Εξελίξεις και ανατροπές έφερε στην υπόθεση των Τεμπών η σημερινή έκδοση του πολυαναμενόμενου πορίσματος του καθηγητή του ΕΜΠ, Δημήτρη Καρώνη, το οποίο βρίσκεται πλέον στα χέρια του εφέτη ανακριτή, Σωτήρη Μπακαΐμη.
Στον απόηχο της ανακοίνωσης του πορίσματος Καρώνη ο Λεωνίδας Κουμπούρας, δικηγόρος της οικογένειας Πλακιά και του οδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, Δημήτρη Μασσαλή, σε δηλώσεις του σύμφωνα με το Larissanet.gr τόνισε ότι νιώθουν δικαίωση με τα σημερινά δεδομένα.
Ο κ. Κουμπούρας επεσήμανε πως στο κοκπιτ της δεύτερης ηλεκτράμαξας της εμπορικής αμαξοστοιχίας σύμφωνα με το πόρισμα του καθηγητή Μεταλλουργού δεν εντοπίζεται κάποιο ίχνος φωτιάς ή κάποιο είδος έκρηξης πράγμα που δικαιώνει όπως τόνισε την οικογένεια Μασσαλή, την οικογένεια δηλαδή του μηχανοδηγού της εμπορικής.
Δείτε αναλυτικά τις δηλώσεις
{https://www.youtube.com/watch?v=5mDPiua2oB8}
Παράλληλα σε ανάρτησή του στο facebook ο κ. Κουμπούρας σημείωσε ότι «Οι δικαστικοί πραγματογνώμονες των οποίων το έργο ορισμένοι επιτήδιοι θέλησαν να προκαταλάβουν αποκλείουν αφενός τα ζητήματα εκτόνωσης αερίου στο κόκπιτ και γενικά στην εμπορική αμαξοστοιχία (άρα ουδέν παράνομο φορτίο υπήρξε) και αφετέρου αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο η διάρρηξη των μετασχηματιστών με τα έλαια σιλικόνης υπό συνθήκες ηλεκτρικού τόξου να δημιούργησαν το φαινόμενο της πυροσφαιρας! Προφανώς ήρθε η ώρα να επικεντρωθούμε στην ουσία και να υποστηρίξουμε τις κατηγορίες μακριά από θεωρίες συνομωσίας! Κάποιοι διάδικοι οφείλουν ένα τεράστιο συγνώμη στην οικογένεια Μασσαλη, στις οικογένειες Πλακια που εκπροσωπώ και που δέχτηκαν αήθη επίθεση για τις τοποθετήσεις τους και οφείλουν επίσης να εξηγήσουν γιατί παραπληροφορούσαν τόσο καιρό και τους συγγενείς των θυμάτων και την κοινή γνώμη!»
{https://www.facebook.com/koumpourasleon/posts/3018006715029895?ref=embed_post}
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γνωστοποιηθεί στις 132 σελίδες του πορίσματός του ο καθηγητής του εργαστηρίου Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) παραθέτει τη γνωμοδότησή του για τις συνθήκες υπό τις οποίες προέκυψε η έκρηξη στη σιδηροδρομική τραγωδία και η επακόλουθη πυρόσφαιρα, δίνοντας τις δικές του απαντήσεις στα ερωτήματα που του τέθηκαν κατόπιν εντολής του εφέτη ανακριτή. Σύμφωνα με το πόρισμα, τα έλαια σιλικόνη μπορεί να συμμετείχαν στην πυρόσφαιρα. Το πόρισμα απορρίπτει το σενάριο του παράνομου φορτίου καυσίμων. Σύμφωνα με τον καθηγητή Καρώνη, για να υπάρξει πυρόσφαιρα χρειάζονταν 2-3 τόνοι καυσίμων. Στις εκθέσεις της ΕΛΑΣ και στα βίντεο της εταιρείας σεκιούριτι INTERSTAR, δεν φαίνεται να υπήρχε στην εμπορική αμαξοστοιχία τέτοιο φορτίο.
Δείτε εδώ την πραγματογνωμοσύνη του Δημήτρη Καρώνη.