Κόκκινη κάρτα στην Coca Cola
Κόκκινα κάρτα στην Coca-Cola για παραπλάνηση των καταναλωτών, σχετικά με τις δεσμεύσεις της για τα πλαστικά, «έριξε» έρευνα από το Channel 4 Dispatches που μεταδόθηκε την περασμένη εβδομάδα. Η έρευνα του προγράμματος, η οποία παρουσιάστηκε το απόγευμα της Πέμπτης, υπολόγισε ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο οι εταίροι εμφιάλωσης της Coca-Cola πωλούν 2 δισ. μπουκάλια ετησίως - που ισοδυναμεί με 65.000 τόνους πλαστικού μιας χρήσης. Η Coca-Cola ισχυρίζεται στον ιστότοπό της ότι τα μπουκάλια μπορούν να ανακυκλωθούν και να επιστρέψουν στα ράφια σε μόλις έξι εβδομάδες. Ωστόσο, οι επικριτές που εμφανίζονται στο πρόγραμμα ισχυρίστηκαν ότι αυτό δεν έλαβε υπόψη την υποβάθμιση και ότι η ανακύκλωση μπορεί να συμβεί μόνο λίγες φορές.
Σινικός πυρετός στις online πωλήσεις
Την ανάσα των Κινέζικων αντιπάλων της JD.com, Temu και Shein, αισθάνεται πλέον η Alibaba. Το τελευταίο τρίμηνο (Ιανουάριος-Μάρτιος), οι πωλήσεις της Alibaba αυξήθηκαν 7% ενώ τα καθαρά της κέρδη υποχώρησαν 86% το τέταρτο τρίμηνο. Στην εγχώρια αγορά της Κίνας, η ανάπτυξη παραμένει περιορισμένη: Τα Taobao και Tmall αυξήθηκαν κατά 4% σε ετήσια βάση, ενώ ο όγκος των παραγγελιών αυξήθηκε με διψήφιο ποσοστό. Οι διεθνείς δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν 45%, αν και οι ζημίες διπλασιάστηκαν.
Αυτό οφείλεται εν μέρει στις επενδύσεις σε υποδομές cloud, σε μειώσεις τιμών και σε ταχύτερη παράδοση. Η AliExpress παραδίδει πλέον το 70% των παραγγελιών της εντός πέντε ημερών, χάρη στη βελτιωμένη συνέργεια με το τμήμα logistics της Cainiao. Οι επενδύσεις αυτές είναι απαραίτητες για να παραμείνει ανταγωνιστική έναντι άλλων ταχέως αναπτυσσόμενων κινεζικών παικτών του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η JD.com, η Temu και η Shein.
Το δεκάρι του Παπαέλληνα
Με … 10 έτρεξε πέρυσι η «Κώστας Α. Παπαέλληνας» θυγατρική της Κυπριακής COSTAS PAPAELLINAS ORGANIZATION LIMITED. Πέρυσι η εταιρεία πούλησε 53,47% περισσότερα προϊόντα και ο τζίρος της ξεπέρασε τα 27,319 εκατ. ευρώ έναντι 17,823 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα καθαρά κέρδη της σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 1,345 εκατ. ευρώ. Οι επιδόσεις αυτές έχουν λογική εξήγηση και οφείλονται στην απορρόφηση της ομόσταβλης «ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Α.Ε.»