Παραμένει θολό το τοπίο όσον αφορά την βαθμολογία. Πάνω σε αυτό το ζήτημα η θέσπιση ενός βαθμολογικού ορίου μοιάζει δεδομένη ενώ θα αναζητηθεί και ευρύτερο πλαίσιο γύρω από την υποχρεωτική εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, στα σχέδια που μελετώνται είναι το υπουργείο να ορίσει μία γενική βάση εισαγωγής (π.χ. 10 ή και 9,5, όπως είναι σήμερα η βάση για το απολυτήριο λυκείου) και οι σχολές να ορίζουν μία βάση εισαγωγής στα μαθήματα που θεωρούν υψηλής βαρύτητας.
Για παράδειγμα, οι ιατρικές σχολές τη Βιολογία και τη Χημεία, οι φιλολογικές τα Αρχαία και τα Νέα, τα τμήματα μαθηματικών τα Μαθηματικά και τη Φυσική.
Σημειώνεται ότι την Τετάρτη άρχισε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής η ενημέρωση από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για τον προγραμματισμό του νομοθετικού έργου του υπουργείου.
Η υπουργός Νίκη Κεραμέως εστίασε στην ανάγκη συναινέσεων -«μπορούμε να βρούμε πεδία συγκλίσεων και να επιδιώξουμε τις μεγαλύτερες δυνατές συναινέσεις, ειδικά στα θέματα της Παιδείας», σημείωσε- και παρουσίασε το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου για το επόμενο διάστημα.