Ο τίτλος της συλλογής «Έτος του ποντικιού», δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή του οίκου Alessandro Michele και περιλαμβάνει ρούχα, αξεσουάρ, τσάντες και παπούτσια, όλα διακοσμημένα με τον Μίκι.
Η αισθητική του Michele μεταφέρεται στον φανταστικό κόσμου του Μίκι και των φίλων του. Με φωτογράφο και σκηνοθέτη της καμπάνιας τον Χάρμονι Κορίν, η πρέσβειρα του Gucci, ηθοποιός Νάι Νάι (Ni Ni), ο ηθοποιός Ερλ Κέιβ (Earl Cave) και η ηθοποιός Zoë Bleu συναντούν τον αγαπημένο τους χαρακτήρα και κάνουν βόλτες στα αξιοθέατα της Disneyland.
Δεν είναι πρώτη φορά που ο Gucci συνεργάζεται με τον Μίκι. Στη συλλογή του οίκου άνοιξη 2019 για να γιορταστούν τα 90α γενέθλια του Μίκι, είχε σχεδιαστεί μία 3D τσάντα με τον αγαπημένο ηρώα των κινουμένων σχεδίων. H Disney έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με την Rag&Bone, την Opening Ceremony, την Levi’s και άλλες εταιρείες ρούχων.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ