Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διεθνή 30.08.2021 13:26

Τα οφέλη μια στρατηγικής mobile marketing

Image of Μάκης Σιάρκος Μάκης Σιάρκος
Τα οφέλη μια στρατηγικής mobile marketing
Η πανδημία άλλαξε για πάντα τον τρόπο που επικοινωνούμε με τις εταιρείες, με τον περισσότερο πλέον κόσμο να το κάνει μέσω του τηλεφώνου του.

Αυτές οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν και άρα οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ χρειάζονται μια αναθεώρηση. Πώς φτάνει κανείς στους καταναλωτές μέσω των κινητών τους τηλεφώνων;

Το να παίζετε στα δάκυτλα τα βασικά της στρατηγικής mobile marketing θα σας βοηθήσει να επεκτείνετε το κοινό στόχο σας και να τους μιλήσετε με πιο πρωτοποριακούς και άμεσους τρόπους απ’ ότι στο παρελθόν.

Γιατί χρειάζεστε μια στρατηγική mobile marketing;

Για πολλούς από εμάς τα κινητα είναι σαν επέκταση του χεριού μας. Κάτι που χρησιμοποιούμε συνεχώς και που δεν μπορούμε χωρίς αυτό. Και αυτό δημιουργεί μια τεράστια ευκαιρία για επιχειρήσεις όλων των ειδών να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές τους 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Τα smartphones είναι επίσης εξαιρετικά εξελιγμένα, ώστε να επιτρέπουν όλων των ειδιών τα πρωτοποριακά εργαλεία (τεχνητή νοημοσύνη, QR codes, υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας κλπ) για τους marketers που ψάχνουν τρόπους να έλθουν σε επαφή με το πελατειακό κοινό τους.

Τι είναι το mobile marketing;

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Το mobile marketing είναι η διενέργεια μάρκετινγκ προς καταναλωτές μέσω των smartphones τους. Μπορεί να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια και κοινωνικά δίκτυα και να ανοίξει την πόρτα σε άλλες ψηφιακές επικοινωνίες, όπως εξυπηρέτηση πελατών και αξιολόγηση από τους χρήστες .

Τι σημαίνει στρατηγική mobile marketing;

Μία στρατηγική mobile marketing είναι μια προσέγγιση ψηφιακού μάρκετινγκ που επιχειρεί να φτάσει στους χρήστες μέσω των κινητών τους συσκευών. Είναι μια προσέγγιση πολλαπλών μέσω, αφού χρησιμοποιεί διάφορα ψηφιακά κανάλια και είδη περιεχομένου. Αυτά περιλαμβάνουν τη διαφήμιση in-app και το social media marketing, μέσω banners, native και διαφήμισης βίντεο, αλλά και SMS και emails που σας επιτρέπουν να στέλνετε μηνύματα σχετικά με τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας. Αλλά ένα κανάλι με τεράστιες δυνατότητες είναι οι messengers. Εκεί το μάρκετινγκ γίνεται με παρόμοιο τρόπο με το text marketing, αλλά χρησιμοποιώντες πλατφόρμες μηνυμάτων όπως το Viber, το Facebook, το WhatsApp ή το WeChat, αντί των SMS, για να έρθει μια εταιρεία σε επαφή με το κοινό της, με ένα τρόπο που δεν διάφέρει από το να στέλνει κάποιος μηνύματα σε ένα φίλο. Αναλόγως των δυνατοτήτων της εφαρμογής μηνυμάτων, ένα τέτοιο μήνυμα θα μπορούσε να είναι, για παράδειγμα, μια εξατομικευμένη προσφορά, ή να έρχεται από ένα chatbot που θα σας βοηθούσε να αυξήσετε το κοινό σας.

Η επικοινωνία με τους πελάτες μέσω μιας εφαρμογής μηνυμάτων είναι φθηνότερη, καθώς δεν έχει τα έξοδα δημιουργίας και συντήρησης που έχει μια εφαρμογή που δημιουργείται αποκλειστικά για την εταιρεία σας. Και είναι πιο αποδοτική, αφού συναντάτε τους πελάτες σας σε μια πλατφόρμα στην οποία είναι ήδη ενεργοί.

Τα οφέλη του Mobile Marketing

Υπάρχουν πολλά οφέλη στο mobile marketing, όπως το εύρος, το reach και η ανάλυση δεδομένων που μπορούν να σας δώσουν την αυτοπεποίθηση ότι κάνετε τις σωστές αλλαγές στις καμπάνιες σας.

1. Καθορίστε και ελάτε σε επαφή με το κοινό σας

Δεν είναι μόνο ο τεράστιος αριθμός ανθρώπων στους οποίους θα επικοινωνήσετε τα μηνύματά σας μέσω mobile marketing, αλλά η ικανότητα να ορίσετε αυτό το κοινό βάσει δημογραφικών επιλογών (κατηγορίες όπως ηλικία, εισόδημα, τοποθεσία κλπ). Θέλετε να το πάτε ένα βήμα παραπέρα; Στοχεύστε βάσει συμπεριφορών, όπως χόμπι, δραστηριότητα στο Internet, ιστορικό αγορών κλπ. Κι αν δεν ξέρετε ακριβώς ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για εσάς, το mobile marketing μπορεί να σας βοηθήσει να τον βρείτε μέσω δοκιμών. Θα πρέπει να βελτιώνετε συνεχώς τη στρατηγική σας mobile marketing για να αυξήσετε το ROI σας.

2. Η διαφήμιση in-app σε κινητά αποδίδει καλύτερα απ’ ότι σε άλλες πλατφόρμες

Οι μικρότερες οθόνες των κινητών οδηγούν σε μεγαλύτερα click-through rates σε σχέση με άλλες συσκευές. Και περισσότερα κλικ σημαίνουν περισσότερες πιθανότητες για conversion.

3. Μετρήσιμα αποτελέσματα

Κουραστήκατε να επιχειρείτε κάτι και να προσεύχεστε να πετύχει; Οι καμπάνιες mobile marketing μπορούν να μετρηθούν για τις επιδόσεις τους και να βελτιωθούν. Και μια επιχείρηση που αντιδρά γρήγορα στις τάσεις του κοινού και στα γεγονότα είναι πιο πιθανό να έρθει σε επαφή με πελάτες.

4. Περισσότερο εξατομικευμένη επικοινωνία

Τα κινητά προσφέρουν πολλά δεδομένα για τους χρήστες τους. Το να τα χρησιμοποιήσετε σημαίνει ότι μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας με εξατομικευμένο περιεχόμενο που είναι πιο πιθανό να τους φανεί ελκυστικό.

5. Χαμηλό κόστος

Μια αποδοτική στρατηγική mobile marketing μπορεί να είναι φθηνότερη από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Καλά νέα για τις μικρές επιχειρήσεις κυρίως. Κι επειδή οι οθόνες είναι μικρότερες, χρειάζεστε λιγότερο περιεχόμενο που μπορεί να κάνει τις καμπάνιες σας πιο απλές και καίριες.

6. Ποικιλία στα formats

Χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία των smartphones, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρωτοποριακά formats όπως video, in-play ads, AR, QR codes και άλλα.

7. Μάρκετινγκ βάσει τοποθεσίας

Τα smartphones είναι συνεχώς συνδεδεμένα στο Internet και το GPS και σας επιτρέπουν να δείχνετε σχετικές με την τοποθεσία τους διαφημίσεις.

8. Καλύτερες λύσεις μέτρησης

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορες μετρήσεις για να δείτε πώς αποδίδουν οι καμπάνιες σας.

● Cost Per Acquisition (CPA): Πόσο κοστίζει να μετατρέψετε ένα πιθανό πελάτη σε αγοραστή.
● Lifetime Value (LTV): Τι κέρδος σας φέρνει ο κάθε πελάτης που αποκτήσατε.
● Average Order Value (AOV): Πόσα ξοδεύει κατά μέσο όρο σε κάθε του συναλλαγή.
● User engagement: Πόσο συχνά διαδρά ένας χρήστης με την επιχείρησή σας.

Παραδείγματα Mobile Marketing Examples

Η πασχαλινή καμπάνια της Coca-Cola Easter

Η Coca-Cola σχεδίασε ένα παιχνίδι για το Πάσχα, ώστε να διαδράσουν οι χρήστες της. Το Easter Egg Fighter within Viber messenger έπαιξε με την παράδοση του τσουγγρίσματος των αβγών στην Ανατολική Ευρώπη. Η ομορφιά του παιχνιδιού ήταν ότι οι χρήστες μπορούσαν να παίξουν εναντίον φίλων ή συγγενών, όπου κι αν βρίσκονταν.

Η καμπάνια της Coca-Cola περιείχε επίσης:

- Δωρεάν αυτοκόλλητα που επέτρεπαν σε νέους χρήστες να εγγραφούν στο chatbot
- Προωθητικές ενέργειες μέσω της Κοινότητας της Coca-Cola στο Viber
- Εξατομικευμένα μηνύματα προς όσους γράφτηκαν στο chatbot

Μέσα σε τρεις εβδομάδες, μόνο στη Βουλγαρία, η καμπάνια είχε 350.000 διαδράσεις, μέση διάρκεια παιχνιδιού πάνω από πεντέμισι λεπτά, ενώ συνολικά παίχτηκαν 188.000 λεπτά. Οι εγγραφές στο chatbot ανέβηκαν κατά 30% ενώ κατέβηκαν συνολικά 63.000 συλλογές αυτοκόλλητων. Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο.

Διευκόλυνση αγορών online μέσω των Viber Business Messages

Η πανδημία και οι περιορισμοί της έβλαψαν πολύ τα φυσικά καταστήματα. Το Primer Group of Companies στις Φιλιππίνες, που πουλάει καταναλωτικά αγαθά από διάφορες μάρκες, καθιερώθηκε online χρησιμοποιώντας Viber Business Messages, τα οποία χρησιμοποίησε για να στείλει ψηφιακά κουπόνια και εκτπώσεις. Το αποτέλεσμα; 53% των κουπονιών χρησιμοποιήθηκαν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 401%.

viber48

Το να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε μια αποδοτική στρατηγική mobile marketing θα σας βοηθήσει να φτάσετε σε πελάτες με νέους και συναρπαστικούς τρόπους, να καθορίσετε το κοινό σας και να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας χρησιμοποιώντας αναλυτικά δεδομένα. Ελάτε σε επαφή με την ομάδα του Viber for Business για να δείτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

# TAGS

  • Marketing
  • Viber
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά από τα Public

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Η Stoiximan παρουσιάζει τη νέα της εικόνα

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Όταν οι αρθρώσεις αρχίζουν να μιλούν, είναι καιρός να τις ακούσεις

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

Η εποχή του Universal Exchange: Η Bitget επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή οικονομία

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

Στους ώμους των αγροτών μια ολόκληρη κοινωνία

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

3ος Πανελλήνιος Γραπτός ΑΣΕΠ - Ο γλωσσικός συλλογισμός «Σωστό/Λάθος/Δεν μπορώ να πω»

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Τελική ευθεία για φόρους και δηλώσεις: Όλες οι εκκρεμότητες έως 31 Δεκεμβρίου

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Επιστροφή ενοικίου: Τελευταία ευκαιρία για άμεση πληρωμή, γιατί το ποσό βγαίνει «μικρότερο»

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Οι επόμενες πληρωμές για συντάξεις, ΔΥΠΑ, επιδόματα και Δώρο Χριστουγέννων

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

Οι ενεργειακοί πάροχοι στο «παιχνίδι» των τηλεπικοινωνιών- Αυξάνονται οι συμμαχίες και ο ανταγωνισμός

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

RED III: Δίμηνη προθεσμία συμμόρφωσης στους κανόνες δίνει η Κομισιόν- Στο κάδρο η Ελλάδα και άλλες 7 χώρες

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΗΠΑ: Πυροβολισμοί στο Πανεπιστήμιο Brown - Πληροφορίες για πολλά θύματα (Βίντεο)

Διεθνή 23:57

Σε μπλόκο της Τροχαίας που έκανε αλκοτέστ στην Αθήνα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Πολιτική 23:53

Τροχαίο δυστύχημα στη Χίο: Νεκρός οδηγός μοτοσικλέτας που παρέσυρε ηλικιωμένο πεζό

Ελλάδα 23:40

Ροβανιέμι: Το μήνυμα αγάπης του Άγιου Βασίλη από το παραμυθένιο χωριό (Βίντεο)

Διεθνή 23:32

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Το 2026 θα λειτουργήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηρόδρομο στο 100%

Πολιτική 23:18

The Voice: Μωρό έκλεψε την καρδιά του Γιώργου Μαζωνάκη - «Θέλω να το βαφτίσω», είπε στη διαγωνιζόμενη

Life 23:01
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της ΕΦΣΥΝ - Το μήνυμα της νέας ιδιοκτησίας

Ο Πληροφοριοδότης 12:17

Ανατροπή με κλειστά καταστήματα την Κυριακή 14/12

Ελλάδα 07:37

Οι 3 ελληνικές πόλεις που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε το χειμώνα

Life 07:16

Έρχεται το «τέλος» των ATM για μικρά ποσά: Ανάληψη μετρητών από εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ

Επιχειρήσεις 07:42

Έρχονται νέα μέτρα από την ΑΑΔΕ το 2026 - Αποκαλύπτεται φοροδιαφυγή 51 δισ. ευρώ

Οικονομία 07:15
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

BCA College & UM παρουσιάζουν ένα νέο καινοτόμο τετραετές πρόγραμμα Marketing, Advertising & PR

BCA College & UM παρουσιάζουν ένα νέο καινοτόμο τετραετές πρόγραμμα Marketing, Advertising & PR

Επιχειρήσεις 22.10.2025 10:53
Νέα απάτη μέσω Viber - Προσοχή σε αυτές τις κλήσεις

Νέα απάτη μέσω Viber - Προσοχή σε αυτές τις κλήσεις

Ελλάδα 15.04.2025 07:45
Θ. Σοφός: Το γκρουπ στο Viber που «καίει» τον Λύτρα

Θ. Σοφός: Το γκρουπ στο Viber που «καίει» τον Λύτρα

Ελλάδα 19.06.2024 11:01
Viber: Νέα συνδρομητική υπηρεσία σάς κάνει... αόρατους - Δωρεάν δοκιμή

Viber: Νέα συνδρομητική υπηρεσία σάς κάνει... αόρατους - Δωρεάν δοκιμή

Επιχειρήσεις 05.03.2024 15:12

NETWORK

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

Φαρμακευτική κάνναβη: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι - Τι αποκαλύπτει μεγάλη ανάλυση

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:33
Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

Το ρόφημα που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση πιο γρήγορα από το αλάτι

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:21
ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ΑΠΘ: Πρώτη επιτυχημένη εφαρμογή εισαγωγής ανακυκλωμένου πλαστικού σε ασφαλτοτάπητες

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:44
Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

Πέτη Πέρκα: Η κυβέρνηση θέλει να τα ξεπουλήσει όλα - «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις Συμβάσεις Παραχώρησης

ienergeia.gr 12.12.2025 - 13:58
Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

Η γρίπη K σαρώνει - Πόσο έτοιμη είναι η Ελλάδα;

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:00
Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

Χρ.Δήμας για “Route 2025”: Ενεργειακή αυτονομία του ΔΑΑ και αναβάθμιση της Ελλάδας στις βιώσιμες αερομεταφορές

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:18
Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

Χριστούγεννα: Πώς η κανέλα έγινε η δημοφιλής μυρωδιά των γιορτών

healthstat.gr 12.13.2025 - 06:10
Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

Σ. Αρναούτογλου: Με ΗΠΑ και Κίνα να αποδυναμώνουν τη Συμφωνία του Παρισιού, η Ευρώπη καλείται να ηγηθεί σε μια κρίση που δεν γνωρίζει σύνορα

ienergeia.gr 12.12.2025 - 15:02
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games