Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ελλάδα 01.11.2017 00:16

Στ. Παππάς: Χρειαζόμαστε ένα συνολικό εθνικό σχέδιο αστικών συγκοινωνιών

Image of Σωτήρης Μπέσκος Σωτήρης Μπέσκος
Στ. Παππάς: Χρειαζόμαστε ένα συνολικό εθνικό σχέδιο αστικών συγκοινωνιών
«Η απόφαση της κυβέρνησης είναι να δημιουργήσει ένα νέο, εξαιρετικά προχωρημένο, καθεστώς αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη» τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, μιλώντας σε εκδήλωση, που διοργάνωσε η δημοτική παράταξη «Αυτόνομη Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση» στο κλειστό Θέατρο της Νεάπολης, στο δήμο Νεάπολης - Συκεών

Ο κ. Παππάς πρόσθεσε ότι ο σχεδιασμός αυτός, δεν αφορά μόνο τη Θεσσαλονίκη, αλλά γενικότερα τη χώρα, καθώς υπάρχουν προβλήματα στις αστικές συγκοινωνίες και σε άλλες μεγάλες πόλεις.

«'Αρα, εδώ χρειαζόμαστε ένα συνολικό εθνικό σχέδιο αστικών συγκοινωνιών και μέσα σε αυτό, η Θεσσαλονίκη έχει το δικό της ρόλο» είπε ο κ. Παππάς και συνέχισε: «Εμείς έχουμε τα βλέμματα στραμμένα στους επιβάτες, στους πολίτες. Εδώ, θέλουμε να αναπτύξουμε μια καινούργια σχέση ανάμεσα στον πολίτη και τον οργανισμό. Έχουμε βαθιά την πεποίθηση ότι πρέπει να παράγει κοινωνικό έργο, παράγει κοινωνικό έργο, το κοινωνικό έργο πρέπει να είναι καθολικού χαρακτήρα».

Ο κ. Παππάς σημείωσε ότι είναι σημαντικό το γεγονός ότι τα λεωφορεία στους δρόμους αυξήθηκαν, υπό τις παρούσες συνθήκες, από διακόσια σαράντα, σε τετρακόσια, αν και οι ανάγκες, όπως παραδέχθηκε, είναι για πεντακόσια είκοσι. Τόνισε, ωστόσο, ότι ακόμη κι εάν υπήρχαν περισσότερα λεωφορεία, παρότι υπάρχει «πλεονάζων προσωπικό», αυτά δε θα μπορούσαν να κινηθούν αφού λείπουν συγκεκριμένες ειδικότητες, όπως οδηγοί και επιστημονικό δυναμικό. Για αυτό το λόγο, όπως είπε, αμέσως μετά τη διαδικασία κατάρτισης του ισολογισμού έναρξης, θα ακολουθήσει η διαμόρφωση ενός νέου οργανογράμματος.

«Και εάν περισσέψει προσωπικό, είναι προφανές, ότι θα ζητήσουμε τη μετακίνηση του σε άλλους χώρους. Το έχουμε ξεκαθαρίσει στους εργαζόμενους… πήγαμε και τους μιλήσαμε, τους εξηγήσαμε» είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε: «Εμείς ήρθαμε από την πρώτη στιγμή και είπαμε ότι πρώτο μας μέλημα είναι να ικανοποιήσουμε τους εργαζόμενους, που ήταν απλήρωτοι τρεις μήνες, οι δικοί μας και επτά μήνες του ΣΑΣΘ… αυτό δημιούργησε μια νέα σχέση».

Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε και στους μετόχους και ιδιαίτερα στους μικρομετόχους του οργανισμού, τονίζοντας ότι η νέα διοίκηση δεν έχει κανένα λόγο να έχει απέναντί της τους μικρομετόχους, αλλά κι αυτοί θα πρέπει να στραφούν να αναζητήσουν ευθύνες, από «αυτούς που έχουν την ευθύνη».

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

«Οι μέτοχοι είναι περίπου δύο χιλιάδες, οι οποίοι έχουν μοιραστεί τις 424 μετοχές και καταλαβαίνετε, όταν έχει τη δυνατότητα κάποιος να δίνει ένα πεντακοσάρικο το μήνα, σε δύο χιλιάδες ανθρώπους, αντιλαμβάνεστε ότι αυτός ο μηχανισμός μπορεί να λειτουργεί για οποιονδήποτε σκοπό» είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε:

«Ένας από αυτούς τους μικρομετόχους, ο οποίος έχει ένα όγδοο, ή ένα τέταρτο της μετοχής, στην καλύτερη περίπτωση να είχε βάλει διαχρονικά από ιδρύσεως (του ΟΑΣΘ), έξι χιλιάδες ευρώ, αν είχε ένα τέταρτο της μετοχής, δώδεκα χιλιάδες ευρώ. Γιατί; Γιατί είκοσι εκατομμύρια είναι το κεφάλαιο που σωρευτικά έβαλαν οι μέτοχοι, από ενάρξεως μέχρι σήμερα, μέχρι 31.12.2016. Και πόσα χρήματα πήγαν στους μετόχους, όχι από ενάρξεως, από το 1990 και μετά που μπορέσαμε και μετρήσαμε; Τριακόσια εικοσιτέσσερα εκατομμύρια. Λέω, λοιπόν, εντάξει να έχουμε μια επιείκεια για τους μικρομετόχους, καμία αντίρρηση. Αλλά, εκείνο που λέει κι ο λαός: «ε, μη βγάζεις και γλώσσα βρε παιδί μου». Γιατί μας ακούνε».

«Τώρα, βεβαίως αν πήγαινες εσύ μέσα στη μαύρη διαδικασία και εξαγόραζες μια θέση για να πάρεις και ένα διορισμό, δε φταίμε εμείς» συνέχισε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε:

«Αυτό είναι το καθεστώς που υπήρχε. Πλήρους αδιαφάνειας, συναλλαγών κάτω από το τραπέζι, εξαγοράς θέσεων και προσλήψεων και φυσικά στο τέλος συνολική χρεοκοπία ενός οργανισμού, όπου καλείται το κράτος να πληρώσει τα σπασμένα. Και ξέρετε πόσα πλήρωσε το κράτος τα τελευταία χρόνια από το 1990 μέχρι σήμερα; Δύο δισεκατομμύρια, ευρώ. Αυτό το καθεστώς θέλουμε να ξεδιαλύνουμε. Και η απόφαση μας είναι να το ξεδιαλύνουμε».

Μιλώντας για την πρότερη κατάσταση του οργανισμού, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ υπογράμμισε ότι είχε διαμορφωθεί μια «λεόντεια» σχέση σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς κανένα επιχειρηματικό ρίσκο, με καταστρατήγηση εγχώριων και κοινοτικών κανονισμών καθώς οι ισολογισμοί δεν δημοσιεύονταν, ενώ, μεταξύ άλλων, από τις πρώτες ενέργειες της νέας διοίκησης ήταν να διακόψει τη σύμβαση που υπήρχε με ιδιωτική ελεγκτική εταιρία.

«Κι ενώ, υπήρχε μελέτη που έλεγε στην καλύτερη περίπτωση θα φτάναμε το ένα εκατομμύριο, τελικά αυτοί τη δώσανε (τη σύμβαση) με ένα εκατομμύριο εκατό χιλιάδες ευρώ» είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε:

«Πρέπει να ελεγχθεί και αυτή η σύμβαση. Γιατί, ένα από τα μεγάλα μας καθήκοντα τώρα που τελειώνει η σύνταξη του ισολογισμού έναρξης να υπάρχει μια άλλη έναρξη. Η έναρξη για την έρευνα, μιας προς μιας των συμβάσεων, που έχουν διαμορφωθεί που έχουν υπογραφεί σε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Για να δούμε, εάν το μεγάλο πρόβλημα ήταν μόνο αυτός ο μηχανισμός που σας ανέφερε, ή ήταν και κάτι ακόμα».

Στην εισήγηση του, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Κώστας Αμπατζάς τόνισε ήδη έχει ξεκινήσει η επεξεργασία των απαραίτητων παρεμβάσεων σε γραμμές, ώστε να διευκολυνθεί η κυκλοφορία και να αντιμετωπιστούν καλύτερα οι τρέχουσες ανάγκες, φέρνοντας ως παράδειγμα τις παρεμβάσεις στη γραμμή 52 για την αναδρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων , στην γραμμή 83, κ.α.

Διευκρίνισε, όμως, ότι η αντιμετώπιση της τρέχουσας κατάστασης είναι μόνο ένα τμήμα της δουλειάς που απαιτείται να γίνει, καθώς σε δεύτερη φάση θα υπάρξει και ο πιο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός που θα περιλαμβάνει και τη διασύνδεση του δικτύου των λεωφορείων με το μετρό, που «έχει πλέον συγκεκριμένο ορίζοντα ολοκλήρωσης».

Υπογράμμισε, ότι οι νέες διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών της πόλης είναι ανοιχτές στον κοινωνικό έλεγχο και στον διάλογο, κοντά στους πολίτες και στους επιβάτες και στόχος τους είναι να παρέχουν «ποιοτικές και βιώσιμες» συγκοινωνίες στην πόλη. Υπήρξε επίσης και παρέμβαση του εργαζομένου του ΟΑΣΘ, Βαγγέλη Πιτσαλίδη.

Τη συζήτηση συντόνισε, εκ μέρους της «Αυτόνομης Ριζοσπαστικής Αυτοδιοίκησης», ο Χρήστος Ζησάκος, ενώ παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Νεάπολης- Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάρκος Μπόλαρης, δημοτικοί σύμβουλοι, κ.α.

πηγη:ΑΠΕ

# TAGS

  • ΠΑΠΠΑΣ
  • ΟΑΣΘ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Σέρρες: ΕΔΕ για το... ράλι της κλούβας των ΜΑΤ που εμβόλισε τρακτέρ

Σέρρες: ΕΔΕ για το... ράλι της κλούβας των ΜΑΤ που εμβόλισε τρακτέρ

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Σε «βαθύ κόκκινο» η Αττική από το απόγευμα, έρχονται 3 μέρες με επικίνδυνα φαινόμενα

Κλέαρχος Μαρουσάκης: Σε «βαθύ κόκκινο» η Αττική από το απόγευμα, έρχονται 3 μέρες με επικίνδυνα φαινόμενα

Καταιγίδα με μπλόκα αγροτών – Ο χάρτης με τα χιλιάδες τρακτέρ

Καταιγίδα με μπλόκα αγροτών – Ο χάρτης με τα χιλιάδες τρακτέρ

Πώς μπορείτε να βγείτε νωρίτερα στη σύνταξη και με αύξηση ως 200 ευρώ

Πώς μπορείτε να βγείτε νωρίτερα στη σύνταξη και με αύξηση ως 200 ευρώ

Πού βρίσκεται ο χρυσός της Ελλάδας;

Πού βρίσκεται ο χρυσός της Ελλάδας;

Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

Ανακαλείται αντικυτταριδική κρέμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ανακαλείται αντικυτταριδική κρέμα – Ανιχνεύτηκε επικίνδυνο χημικό

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Επιπλέον 50 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε κτηνοτρόφους από το ΥΠΑΑΤ

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Επιπλέον 50 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε κτηνοτρόφους από το ΥΠΑΑΤ

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Σφίγγει ο κλοιός για όσους κλέβουν ρεύμα με διασταυρώσεις φορολογικών στοιχείων

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

Πρεμιέρα για τα πορτοκαλί τιμολόγια- Από την 1η Φεβρουαρίου για τους μεγάλους πελάτες από τον Απρίλιο για τα νοικοκυριά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η τεχνολογία των 800V είναι το μέλλον της φόρτισης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Auto - Moto 03:00

Το ΣτΕ επιστρέφει στο Παλαιό Αρσάκειο

Ελλάδα 02:00

Κλειστοί οι βρεφονηπιακοί σταθμοί 5/12 στην Αττική – Οι εξαιρέσεις

Παιδεία 01:06

ΠΟΥ: Αυξήθηκαν οι θάνατοι από ελονοσία - Κίνδυνος αναζωπύρωσης

Διεθνή 01:00

ΔΟΕ: Αναβάλλεται το αυριανό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο

Παιδεία 00:19

Drones φέρεται να παρακολουθούσαν τον αεροσκάφος του Ζελένσκι

Διεθνή 00:02
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κακοκαιρία Byron: Μπαράζ μηνυμάτων από το 112 σε 11 περιοχές - Δύσκολη νύχτα και στην Αττική

Ελλάδα 23:11

Πού βρίσκεται ο χρυσός της Ελλάδας;

Οικονομία 07:05

Πώς μπορείτε να βγείτε νωρίτερα στη σύνταξη και με αύξηση ως 200 ευρώ

Οικονομία 06:17

Τι ώρα θα πέσουν καταιγίδες στην Αττική σήμερα – Θα ανοίξουν οι ουρανοί

Ελλάδα 07:22

Καταιγίδα με μπλόκα αγροτών – Ο χάρτης με τα χιλιάδες τρακτέρ

Ελλάδα 07:44
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Απεργία: Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ αύριο - Τί ώρες θα κινηθούν τα λεωφορεία

Απεργία: Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ αύριο - Τί ώρες θα κινηθούν τα λεωφορεία

Ελλάδα 13.10.2025 09:52
Απεργία 1/10: Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Απεργία 1/10: Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Ελλάδα 29.09.2025 16:32
Χωρίς λεωφορεία την 1η Οκτωβρίου - Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Χωρίς λεωφορεία την 1η Οκτωβρίου - Απεργούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Ελλάδα 26.09.2025 14:19
Καταγγελία για εργατικό ατύχημα στον ΟΑΣΘ - Ελλείψεις προσωπικού και υπέργηρα λεωφορεία η αιτία

Καταγγελία για εργατικό ατύχημα στον ΟΑΣΘ - Ελλείψεις προσωπικού και υπέργηρα λεωφορεία η αιτία

Ελλάδα 17.09.2025 19:15

NETWORK

Στ. Γκίκας: Η νησιωτική πολιτική για την Ελλάδα, δεν αποτελεί απλώς ένα ακόμη αναπτυξιακό εργαλείο. Είναι Εθνική στρατηγική προτεραιότητα

Στ. Γκίκας: Η νησιωτική πολιτική για την Ελλάδα, δεν αποτελεί απλώς ένα ακόμη αναπτυξιακό εργαλείο. Είναι Εθνική στρατηγική προτεραιότητα

ienergeia.gr 12.04.2025 - 15:21
Εκδήλωση του Ινστιτούτου ΕΝΑ στη Λάρισα για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Εκδήλωση του Ινστιτούτου ΕΝΑ στη Λάρισα για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

ienergeia.gr 12.04.2025 - 14:38
Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

Συναγερμός για τα δημητριακά στην Ευρώπη – Ανιχνεύθηκαν υψηλά επίπεδα επικίνδυνου χημικού

healthstat.gr 12.04.2025 - 18:33
Τι συμβαίνει στην εντερική χλωρίδα όταν λαμβάνουμε αντιβίωση;

Τι συμβαίνει στην εντερική χλωρίδα όταν λαμβάνουμε αντιβίωση;

healthstat.gr 12.04.2025 - 23:48
Ολοκλήρωση του 1ου εκπαιδευτικού κύκλου της Βιο-Ακαδημίας της DEMO

Ολοκλήρωση του 1ου εκπαιδευτικού κύκλου της Βιο-Ακαδημίας της DEMO

healthstat.gr 12.04.2025 - 23:26
Enaon (Όμιλος Italgas): Σχεδιάζεται επενδυτικό σχέδιο 1 δισ. ευρώ έως το 2031 για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης της Ελλάδας

Enaon (Όμιλος Italgas): Σχεδιάζεται επενδυτικό σχέδιο 1 δισ. ευρώ έως το 2031 για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης της Ελλάδας

ienergeia.gr 12.04.2025 - 15:42
ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

ΕΟΔΥ: 2.820 πολίτες πήγαν στο νοσοκομείο το 2023 από δάγκωμα σκύλου

healthstat.gr 12.04.2025 - 18:08
Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ο Γιάννης Κουρνιώτης Επικεφαλής Νομικός Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Νομικών Υποθέσεων

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ο Γιάννης Κουρνιώτης Επικεφαλής Νομικός Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Νομικών Υποθέσεων

ienergeia.gr 12.04.2025 - 15:14
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games