Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οικονομία 24.05.2016 07:50

Φορολογική «παγίδα» για πάνω από 350.000 φορολογούμενους με αγροτικά εισοδήματα

Image of Τάσος Σκλάβος Τάσος Σκλάβος
Φορολογική «παγίδα» για πάνω από 350.000 φορολογούμενους με αγροτικά εισοδήματα Φορολογική «παγίδα» για πάνω από 350.000 φορολογούμενους με αγροτικά εισοδήματα
Google Preferred Source Badge

Πρόσθεσε το Dnews στα αγαπημένα σου στη Google

Του Γιώργου Παλαιτσάκη Η κυβέρνηση, με το πολυνομοσχέδιο που ψήφισε την Κυριακή, έθεσε αυστηρότερα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό του κατά κύριο επάγγελμα αγρότη και εξαίρεσε όλους όσους δεν πληρούν τα κριτήρια αυτά από την εφαρμογή των εκπτώσεων φόρου των 1.900-2.100 ευρώ.

Οι εν λόγω φορολογούμενοι στους οποίους περιλαμβάνονται και πολλοί απλοί αγρότες, θα φορολογούνται πλέον με συντελεστή αυξημένο από το 13% στο 22%, από το πρώτο ευρώ του αγροτικού εισοδήματός τους, καθώς οι εκπτώσεις φόρου των 1.900-2.100 ευρώ, οι οποίες παρέχουν αφορολόγητα όρια από 8.636 έως 9.545 ευρώ, δεν θα ισχύουν γι’ αυτούς, με βάση το πρόσφατα ψηφισθέν πολυνομοσχέδιο

Μια απίστευτη φορολογική παγίδα για περισσότερους από 350.000 φορολογούμενους που αποκτούν εισοδήματα από αγροτικές δραστηριότητες κρύβει το πολυνομοσχέδιο που ψήφισε στη Βουλή η κυβέρνηση την περασμένη Κυριακή. Οι φορολογούμενοι αυτοί, με βάση δύο συγκεκριμένες διατάξεις του πολυνομοσχεδίου, θα φορολογηθούν το 2017, για τα φετινά εισοδήματά τους από αγροτικές δραστηριότητες, με συντελεστή φόρου αυξημένο από το 13% στο 22%! Σ’ αυτούς περιλαμβάνονται ακόμη και άτομα τα οποία μέχρι σήμερα θεωρούνταν κατά κύριο επάγγελμα αγρότες!

Σύμφωνα με την διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 65 του πολυνομοσχεδίου, κατά κύριο επάγγελμα αγρότης θεωρείται πλέον ο φορολογούμενος ο οποίος αποκτά τουλάχιστον το 50% του ετησίου εισοδήματός του από την άσκηση αγροτικών δραστηριοτήτων και τηρεί λογιστικά βιβλία για τις δραστηριότητες αυτές. Το καθεστώς που ίσχυε πριν τη διάταξη αυτή (παράγραφος 1 του άρθρου 2 του ν. 3874/2010) προέβλεπε ότι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης θεωρείται αυτός ο οποίος αποκτά τουλάχιστον το 35% του συνολικού εισοδήματός του από την άσκηση αγροτικών δραστηριοτήτων και δεν έθετε ως πρόσθετη προϋπόθεση την τήρηση λογιστικών βιβλίων.

Συνεπώς, με βάση τα νέα αυστηρότερα κριτήρια που θέτει η παράγραφος 1 του άρθρου 65 του πρόσφατα ψηφισθέντος πολυνομοσχεδίου, παύει να θεωρείται κατά κύριο επάγγελμα αγρότης όποιος αποκτά εισόδημα από αγροτικές δραστηριότητες το οποίο αντιστοιχεί σε ποσοστά από 35% έως και 49% του συνολικού ετησίου εισοδήματός του, καθώς επίσης και όποιος ασκεί μεν κυρίως αγροτικές δραστηριότητες αλλά δεν τηρεί λογιστικά βιβλία!

Πέραν των παραπάνω αλλαγών, με τη διάταξη της παραγράφου 3β του άρθρου 44 του πρόσφατα ψηφισθέντος πολυνομοσχεδίου, προβλέπεται πλέον ότι οι φορολογούμενοι που δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, καθώς και, γενικότερα, όλοι όσοι αποκτούν εισόδημα από αγροτική δραστηριότητα σε ποσοστό μικρότερο από το 50% του συνολικού εισοδήματός τους, δεν δικαιούνται την έκπτωση φόρου εισοδήματος που κυμαίνεται από 1.900 ευρώ έως 2.100 ευρώ ανάλογα με τον αριθμό των προστατευόμενων τέκνων, η οποία θεσπίστηκε με τον πρόσφατα ψηφισθέντα ασφαλιστικό και φορολογικό νόμο 4387/2016!

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Δηλαδή οι φορολογούμενοι που εξαιρούνται από τον χαρακτηρισμό του κατά κύριο επάγγελμα αγρότη, αλλά και γενικότερα όλοι όσοι δεν αποκτούν αγροτικό εισόδημα σε ποσοστό τουλάχιστον ίσο με το 50% του συνολικού τους εισοδήματος δεν δικαιούνται το αφορολόγητο όριο εισοδήματος το οποίο προκύπτει από την έκπτωση φόρου των 1.900 – 2.100 ευρώ και το οποίο κλιμακώνεται από 8.636 έως 9.545 ευρώ, με αποτέλεσμα να υποχρεούνται πλέον να καταβάλουν φόρο 22% από το πρώτο ευρώ του συνολικού αγροτικού τους εισοδήματος! Με το καθεστώς που ίσχυε μέχρι και το φορολογικό έτος 2015, το αγροτικό εισόδημα φορολογείτο αυτοτελώς με 13% από το πρώτο ευρώ.

Συνεπώς, οι φορολογούμενοι που βάσει των νέων διατάξεων του πολυνομοσχεδίου δεν δικαιούνται το αφορολόγητο των 8.636 – 9.545 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν για τα αγροτικά εισοδήματα του έτους 2016 φόρους υπέρμετρα αυξημένους, καθώς ο συντελεστής φορολόγησης του αγροτικού εισοδήματός τους μέχρι το επίπεδο των 20.000 ευρώ αυξάνεται κατά 69,2%, από το 13%, που ίσχυε μέχρι το φορολογικό έτος 2015, στο 22%!

Υπολογίζεται ότι οι φορολογούμενοι με αγροτικά εισοδήματα που θα υπαχθούν σ’ αυτό το νέο επαχθές καθεστώς φορολόγησης υπερβαίνουν τους 350.000, δεδομένου ότι με τις νέες αυστηρές προϋποθέσεις χαρακτηρισμού του κατά κύριο επάγγελμα αγρότη, οι φορολογούμενοι που θα διατηρήσουν τον χαρακτηρισμό αυτό θα περιοριστούν στους 175.000, την ώρα που όλοι όσοι δηλώνουν στην Εφορία αγροτικά εισοδήματα υπερβαίνουν τους 530.000.

Ενδεικτικά, με βάση τις νέες αυτές ρυθμίσεις:

1) Εάν ένας φορολογούμενος χωρίς προστατευόμενα τέκνα αποκτήσει φέτος εισόδημα συνολικού ύψους 20.000 ευρώ και το 49% του εισοδήματος αυτού, δηλαδή το ποσό των 9.800 ευρώ, προέρχεται από αγροτική δραστηριότητα, ενώ το υπόλοιπο 51%, δηλαδή το ποσό των 10.200 ευρώ, προέρχεται από ατομική επιχειρηματική δραστηριότητα ασφαλισμένη στον πρώην ΟΑΕΕ, θα φορολογηθεί με τη νέα ενιαία φορολογική κλίμακα και θα κληθεί να καταβάλει φόρο 22% από το πρώτο ευρώ για το σύνολο του εισοδήματός του. Ο φόρος που θα πληρώσει με τις νέες αυτές διατάξεις ανέρχεται στο ποσό των 4.400 ευρώ. Αν ίσχυε το αφορολόγητο όριο των 1.900 ευρώ του ν. 4387/2016, τότε θα πλήρωνε φόρο μόλις 256 ευρώ για το αγροτικό του εισόδημα (9.800 ευρώ Χ 22% = 2.156 ευρώ – 1.900 ευρώ = 256 ευρώ) και φόρο 22% για το εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, δηλαδή άλλα 2.244 ευρώ (10.200 ευρώ Χ 22% - 2.244 ευρώ). Συνολικά δηλαδή θα πλήρωνε φόρο εισοδήματος 2.500 ευρώ. Συνεπώς, με την μη εφαρμογή του αφορολογήτου θα χρεωθεί με επιπλέον φόρο 1.900 ευρώ (4.400 ευρώ – 2.500 ευρώ = 1.900 ευρώ)!

Αν εξακολουθούσε να ισχύει το καθεστώς φορολόγησης που εφαρμοζόταν πριν το ν. 4387/2016, θα πλήρωνε φόρο 13% για το αγροτικό εισόδημα των 9.800 ευρώ, δηλαδή 1.274 ευρώ, και, επιπλέον, φόρο 26% για το εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, δηλαδή άλλα 2.652 ευρώ. Συνολικά, θα πλήρωνε φόρο 3.926 ευρώ. Ουσιαστικά, με το νέο καθεστώς, θα καταβάλει επιπλέον φόρο 474 ευρώ σε σύγκριση με τον φόρο που θα κατέβαλλε αν δεν άλλαζε τίποτε φέτος στη φορολόγηση του αγροτικού εισοδήματος!

2) Εάν ένας αγρότης με 4 προστατευόμενα τέκνα αποκτήσει φέτος αγροτικό εισόδημα 3.000 ευρώ και εισπράξει και άλλα 3.960 ευρώ επιδόματα τέκνων από τον ΟΓΑ και άλλα 1.200 ευρώ από ενοίκια θα θεωρηθεί από τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών που θα εκκαθαρίσουν τη φορολογική του δήλωση για το 2016 ότι το αγροτικό του εισόδημα ήταν λιγότερο από το 50% του συνολικού του εισοδήματος. Ως εκ τούτου, με τις νέες ρυθμίσεις της κυβέρνησης:

α) Για τα 3.000 ευρώ του αγροτικού εισοδήματος δεν θα ισχύσει καμία έκπτωση φόρου και ο αγρότης θα φορολογηθεί με συντελεστή φόρου 22%, οπότε θα κληθεί να καταβάλει φόρο 660 ευρώ (3.000 ευρώ Χ 22% = 660 ευρώ)!

β) Τα επιδόματα τέκνων θα απαλλαγούν από τον φόρο εισοδήματος, καθώς δεν άλλαξε τίποτε στο καθεστώς φορολόγησής τους.

γ) Για το εισόδημα από ενοίκια των 1.200 ευρώ ο αγρότης θα πληρώσει φόρο 15%, δηλαδή άλλα 180 ευρώ (1.200 ευρώ Χ 15% = 180 ευρώ).

Συνολικά δηλαδή, με βάση τους δύο τελευταίους νόμους της κυβέρνησης (τον ασφαλιστικό και φορολογικό νόμο 4387/2016 και το πρόσφατα ψηφισθέν πολυνομοσχέδιο) ο συγκεκριμένος αγρότης θα πληρώσει για το 2016 φόρο εισοδήματος 840 ευρώ (660 ευρώ + 180 ευρώ = 840 ευρώ).

Αν ίσχυε κανονικά η έκπτωση φόρου, ο συγκεκριμένος αγρότης δεν θα πλήρωνε τίποτε για το αγροτικό του εισόδημα και θα καλείτο να καταβάλει μόνο τα 180 ευρώ για τα ενοίκια.

Αν ίσχυε το καθεστώς φορολόγησης που εφαρμόζεται στα εισοδήματα του 2015 θα πλήρωνε φόρο 13% για το αγροτικό του εισόδημα, δηλαδή 390 ευρώ (3.000 Χ 13% = 390 ευρώ) και φόρο 11% για τα ενοίκια των 1.200 ευρώ, δηλαδή άλλα 132 ευρώ (1.200 ευρώ Χ 11% = 132 ευρώ). Συνολικά δηλαδή θα πλήρωνε 522 ευρώ.

Συνεπώς, με τις νέες κυβερνητικές ρυθμίσεις ο αγρότης αυτός θα κληθεί να καταβάλει επιπλέον φόρο 660 ευρώ σε σχέση με αυτά που θα πλήρωνε αν δεν άλλαζε ο ν. 4387/2016 με το πολυνομοσχέδιο ή επιπλέον 318 ευρώ (840 ευρώ – 522 ευρώ = 318 ευρώ) αν δεν άλλαζε τίποτε στο καθεστώς φορολόγησης των εισοδημάτων του.

ΠΟΣΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 2014 ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΣΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΑΝ

Ποσό εισοδήματος Αριθμός αγροτών Ποσοστό
μηδενικό εισόδημα ή ζημιά 104.768 19,60%
από 0 – 1.000 € 233.674 43,85%
από 1.001 – 2.000 € 57.941 10,88%
από 2.001 – 3.000 € 33.455 6,29%
από 3.001 – 4.000 € 21.448 4,02%
από 4.001 – 5.000 € 15.288 2,87%
από 5.001 – 9.000 € 32.053 6,01%
από 9.001 – 12.000 € 10.958 2,07%
από 12.001 – 20.000 € 12.058 2,27%
από 20.001 – 30.000 € 5.541 1,05%
από 30.001 και πάνω 5.733 1,09%
Σύνολο 532.917 100,00%
Google Preferred Source Badge

Πρόσθεσε το Dnews στα αγαπημένα σου στη Google

# TAGS

  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Υπερπλεονάσματα με «χορηγό» την ακρίβεια - Επιδόματα αντί για μόνιμες μειώσεις φόρων

Υπερπλεονάσματα με «χορηγό» την ακρίβεια - Επιδόματα αντί για μόνιμες μειώσεις φόρων

Το σπίτι γίνεται άπιαστο όνειρο: Οι τιμές «τρέχουν» πιο γρήγορα από τα εισοδήματα

Το σπίτι γίνεται άπιαστο όνειρο: Οι τιμές «τρέχουν» πιο γρήγορα από τα εισοδήματα

«Πέτυχα τέσσερα στα τέσσερα καλάθια» το σχόλιο του Κ. Μητσοτάκη με το βλέμμα στραμμένο στις κάλπες

«Πέτυχα τέσσερα στα τέσσερα καλάθια» το σχόλιο του Κ. Μητσοτάκη με το βλέμμα στραμμένο στις κάλπες

Market Pass: Έρχονται το Νοέμβριο τα vouchers των 46 ευρώ για 116.000 δικαιούχους

Market Pass: Έρχονται το Νοέμβριο τα vouchers των 46 ευρώ για 116.000 δικαιούχους

ΑΣΕΠ: 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027 - Πότε έρχεται ο νέος γραπτός διαγωνισμός

ΑΣΕΠ: 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027 - Πότε έρχεται ο νέος γραπτός διαγωνισμός

To «Allwyn x McLaren Racing: Live in Athens» έφερε τη Formula 1 στην Ελλάδα

To «Allwyn x McLaren Racing: Live in Athens» έφερε τη Formula 1 στην Ελλάδα

Ξέρεις να κάνεις τα πάντα από το κινητό σου, βάλε τώρα και τα οικονομικά σου στο παιχνίδι

Ξέρεις να κάνεις τα πάντα από το κινητό σου, βάλε τώρα και τα οικονομικά σου στο παιχνίδι

Προβλήτας 6: Η επέκταση που αλλάζει τις δυνατότητες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Προβλήτας 6: Η επέκταση που αλλάζει τις δυνατότητες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Toyota Hellas: Το μέλλον της κινητικότητας δεν αφορά μόνο τα οχήματα

Toyota Hellas: Το μέλλον της κινητικότητας δεν αφορά μόνο τα οχήματα

17 χρόνια Business Seeds: Η Εθνική Τράπεζα αναδεικνύει καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδια που αλλάζουν τον κόσμο

17 χρόνια Business Seeds: Η Εθνική Τράπεζα αναδεικνύει καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδια που αλλάζουν τον κόσμο

Γιατί έχετε υψηλή χοληστερίνη ακόμα και εάν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Γιατί έχετε υψηλή χοληστερίνη ακόμα και εάν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

5 φρούτα που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία του εγκεφάλου

5 φρούτα που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία του εγκεφάλου

Πόσο επικίνδυνο είναι για την υγεία σας το να καθαρίζετε με χλωρίνη - Τα συχνά λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Πόσο επικίνδυνο είναι για την υγεία σας το να καθαρίζετε με χλωρίνη - Τα συχνά λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Καρκίνος παχέος εντέρου: Η διάγνωση καθυστερεί στους νέους - Τα συμπτώματα που αγνοούν

Καρκίνος παχέος εντέρου: Η διάγνωση καθυστερεί στους νέους - Τα συμπτώματα που αγνοούν

Ηλεκτρισμός: Σε νέα άνοδο η χονδρική στην Ελλάδα- Στο «κόκκινο» οι ευρωπαϊκές αγορές

Ηλεκτρισμός: Σε νέα άνοδο η χονδρική στην Ελλάδα- Στο «κόκκινο» οι ευρωπαϊκές αγορές

Φυσικό αέριο: Οι υψηλές τιμές έκοψαν την κατανάλωση – Βουτιά 38,5% στη βιομηχανία

Φυσικό αέριο: Οι υψηλές τιμές έκοψαν την κατανάλωση – Βουτιά 38,5% στη βιομηχανία

Πώς ένα καθημερινό λάθος μειώνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του laptop

Πώς ένα καθημερινό λάθος μειώνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του laptop

Πλυντήριο ρούχων: Τι είναι το πρόγραμμα Permanent Press και πότε πρέπει να το χρησιμοποιείτε

Πλυντήριο ρούχων: Τι είναι το πρόγραμμα Permanent Press και πότε πρέπει να το χρησιμοποιείτε

Εντοιχισμένες ή ελεύθερες ηλεκτρικές συσκευές: Πώς να επιλέξετε

Εντοιχισμένες ή ελεύθερες ηλεκτρικές συσκευές: Πώς να επιλέξετε

ΔΕΣΦΑ: Παράταση έως το 2027 για τη φόρτωση LNG τα Σάββατα

ΔΕΣΦΑ: Παράταση έως το 2027 για τη φόρτωση LNG τα Σάββατα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εορτολόγιο 2026: Ποια ονόματα έχουν γιορτή σήμερα

Ελλάδα 01:00

Στα δικαστήρια Σακίρα και Πικέ για την επιμέλεια των παιδιών τους

Life 23:59

GNTM 7: Στα «κόκκινα» ο Μάνος και η Σταυρούλα πριν την φωτογράφιση

Life 23:55

Ρωσία: Στις φλόγες δεξαμενόπλοιο έξω από το Σότσι - Νέα επίθεση με drone στη Μαύρη Θάλασσα (Βίντεο)

Διεθνή 23:55

Η ανάρτηση της Γκιλφόιλ για την επίσκεψη Ρούμπιο (Εικόνες)

Πολιτική 23:47

Αίγιο: Πήγαν να αγοράσουν αυτοκίνητο, τους έβγαλαν πιστόλι και τους έκλεψαν 27.000 ευρώ

Ελλάδα 23:30
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Market Pass: Έρχονται το Νοέμβριο τα vouchers των 46 ευρώ για 116.000 δικαιούχους

Οικονομία 06:07

«Πέτυχα τέσσερα στα τέσσερα καλάθια» το σχόλιο του Κ. Μητσοτάκη με το βλέμμα στραμμένο στις κάλπες

Πολιτική 05:57

Υπερπλεονάσματα με «χορηγό» την ακρίβεια - Επιδόματα αντί για μόνιμες μειώσεις φόρων

Οικονομία 06:10

Το σπίτι γίνεται άπιαστο όνειρο: Οι τιμές «τρέχουν» πιο γρήγορα από τα εισοδήματα

Οικονομία 07:02

ΑΣΕΠ: 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027 - Πότε έρχεται ο νέος γραπτός διαγωνισμός

Οικονομία 07:29
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Φορολογικές παραγραφές: Ποιους ευνοεί το «μπλόκο» του ΣτΕ

Φορολογικές παραγραφές: Ποιους ευνοεί το «μπλόκο» του ΣτΕ

Οικονομία 03.10.2026 06:04
Φορολογικές Δεσμευτικές Απαντήσεις: Τι άλλαξε από 1/10 για επιχειρήσεις και πολίτες – Απόφαση Πιτσιλή

Φορολογικές Δεσμευτικές Απαντήσεις: Τι άλλαξε από 1/10 για επιχειρήσεις και πολίτες – Απόφαση Πιτσιλή

Οικονομία 02.10.2026 09:57
Φορολογούμενοι: Παγίδα πρόσθετου φόρου από τις ηλεκτρονικές αποδείξεις

Φορολογούμενοι: Παγίδα πρόσθετου φόρου από τις ηλεκτρονικές αποδείξεις

Οικονομία 30.09.2026 07:16
Ποιοι συνταξιούχοι δικαιούνται φορολόγηση 7% για 15 χρόνια

Ποιοι συνταξιούχοι δικαιούνται φορολόγηση 7% για 15 χρόνια

Οικονομία 27.09.2026 07:09

NETWORK

Πανώλη: Η Ρωσία ανακοίνωσε ότι δεν εντοπίστηκε η νόσος στις στενές επαφές της γυναίκας που πέθανε

Πανώλη: Η Ρωσία ανακοίνωσε ότι δεν εντοπίστηκε η νόσος στις στενές επαφές της γυναίκας που πέθανε

healthstat.gr 10.06.2026 - 14:37
Γυάλινη Δημοτική Πινακοθήκη στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη του Ομίλου AVAX

Γυάλινη Δημοτική Πινακοθήκη στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη του Ομίλου AVAX

ienergeia.gr 10.06.2026 - 12:50
Η ZeniΘ μετέτρεψε την ενέργεια σε μήνυμα ελπίδας στο 18ο Greece Race for the Cure® 2026

Η ZeniΘ μετέτρεψε την ενέργεια σε μήνυμα ελπίδας στο 18ο Greece Race for the Cure® 2026

ienergeia.gr 10.06.2026 - 12:56
Πόσο επικίνδυνο είναι για την υγεία σας το να καθαρίζετε με χλωρίνη - Τα συχνά λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Πόσο επικίνδυνο είναι για την υγεία σας το να καθαρίζετε με χλωρίνη - Τα συχνά λάθη που πρέπει να αποφύγετε

healthstat.gr 10.06.2026 - 14:47
Γιατί έχετε υψηλή χοληστερίνη ακόμα και εάν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Γιατί έχετε υψηλή χοληστερίνη ακόμα και εάν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής

healthstat.gr 10.06.2026 - 15:55
Γ. Αυτιάς σε πρόεδρο Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Υιοθετήστε την πρόταση του Κυρ. Μητσοτάκη για να στηριχθούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Γ. Αυτιάς σε πρόεδρο Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Υιοθετήστε την πρόταση του Κυρ. Μητσοτάκη για να στηριχθούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

ienergeia.gr 10.06.2026 - 12:36
5 φρούτα που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία του εγκεφάλου

5 φρούτα που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία του εγκεφάλου

healthstat.gr 10.06.2026 - 16:43
Φον ντερ Λάιεν για υψηλό ενεργειακό κόστος: Βραχυπρόθεσμα, πρέπει να στηρίξουμε τα κράτη μέλη

Φον ντερ Λάιεν για υψηλό ενεργειακό κόστος: Βραχυπρόθεσμα, πρέπει να στηρίξουμε τα κράτη μέλη

ienergeia.gr 10.06.2026 - 12:34
Dnews
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2026 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games