Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διεθνή 30.08.2021 13:26

Τα οφέλη μια στρατηγικής mobile marketing

Image of Μάκης Σιάρκος Μάκης Σιάρκος
Τα οφέλη μια στρατηγικής mobile marketing
Η πανδημία άλλαξε για πάντα τον τρόπο που επικοινωνούμε με τις εταιρείες, με τον περισσότερο πλέον κόσμο να το κάνει μέσω του τηλεφώνου του.

Αυτές οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν και άρα οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ χρειάζονται μια αναθεώρηση. Πώς φτάνει κανείς στους καταναλωτές μέσω των κινητών τους τηλεφώνων;

Το να παίζετε στα δάκυτλα τα βασικά της στρατηγικής mobile marketing θα σας βοηθήσει να επεκτείνετε το κοινό στόχο σας και να τους μιλήσετε με πιο πρωτοποριακούς και άμεσους τρόπους απ’ ότι στο παρελθόν.

Γιατί χρειάζεστε μια στρατηγική mobile marketing;

Για πολλούς από εμάς τα κινητα είναι σαν επέκταση του χεριού μας. Κάτι που χρησιμοποιούμε συνεχώς και που δεν μπορούμε χωρίς αυτό. Και αυτό δημιουργεί μια τεράστια ευκαιρία για επιχειρήσεις όλων των ειδών να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές τους 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Τα smartphones είναι επίσης εξαιρετικά εξελιγμένα, ώστε να επιτρέπουν όλων των ειδιών τα πρωτοποριακά εργαλεία (τεχνητή νοημοσύνη, QR codes, υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας κλπ) για τους marketers που ψάχνουν τρόπους να έλθουν σε επαφή με το πελατειακό κοινό τους.

Τι είναι το mobile marketing;

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Το mobile marketing είναι η διενέργεια μάρκετινγκ προς καταναλωτές μέσω των smartphones τους. Μπορεί να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια και κοινωνικά δίκτυα και να ανοίξει την πόρτα σε άλλες ψηφιακές επικοινωνίες, όπως εξυπηρέτηση πελατών και αξιολόγηση από τους χρήστες .

Τι σημαίνει στρατηγική mobile marketing;

Μία στρατηγική mobile marketing είναι μια προσέγγιση ψηφιακού μάρκετινγκ που επιχειρεί να φτάσει στους χρήστες μέσω των κινητών τους συσκευών. Είναι μια προσέγγιση πολλαπλών μέσω, αφού χρησιμοποιεί διάφορα ψηφιακά κανάλια και είδη περιεχομένου. Αυτά περιλαμβάνουν τη διαφήμιση in-app και το social media marketing, μέσω banners, native και διαφήμισης βίντεο, αλλά και SMS και emails που σας επιτρέπουν να στέλνετε μηνύματα σχετικά με τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας. Αλλά ένα κανάλι με τεράστιες δυνατότητες είναι οι messengers. Εκεί το μάρκετινγκ γίνεται με παρόμοιο τρόπο με το text marketing, αλλά χρησιμοποιώντες πλατφόρμες μηνυμάτων όπως το Viber, το Facebook, το WhatsApp ή το WeChat, αντί των SMS, για να έρθει μια εταιρεία σε επαφή με το κοινό της, με ένα τρόπο που δεν διάφέρει από το να στέλνει κάποιος μηνύματα σε ένα φίλο. Αναλόγως των δυνατοτήτων της εφαρμογής μηνυμάτων, ένα τέτοιο μήνυμα θα μπορούσε να είναι, για παράδειγμα, μια εξατομικευμένη προσφορά, ή να έρχεται από ένα chatbot που θα σας βοηθούσε να αυξήσετε το κοινό σας.

Η επικοινωνία με τους πελάτες μέσω μιας εφαρμογής μηνυμάτων είναι φθηνότερη, καθώς δεν έχει τα έξοδα δημιουργίας και συντήρησης που έχει μια εφαρμογή που δημιουργείται αποκλειστικά για την εταιρεία σας. Και είναι πιο αποδοτική, αφού συναντάτε τους πελάτες σας σε μια πλατφόρμα στην οποία είναι ήδη ενεργοί.

Τα οφέλη του Mobile Marketing

Υπάρχουν πολλά οφέλη στο mobile marketing, όπως το εύρος, το reach και η ανάλυση δεδομένων που μπορούν να σας δώσουν την αυτοπεποίθηση ότι κάνετε τις σωστές αλλαγές στις καμπάνιες σας.

1. Καθορίστε και ελάτε σε επαφή με το κοινό σας

Δεν είναι μόνο ο τεράστιος αριθμός ανθρώπων στους οποίους θα επικοινωνήσετε τα μηνύματά σας μέσω mobile marketing, αλλά η ικανότητα να ορίσετε αυτό το κοινό βάσει δημογραφικών επιλογών (κατηγορίες όπως ηλικία, εισόδημα, τοποθεσία κλπ). Θέλετε να το πάτε ένα βήμα παραπέρα; Στοχεύστε βάσει συμπεριφορών, όπως χόμπι, δραστηριότητα στο Internet, ιστορικό αγορών κλπ. Κι αν δεν ξέρετε ακριβώς ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για εσάς, το mobile marketing μπορεί να σας βοηθήσει να τον βρείτε μέσω δοκιμών. Θα πρέπει να βελτιώνετε συνεχώς τη στρατηγική σας mobile marketing για να αυξήσετε το ROI σας.

2. Η διαφήμιση in-app σε κινητά αποδίδει καλύτερα απ’ ότι σε άλλες πλατφόρμες

Οι μικρότερες οθόνες των κινητών οδηγούν σε μεγαλύτερα click-through rates σε σχέση με άλλες συσκευές. Και περισσότερα κλικ σημαίνουν περισσότερες πιθανότητες για conversion.

3. Μετρήσιμα αποτελέσματα

Κουραστήκατε να επιχειρείτε κάτι και να προσεύχεστε να πετύχει; Οι καμπάνιες mobile marketing μπορούν να μετρηθούν για τις επιδόσεις τους και να βελτιωθούν. Και μια επιχείρηση που αντιδρά γρήγορα στις τάσεις του κοινού και στα γεγονότα είναι πιο πιθανό να έρθει σε επαφή με πελάτες.

4. Περισσότερο εξατομικευμένη επικοινωνία

Τα κινητά προσφέρουν πολλά δεδομένα για τους χρήστες τους. Το να τα χρησιμοποιήσετε σημαίνει ότι μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας με εξατομικευμένο περιεχόμενο που είναι πιο πιθανό να τους φανεί ελκυστικό.

5. Χαμηλό κόστος

Μια αποδοτική στρατηγική mobile marketing μπορεί να είναι φθηνότερη από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Καλά νέα για τις μικρές επιχειρήσεις κυρίως. Κι επειδή οι οθόνες είναι μικρότερες, χρειάζεστε λιγότερο περιεχόμενο που μπορεί να κάνει τις καμπάνιες σας πιο απλές και καίριες.

6. Ποικιλία στα formats

Χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία των smartphones, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρωτοποριακά formats όπως video, in-play ads, AR, QR codes και άλλα.

7. Μάρκετινγκ βάσει τοποθεσίας

Τα smartphones είναι συνεχώς συνδεδεμένα στο Internet και το GPS και σας επιτρέπουν να δείχνετε σχετικές με την τοποθεσία τους διαφημίσεις.

8. Καλύτερες λύσεις μέτρησης

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορες μετρήσεις για να δείτε πώς αποδίδουν οι καμπάνιες σας.

● Cost Per Acquisition (CPA): Πόσο κοστίζει να μετατρέψετε ένα πιθανό πελάτη σε αγοραστή.
● Lifetime Value (LTV): Τι κέρδος σας φέρνει ο κάθε πελάτης που αποκτήσατε.
● Average Order Value (AOV): Πόσα ξοδεύει κατά μέσο όρο σε κάθε του συναλλαγή.
● User engagement: Πόσο συχνά διαδρά ένας χρήστης με την επιχείρησή σας.

Παραδείγματα Mobile Marketing Examples

Η πασχαλινή καμπάνια της Coca-Cola Easter

Η Coca-Cola σχεδίασε ένα παιχνίδι για το Πάσχα, ώστε να διαδράσουν οι χρήστες της. Το Easter Egg Fighter within Viber messenger έπαιξε με την παράδοση του τσουγγρίσματος των αβγών στην Ανατολική Ευρώπη. Η ομορφιά του παιχνιδιού ήταν ότι οι χρήστες μπορούσαν να παίξουν εναντίον φίλων ή συγγενών, όπου κι αν βρίσκονταν.

Η καμπάνια της Coca-Cola περιείχε επίσης:

- Δωρεάν αυτοκόλλητα που επέτρεπαν σε νέους χρήστες να εγγραφούν στο chatbot
- Προωθητικές ενέργειες μέσω της Κοινότητας της Coca-Cola στο Viber
- Εξατομικευμένα μηνύματα προς όσους γράφτηκαν στο chatbot

Μέσα σε τρεις εβδομάδες, μόνο στη Βουλγαρία, η καμπάνια είχε 350.000 διαδράσεις, μέση διάρκεια παιχνιδιού πάνω από πεντέμισι λεπτά, ενώ συνολικά παίχτηκαν 188.000 λεπτά. Οι εγγραφές στο chatbot ανέβηκαν κατά 30% ενώ κατέβηκαν συνολικά 63.000 συλλογές αυτοκόλλητων. Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο.

Διευκόλυνση αγορών online μέσω των Viber Business Messages

Η πανδημία και οι περιορισμοί της έβλαψαν πολύ τα φυσικά καταστήματα. Το Primer Group of Companies στις Φιλιππίνες, που πουλάει καταναλωτικά αγαθά από διάφορες μάρκες, καθιερώθηκε online χρησιμοποιώντας Viber Business Messages, τα οποία χρησιμοποίησε για να στείλει ψηφιακά κουπόνια και εκτπώσεις. Το αποτέλεσμα; 53% των κουπονιών χρησιμοποιήθηκαν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 401%.

viber48

Το να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε μια αποδοτική στρατηγική mobile marketing θα σας βοηθήσει να φτάσετε σε πελάτες με νέους και συναρπαστικούς τρόπους, να καθορίσετε το κοινό σας και να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας χρησιμοποιώντας αναλυτικά δεδομένα. Ελάτε σε επαφή με την ομάδα του Viber for Business για να δείτε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

# TAGS

  • Marketing
  • Viber
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

Merry Friday στα Public: Η αγαπημένη 3for2 προσφορά επιστρέφει σε Παιχνίδια, Χαρτικά & Είδη Δώρων!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

ΑΑΔΕ: Σε ποιους στέλνει μαζικά ειδοποιητήρια η εφορία

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

«Η Επιστροφή των Συλλογικών Συμβάσεων… χωρίς τις Συμβάσεις»

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Πάμε για αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης - Τα νέα σενάρια

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

Τι αλλάζει σε κληρονομιές και διαθήκες - Παρουσιάζεται το νομοσχέδιο

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει από σήμερα στο timologio: Αναλυτικός οδηγός

Ποια εμβόλια συνιστάται να κάνουν οι άνω των 60 – Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου

Ποια εμβόλια συνιστάται να κάνουν οι άνω των 60 – Οι τελευταίες οδηγίες του υπουργείου

Το σνακ που κάνει καλό στον εγκέφαλο και ενισχύει τη μνήμη

Το σνακ που κάνει καλό στον εγκέφαλο και ενισχύει τη μνήμη

Με ποιο συστατικό να συνδυάσετε την κρεατίνη για καλύτερη μυϊκή ανάρρωση

Με ποιο συστατικό να συνδυάσετε την κρεατίνη για καλύτερη μυϊκή ανάρρωση

Νέα θεραπεία για τον μυοδιηθητικό καρκίνο της ουροδόχου κύστης

Νέα θεραπεία για τον μυοδιηθητικό καρκίνο της ουροδόχου κύστης

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Τι αλλαγές φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για την αποθήκευση στα φωτοβολταϊκά

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Ηλεκτρισμός: Οριακή πτώση της ζήτησης τον Οκτώβριο- Πώς μοιράζεται η «πίτα» της λιανικής

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στοχευμένες αλλαγές στο Αποθεματικό Σταθερότητας από την Κομισιόν- «μαξιλάρι» για την εκκίνηση του ETS2

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

Στο τραπέζι του διαλόγου Eurelectric και βιομηχανία για το ενεργειακό κόστος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Πόρτο Λεόνε»: H Γαλήνη μαθαίνει για τη σχέση του Στράτου και της Αγγελικής

Life 16:22

ΕΟΦ: Ανακαλούνται παρτίδες φαρμάκου για καρδιαγγειακές παθήσεις

Υγεία 16:18

Στη Βουλή τα μέτρα για τις μπαλωθιές - Τι αλλάζει για οπλοκατοχή και άσκοπη οπλοχρησία

Πολιτική 16:16

«Το Σπίτι Δίπλα Στο Ποτάμι»: Ο χαρακτήρας έρχεται να ταράξει τη ζωή της Πολυξένης

Life 16:09

Διαγωνισμός για νέα ραντάρ 53,6 εκατ. ευρώ σε 8 αεροδρόμια

Ελλάδα 16:07

Δολοφονία Καμπανού: 20 μήνες φυλάκιση σε έγκλειστο για τη λειτουργία συνδέσμου οπαδών

Ελλάδα 16:07
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Υποκλοπές - ΑΔΑΕ: Μπήκαν στην ΕΥΠ και έλεγξαν άδειες αίθουσες, χωρίς γραφεία, υπολογιστές και προσωπικό

Ελλάδα 17:29

Αττική: Κλειστά τα σχολεία σε τέσσερις Δήμους στις 4/12 - Ο λόγος

Παιδεία 19:08

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ το φυσάει και δεν κρυώνει - Ο ρόλος που έχασε από τον Μπραντ Πιτ

Entertainment 17:08

Η ΑΙ φωτογραφία που άναψε φωτιές – Στα γυρίσματα του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Life 19:57

Πώς θα δείξετε στο σκύλο σας ότι τον αγαπάτε «στη δική του γλώσσα»

Life 18:21
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

BCA College & UM παρουσιάζουν ένα νέο καινοτόμο τετραετές πρόγραμμα Marketing, Advertising & PR

BCA College & UM παρουσιάζουν ένα νέο καινοτόμο τετραετές πρόγραμμα Marketing, Advertising & PR

Επιχειρήσεις 22.10.2025 10:53
Νέα απάτη μέσω Viber - Προσοχή σε αυτές τις κλήσεις

Νέα απάτη μέσω Viber - Προσοχή σε αυτές τις κλήσεις

Ελλάδα 15.04.2025 07:45
Θ. Σοφός: Το γκρουπ στο Viber που «καίει» τον Λύτρα

Θ. Σοφός: Το γκρουπ στο Viber που «καίει» τον Λύτρα

Ελλάδα 19.06.2024 11:01
Viber: Νέα συνδρομητική υπηρεσία σάς κάνει... αόρατους - Δωρεάν δοκιμή

Viber: Νέα συνδρομητική υπηρεσία σάς κάνει... αόρατους - Δωρεάν δοκιμή

Επιχειρήσεις 05.03.2024 15:12

NETWORK

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

Λουμάκης (ΣΠΕΦ): Η Ελλάδα δυνητικός εξαγωγέας τεχνογνωσίας στην λειτουργία αγορών υπό υψηλή διείσδυση ΑΠΕ External

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:17
Δήμος Αθηναίων: Δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV

Δήμος Αθηναίων: Δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση του HIV

healthstat.gr 12.02.2025 - 16:00
Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

Ικανοποίηση του Bioenergy Europe και της ΕΛΕΑΒΙΟΜ για την αναγνώριση του ρόλου της Bιοενέργειας στη νέα Στρατηγική της ΕΕ για τη Βιοοικονομία

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:07
Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδότηση 3.092.823 ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Άμφισσας

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:04
ΑΠΘ: «15η ημερίδα για την Εφηβεία»

ΑΠΘ: «15η ημερίδα για την Εφηβεία»

healthstat.gr 12.02.2025 - 15:44
Επιστήμονες και ασθενείς ζητούν εθνική στρατηγική και αναγνώριση του χρόνιου πόνου ως νόσου

Επιστήμονες και ασθενείς ζητούν εθνική στρατηγική και αναγνώριση του χρόνιου πόνου ως νόσου

healthstat.gr 12.02.2025 - 15:55
Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

Γ. Μανιάτης: Διπλή κόκκινη κάρτα από την Κομισιόν για την απραξία στις καταστροφές των δασών ελάτης

ienergeia.gr 12.02.2025 - 15:33
Ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγεία: μια διεθνής συνεργασία αλλάζει τα σημερινά δεδομένα της περιεγχειρητικής φροντίδας στην Ελλάδα

Ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγεία: μια διεθνής συνεργασία αλλάζει τα σημερινά δεδομένα της περιεγχειρητικής φροντίδας στην Ελλάδα

healthstat.gr 12.02.2025 - 15:41
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games