Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Auto - Moto 27.04.2025 16:10

Renault 5 Turbo 3E: Οι παραγγελίες άνοιξαν...

Image of Newsroom Newsroom
Renault 5 Turbo 3E: Οι παραγγελίες άνοιξαν...
Η Renault άνοιξε τις προ-παραγγελίες για το Renault 5 Turbo 3E, το νέο της «mini-supercar» που αναβιώνει τον μύθο των Renault 5 Turbo και Turbo 2.
  • Η Renault άνοιξε τις προ-παραγγελίες για το Renault 5 Turbo 3E, το νέο της «mini-supercar» που αναβιώνει τον μύθο των Renault 5 Turbo και Turbo 2. Μία σύγχρονη, ηλεκτρική προσέγγιση με εντυπωσιακό σχεδιασμό, αρχιτεκτονική 800V και 540 ίππους από τους ενσωματωμένους, στους πίσω τροχούς, ηλεκτροκινητήρες, αντικατοπτρίζοντας, εκτός από το πρωτοποριακό DNA, και τις σπορ καταβολές της Renault.
  • Ένα αποκλειστικό σύστημα κρατήσεων είναι ήδη διαθέσιμο, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να προ-παραγγείλουν με ασφάλεια ένα από τα 1.980 αριθμημένα αυτοκίνητα που θα παραχθούν.
  • Το Renault 5 Turbo 3E θα διατεθεί προς πώληση σε μεταγενέστερη ημερομηνία, με την τιμή λανσαρίσματος να υπολογίζεται στα 155.000€, για τα πρώτα 500 αριθμημένα κομμάτια.
  • Η φάση με τις εναλλακτικές προτάσεις εξατομίκευσης προγραμματίζεται για το 2026, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται εντός του 2027.

Σε συνέχεια της παρουσίασής του στις 17 Μαρτίου, η Renault άνοιξε το σύστημα κρατήσεων για το «mini-supercar» της, το Renault 5 Turbo 3E*. Ως μια σύγχρονη, ηλεκτρική επανεκκίνηση των θρυλικών Renault 5 Turbo και Turbo 2 της δεκαετίας του 80, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με αρχική εκτιμώμενη τιμή 155.000€ (με ΦΠΑ), εξαιρουμένων των έξτρα, των αξεσουάρ και των επιλογών εξατομίκευσης.

Renault-5-Turbo-3E-anoiksan-paraggelies_2_cb30c.jpg

Από τις 22 Απριλίου, οι πελάτες που επιθυμούν να παραγγείλουν με ασφάλεια ένα από τα 1.980 αριθμημένα κομμάτια του Renault 5 Turbo 3E, θα έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν μία ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Renault Ελλάδας (New Renault 5 Turbo 3E), καταβάλλοντας το ποσό των 50.000€. Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσουν προτεραιότητα, όταν το Renault 5 Turbo 3E ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ακόμα και τον αριθμό του μελλοντικού τους αυτοκινήτου, εάν το επιθυμούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η LG προμηθευτής της χρονιάς 2024 από την General Motors

Η LG προμηθευτής της χρονιάς 2024 από την General Motors

Auto - Moto 26.04.2025 15:36

Σύμφωνα με την αρχή της, εκ των προτέρων, χρηματοδότησης, η διαδικασία της προ-κράτησης θα συνεισφέρει στην προχρηματοδότηση της εξέλιξης του Renault 5 Turbo 3E.

Δημιουργώντας ένα μοναδικό αυτοκίνητο

Η επόμενη φάση θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026, όταν οι πελάτες θα λάβουν ενημέρωση, ώστε να δηλώσουν τις επιλογές εξατομίκευσης που επιθυμούν. Στη συνέχεια, θα εγγραφούν σε μία λίστα που θα τους δίνει το προνόμιο να παραγγείλουν πρώτοι το Renault 5 Turbo 3E, όταν αυτό θα ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Παράλληλα με τα ιστορικά χρώματα των Renault 5 Turbo και Turbo 2, όπως το Rouge Grenade των μοντέλων παραγωγής, ή το μαύρο-κίτρινο και άσπρο αγωνιστικό χρώμα, του Renault 5 Turbo που κέρδισε το αγώνα του Γύρου της Κορσικής το 1982, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια νέα σειρά προαιρετικού εξοπλισμού, με τον τίτλο «gentleman driver». Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους σχεδιαστές της Renault, που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους εξωτερικό και εσωτερικό χρώμα, επιλέγοντας χρώματα και υλικά για πληθώρα επιφανειών, από τα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών, μέχρι το ταμπλό κ.λπ. επιτρέποντάς τους έτσι να δημιουργήσουν
ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

Τέλος, το πρώτο εξάμηνο του 2027, οι πελάτες θα μπορούν να οριστικοποιήσουν τη διαμόρφωση και να παραγγείλουν το αυτοκίνητό τους. Το ποσό που καταβλήθηκε για την κράτηση, θα αφαιρεθεί από το συνολικό πληρωτέο ποσό, που θα βασίζεται στην επιλεγμένη διαμόρφωση. Τα οχήματα που διαμορφώθηκαν και παραγγέλθηκαν πρώτα, θα παραδοθούν το 2027 (ανάλογα με την έγκριση τύπου).

Renault-5-Turbo-3E-anoiksan-paraggelies_3_5c03d.jpg

540 hp από ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς

Βασισμένο σε μια, ειδικά σχεδιασμένη, πλατφόρμα αλουμινίου, αποκλειστικά κατασκευασμένη για να ταιριάζει στις επιδόσεις και τις φιλοδοξίες του, το Renault 5 Turbo 3E είναι ένα όχημα με εντυπωσιακές διαστάσεις: μήκος 4,08 μ., πλάτος 2,03 μ. και ύψος 1,38 μ. Συνδυάζοντας το πλάτος ενός supercar με το μήκος ενός αυτοκινήτου πόλης και τα εντυπωσιακά επίπεδα επιδόσεων, μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δημιουργεί μια νέα κατηγορία οχημάτων: αυτή των «mini-supercars».

Το Renault 5 Turbo 3E είναι πισωκίνητο και παίρνει ισχύ από δύο πρωτοποριακούς ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα (έναν σε κάθε πίσω τροχό). Με απόδοση που φτάνει τους 540 ίππους, διαθέτει τεράστια ροπή 4.800Nm, που είναι διαθέσιμη ακόμη πιο άμεσα από ό,τι συμβαίνει με έναν συμβατικό ηλεκτροκινητήρα. Με αμάξωμα από carbon, το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.450 κιλά και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Με μπαταρία ισχύος 70 kWh και ενσωματωμένο φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), ικανό να υποστηρίξει φόρτιση από πηγή ισχύος έως και 350 kW, με την αρχιτεκτονική των 800 volt, το μοντέλο μπορεί να φορτίσει από 15 80%, σε μόλις 15 λεπτά. Η τυπική αυτονομία WLTP υπολογίζεται σε πάνω από 400 km.

Renault-5-Turbo-3E-anoiksan-paraggelies_1_bf276.jpg

Προηγμένη τεχνογνωσία από το Renault Group

Με βάση την προηγμένη τεχνογνωσία του Renault Group, το Renault 5 Turbo 3E είναι το πιο δυνατό και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ από τη μάρκα. Εξελίχθηκε από την Alpine, και θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Alpine στη Διέππη. Η Ampere συνεισέφερε με την τεχνογνωσία της στο λογισμικό και την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική, ενώ η Mobilize παρείχε υπηρεσίες που κάνουν την ηλεκτροκίνηση ευκολότερη για τον οδηγό: μεταξύ άλλων, τη λειτουργία Plug & Charge και αμφίδρομη φόρτιση (V2L και V2G).

Ραντεβού στο Goodwood

Μετά τη φάση της κράτησης, το Renault 5 Turbo 3E θα βρίσκεται στις εκθέσεις των καταστημάτων RNLT που άνοιξαν πρόσφατα στο Παρίσι, τις Βρυξέλλες, το Ρότερνταμ, το Βερολίνο, το Μιλάνο, τη Μαδρίτη, το Λονδίνο και το Ριάντ, δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες του, αλλά και το ευρύ κοινό, την ευκαιρία για μία πιο ενδελεχή ματιά. Στη συνέχεια, το μοντέλο θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed, ​​από τις 10-13 Ιουλίου 2025.

*Όχημα χωρίς ακόμα να έχει λάβει έγκριση τύπου – οι τεχνικές προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν μέχρι την έγκριση τύπου.

# TAGS

  • Renault
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Οι αγρότες τρομάζουν την κυβέρνηση- Το Μαξίμου αναζητά νέα στρατηγική, ελπίζει στο ...χρόνο

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Ξύλο και χημικά δυναμώνουν τα μπλόκα των αγροτών

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Επιστροφή ενοικίου: Πώς και πότε γίνονται οι διορθώσεις μετά το φιάσκο της πληρωμής

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Ο Αλέξης θέτει το θέμα της εναλλακτικής διακυβέρνησης

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Η αδύνατη αυτοδυναμία, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ, οι κυβερνήσεις συνεργασίας και τα νέα κόμματα

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Ενεργειακό κόστος: Στο «περίμενε» για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης η βιομηχανία

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

Επίδομα θέρμανσης: Ξεπέρασαν τις 895.000 οι αιτήσεις- Τα SOS για τις κοινόχρηστες δαπάνες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Υποκλοπές - ΑΔΑΕ: Μπήκαν στην ΕΥΠ και έλεγξαν άδειες αίθουσες, χωρίς γραφεία, υπολογιστές και προσωπικό

Ελλάδα 17:29

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρήσεις 17:07

Formula 1: Θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν στο 23ο Grand Prix στο Κατάρ

Auto - Moto 17:03

Αμμουδιά Πρεβέζης: Σε εξέλιξη έρευνες για τον αγνοούμενο 62χρονο ψαρά

Ελλάδα 17:01

Συνάντηση Μακρόν - Ζελένσκι: «Πολλά εξαρτώνται τώρα από τις ενέργειες κάθε ηγέτη»

Διεθνή 17:01
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Είναι γελοίο, δυστυχώς ζούμε στην Ελλάδα»: Οργή από δικαιούχους για την επιστροφή ενοικίου

Οικονομία 17:53

Μπλόκα αγροτών: «Σπάσαμε τον τσαμπουκά της κυβέρνησης» - Αύριο νέα συνέλευση

Ελλάδα 20:02

Μπλόκα αγροτών: Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Πού είναι κλειστή η εθνική οδός

Ελλάδα 18:18

Πώς συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο στη Λούτσα: Ο 24χρονος είχε έρθει Ελλάδα για την ορκωμοσία της κοπέλας του

Ελλάδα 19:09

Σίσσυ Χρηστίδου: «Ανατρίχιασα όταν το είπε» - Η on air συγκίνησή της για τον διάλογο με ηλικιωμένο

Life 18:12
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Renault 4 E-Tech Electric: Φιναλίστ για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»

Renault 4 E-Tech Electric: Φιναλίστ για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»

Auto - Moto 29.11.2025 13:41
Δύο μοντέλα της Renault στη λίστα των φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026 για την Ελλάδα»

Δύο μοντέλα της Renault στη λίστα των φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026 για την Ελλάδα»

Auto - Moto 25.11.2025 11:43
Τι ζητά επιτακτικά η Renault από την ΕΕ και γιατί;

Τι ζητά επιτακτικά η Renault από την ΕΕ και γιατί;

Auto - Moto 19.11.2025 20:14
Renault 4 E-Tech Electric Van: Μια εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά ηλεκτρικά van

Renault 4 E-Tech Electric Van: Μια εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά ηλεκτρικά van

Auto - Moto 21.10.2025 12:00

NETWORK

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται στραγγιστό γιαούρτι – «Μην το καταναλώσετε»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:45
Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

Ψυχολόγος: Γιατί οι ασθενείς με άνοια λένε συχνά «Θέλω να πάω σπίτι»

healthstat.gr 12.01.2025 - 15:57
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Ημέρα ενάντια στο AIDS - Η ανάγκη για ενημέρωση, έγκαιρο έλεγχο και πρόσβαση σε θεραπεία είναι συνεχής

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:42
Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

Οδηγίες ΠΟΥ για τη χρήση GLP-1 για την παχυσαρκία – Επιμένει στην «περιορισμένη πρόσβαση»

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:23
Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

Το Green Tank στον ετήσιο θεσμικό διάλογο 2025 της αποστολής για τη φυσική κληρονομιά στη Βαρκελώνη

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:44
ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ΕTBA BI.ΠΕ: Νέος ιστότοπος, εφαρμογή MyETVA και ψηφιακός χάρτης για τις Εγκατεστημένες Επιχειρήσεις

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:03
ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ΟΛΠ Α.Ε.: Ολοκλήρωση Άσκησης Ετοιμότητας για την αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης στο Λιμάνι του Πειραιά

ienergeia.gr 12.01.2025 - 15:40
Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

Κορωνοϊός: Έξαρση κρουσμάτων στο προσωπικό παιδικού σταθμού σε δήμο της Αττικής

healthstat.gr 12.01.2025 - 16:35
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games