικτές, κυρίως πολίτες που επιλέγουν στις μετακινήσεις τους την εν λόγω εταιρία, καθώς οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι συνήθως μικρότερου κόστους, το οποίο μάλιστα προ-συνεννοείται, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις στο τέλος της διαδρομής.

Στους υποστηριχτές της υπηρεσίας βρίσκονται και αυτοί που μέσω της εταιρίας βρήκαν δουλειά ως οδηγοί ή αύξησαν τα εισοδήματά τους χρησιμοποιώντας το μεταφορικό τους μέσον.

πηγη:ΑΠΕ

# TAGS

  • ΝΟΜΟΣ
  • UBER
  • Taxibeat
  • ΤΑΞΙ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση – Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στον... χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρήσεις 17:07

Formula 1: Θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν στο 23ο Grand Prix στο Κατάρ

Life 17:03

Αμμουδιά Πρεβέζης: Σε εξέλιξη έρευνες για τον αγνοούμενο 62χρονο ψαρά

Ελλάδα 17:01

Συνάντηση Μακρόν - Ζελένσκι: «Πολλά εξαρτώνται τώρα από τις ενέργειες κάθε ηγέτη»

Διεθνή 17:01

Νέα Αριστερά: Παντελώς αποκομμένη η κυβέρνηση από την πραγματικότητα που βιώνουν οι αγρότες

Πολιτική 16:59
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ταξί: 48ωρη απεργία την Τρίτη 2/12 και την Τετάρτη 3/12

Ταξί: 48ωρη απεργία την Τρίτη 2/12 και την Τετάρτη 3/12

Ελλάδα 01.12.2025 15:21
Ταξί: 48ωρη απεργία στις 2 και 3 Δεκεμβρίου - Τα αιτήματα των ιδιοκτητών

Ταξί: 48ωρη απεργία στις 2 και 3 Δεκεμβρίου - Τα αιτήματα των ιδιοκτητών

Ελλάδα 30.11.2025 08:32
Ολοταχώς για απεργία διαρκείας τα ταξί μετά τις 7 Ιανουαρίου

Ολοταχώς για απεργία διαρκείας τα ταξί μετά τις 7 Ιανουαρίου

Ελλάδα 28.11.2025 11:37
Ασφαλείς μετακινήσεις μέσω Uber για γυναίκες θύματα ενδοικογενειακής βίας

Ασφαλείς μετακινήσεις μέσω Uber για γυναίκες θύματα ενδοικογενειακής βίας

Ελλάδα 26.11.2025 16:35

NETWORK

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games