Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Επιχειρήσεις 22.01.2019 14:35

Ποιος είναι ο ανταγωνιστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Image of Αθανασία Βιδάλη Αθανασία Βιδάλη
photo: Eurokinissi photo: Eurokinissi
Νέα δεδομένα στην αγορά μετακίνησης επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης διαμορφώνουν οι πρόσφατες αποφάσεις των Ryanair και Goldair.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βαγγέλη Μανδραβέλη, η πρώτη σταματά τον ερχόμενο Απρίλιο το αεροπορικό δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη, όπως αναφέρεται παραπάνω, ενώ η δεύτερη σκοπεύει να προσθέσει, όταν όμως λάβει σχετικά άδεια, ένα δρομολόγιο μέσω σιδηροδρομικής σύνδεσης. Παράλληλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετοιμάζεται να επαναφέρει τη γνωστή υπερταχεία, ή Intercity, που θα μειώσει κατά 120 λεπτά, στις 4 ώρες, τη σύνδεση της Αθήνας με τη Θεσσαλονίκη. Αν συμβεί αυτό, και με δεδομένη τη θέση των σιδηροδρομικών σταθμών στον ιστό των δύο πόλεων, μπορεί ο σιδηρόδρομος να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά.

Η μεγαλύτερη αγορά

Η συγκεκριμένη επιβατική αγορά είναι μία από τις πιο σημαντικές στη χώρα μας. Σχεδόν η μισή Ελλάδα μετακινείται σε αυτήν, αφού ετησίως πραγματοποιούνται περίπου 5 εκατ. μετακινήσεις. Οι μετακινήσεις αυτές αντιστοιχούν σε 15.000 μετακινήσεις ημερησίως και με δεδομένο ότι η μέση αξία κάθε μετακίνησης ανέρχεται σε περίπου 40 ευρώ, προκύπτει ένας ημερήσιος τζίρος 600.000 ευρώ ή περίπου 200 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Η μεγαλύτερη αγορά τόσο σε αριθμό επιβατών όσο και αξία είναι εκείνη των αεροπορικών μετακινήσεων. Σχεδόν 1,5 εκατομμύριο μετακινήσεις διεξάγονται μέσω αεροπλάνων (μερίδιο 30%) και ακολουθούν εκείνες μέσω λεωφορείων, τρένων και, τέλος, Ι.Χ. αυτοκινήτων.

Προς το παρόν, η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας - Θεσσαλονίκης μονοπωλείται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και είναι υποβαθμισμένη.

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Τα τρένα, κυρίως λόγω της κακής κατάστασης της υποδομής, παρουσιάζουν πολλά προβλήματα και απαιτούν πολλές ώρες για να μεταβούν στον προορισμό τους. Επιπλέον οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν συνάδουν με τον σύγχρονο καταναλωτή, αφού δεν διαθέτουν καν υπηρεσίες Wi-Fi. Ετσι η ζήτηση παραμένει υποτονική. Αξίζει να σημειωθεί ότι αναλογικά η κίνηση επιβατών μέσω σιδηροδρόμου στη χώρα μας ανέρχεται στο 1/8 του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Το μερίδιο του σιδηροδρόμου στην αγορά της διαδρομής Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι μικρότερο του 25% και καλύπτει λιγότερο από 4.000 μετακινήσεις ημερησίως.

Νέος παίκτης

Η ηλεκτροκίνηση και στις δύο γραμμές σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης εκτιμάται πως θα βελτιώσει την κατάσταση. Σε αυτό προσβλέπει η διοίκηση της Rail Cargo Goldair, η οποία τώρα ετοιμάζεται να υποβάλει αίτηση αδειοδότησης για τη διενέργεια επιβατικών μεταφορών. Η εταιρεία, σε συνεργασία με τους αυστριακούς σιδηροδρόμους (ΟΒΒ), θα υποβάλει την αίτηση αδειοδότησης στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) το επόμενο χρονικό διάστημα, με απώτερο στόχο να πραγματοποιήσει το πρώτο της επιβατικό δρομολόγιο μέσα στο 2020.

Η εταιρεία εκτός της αγοράς μετακίνησης Αθήνας - Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να στοχεύσει και στις αποκαλούμενες Υποχρεώσεις Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ). Δηλαδή την κάλυψη των λεγόμενων άγονων γραμμών. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες έχουν ανατεθεί για την περίοδο 2016-2020 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για την παροχή αυτή η εταιρεία θα λαμβάνει επιδότηση μέχρι 50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Το ποσό αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού αντιστοιχεί στο 70% του ετήσιου κύκλου εργασιών στη συγκεκριμένη αγορά. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελώντας σχεδόν το 100% του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου της χώρας για το 2017 πέτυχε κύκλο εργασιών ύψους 70 εκατ. ευρώ. Στο έσοδο αυτό προστίθεται η επιδότηση των ΥΔΥ, φτάνοντας έτσι η εταιρεία να έχει συνολικά έσοδα ύψους 120 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με το νέο θεσμικό πλαίσιο (v. 4408/2016), εφόσον θεωρηθεί ότι οι υπηρεσίες ΥΔΥ εμποδίζουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό, δύναται είτε να καταργηθούν είτε να αλλάξουν δικαιούχο, μέσω όμως διαγωνισμού. Ετσι, σιγά σιγά η Rail Cargo προετοιμάζεται να αποτελέσει έναν νέο παίκτη με καλές προϋποθέσεις στην αγορά των επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, μετά το 2020.

Ο προαστιακός

Η γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι η πιο σημαντική εμπορικά στη χώρα μας. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες γραμμές με εμπορικό ενδιαφέρον, όπως είναι αυτή του προαστιακού της Αθήνας. Για τη γραμμή αυτή ενδιαφέρεται τόσο η Rail Cargo –ιδίως αν η γραμμή φτάσει μέχρι την Πάτρα– ενώ σύμφωνα με στελέχη της ΡΑΣ ενδιαφέρεται και η κρατική εταιρεία ΣΤΑΣΥ. Η τελευταία συζητά με τις ρυθμιστικές αρχές της χώρας τη διενέργεια του δρομολογίου Στ. Λαρίσης - Κιάτο, ενώ σήμερα διεξάγει (επί εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου) μόνον το δρομολόγιο Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο. Το ζητούμενο ωστόσο είναι αν το ελληνικό κράτος, σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλει να δημιουργήσει μια νέα κρατική σιδηροδρομική επιχείρηση.

Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης

Η χαμηλή βάση εκκίνησης των σιδηροδρομικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών εκτιμάται ότι είναι το δέλεαρ για όσους θέλουν να επενδύσουν σε αυτές. Και αν στις επιβατικές μεταφορές η αγορά εμφανίζει μια ευκαιρία να 8πλασιάσει το έργο της, στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, οι προοπτικές είναι ακόμη μεγαλύτερες. Στη χώρα μας διακινούνται ετησίως επί χερσαίου εδάφους περίπου 480.000 τόνοι εμπορευμάτων (στοιχεία 2013). Εξ αυτών μόνο το 1,5% αφορά σε σιδηροδρομικές μεταφορές και το υπόλοιπο 98,5% αφορά σε οδικές μεταφορές, κυρίως σε φορτηγά Ι.Χ. Στην Ε.Ε. το ποσοστό των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών πλησιάζει το 18%. Αυτό σημαίνει ότι η χώρα διαθέτει ένα περιθώριο δεκαπλασιασμού του όγκου των εμπορευματικών μεταφορών μέσω τρένου. Και αν ληφθεί υπόψη ότι στην Ευρώπη πραγματοποιείται το 7% των μεταφορών με πλωτά μέσα (ποταμούς, λίμνες), τότε πιθανώς η χώρα να εμφανίζει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης της συγκεκριμένης κατηγορίας εμπορευματικών μεταφορών. Ετσι, μετά τη Rail Cargo, σύντομα αναμένεται να ξεκινήσουν δραστηριότητες (εμπορευματικών μεταφορών) η PEARL και Group Feroviar. Οι δύο εταιρείες τώρα ξεκινούν τις εκπαιδεύσεις προσωπικού μηχανοδηγών που αποτελούν το κλειδί για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού έργου. Εκτιμάται ότι κάποια στιγμή μέσα στο 2020 και αυτές θα ξεκινήσουν τις μεταφορές εμπορευμάτων.

Πηγή: Έντυπη έκδοση της Καθημερινής

# TAGS

  • ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  • ΑΘΗΝΑ
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

26 μοναδικές προτάσεις δώρων για το 2026, από 10€ έως 200€ μόνο από το στίγκα!

ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

ΣΑΕΚ ΑΛΦΑ: Christmas Bazaar Αγάπης για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας»

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Έρχονται αναλήψεις μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων

Έρχονται αναλήψεις μετρητών από τα ταμεία των καταστημάτων

Αντίστροφη μέτρηση για εκπτώσεις στον ΕΝΦΙΑ 2026: Τι πρέπει να διορθώσουν οι ιδιοκτήτες μέχρι τέλος Ιανουαρίου

Αντίστροφη μέτρηση για εκπτώσεις στον ΕΝΦΙΑ 2026: Τι πρέπει να διορθώσουν οι ιδιοκτήτες μέχρι τέλος Ιανουαρίου

Μέχρι αύριο η «δεύτερη ευκαιρία» για την επιστροφή ενοικίου

Μέχρι αύριο η «δεύτερη ευκαιρία» για την επιστροφή ενοικίου

«Φορο - καταιγίδα» Δεκεμβρίου: Τι πρέπει να πληρώσετε τις επόμενες 20 ημέρες

«Φορο - καταιγίδα» Δεκεμβρίου: Τι πρέπει να πληρώσετε τις επόμενες 20 ημέρες

«Παγώνει» ο νέος τρόπος υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών - Πως διαμορφώνονται από 1/1/2026

«Παγώνει» ο νέος τρόπος υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών - Πως διαμορφώνονται από 1/1/2026

ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

Το «μυστικό» συστατικό στη μαύρη σοκολάτα που μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση

Το «μυστικό» συστατικό στη μαύρη σοκολάτα που μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Κομισιόν: 1,3 τρισ. ευρώ για τα δίκτυα έως το 2040 – Ποια ελληνικά projects εντάσσονται στις «ενεργειακές λεωφόρους»

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Πάνω από 500 εκατ. ευρώ το έλλειμμα ΕΛΥΚΩ – Άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία ζητά ο ΕΣΠΕΝ

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Τα αγροτικά μπλόκα βαρόμετρο για τη ζήτηση καυσίμων- Ανθεκτική η αγορά με οριακή τάση ανόδου τιμών

Ενστάσεις της ΔΕΗ για τη διατήρηση το 2026 των μέτρων ρευστότητας στην Αγορά Επόμενης Ημέρας

Ενστάσεις της ΔΕΗ για τη διατήρηση το 2026 των μέτρων ρευστότητας στην Αγορά Επόμενης Ημέρας

Ράλι επενδύσεων 4 δισ. ευρώ σε δέσμευση και αποθήκευση CO₂ – Οι μεγάλοι παίκτες και τα έργα

Ράλι επενδύσεων 4 δισ. ευρώ σε δέσμευση και αποθήκευση CO₂ – Οι μεγάλοι παίκτες και τα έργα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κατερίνα: Νέα επιτυχία, νέο βίντεο κλιπ - Το TikTok τη δικαιώνει

Life 21:06

Ραγδαίες εξελίξεις στην Ουκρανία: Η «ελεύθερη οικονομική ζώνη» στο Ντονμπάς, οι εκλογές και η κατάπαυση του πυρός

Διεθνή 20:57

Γιώργος Πολυχρονιάδης – «Στούντιο 4»: Οι αναμνήσεις του από τον Στράτο Διονυσίου

Life 20:51

Η Lidl Ελλάς στηρίζει ξανά την υγεία και την πρόληψη: Magic Diabetes Bus 2025

Επιχειρήσεις 20:49

AKTOR: Τριπλή υπερκάλυψη για το ομολογιακό δάνειο των 140 εκατ. ευρώ

Επιχειρήσεις 20:37

Άκαρπη η συνάντηση Χατζηδάκη, Τσιάρα με αγρότες από την Κρήτη - Συνεχίζουν στα μπλόκα

Ελλάδα 20:24
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

GNTM 6: Τέλος εποχής για την Άννα – Τα δάκρυα της Ηλιάνας

Life 00:43

Τα νέα χαρτονομίσματα του ευρώ για το 2026 - Τι θα γίνει με το χαρτονόμισμα των 500 ευρώ

Οικονομία 07:12

Αναστασιάδης για την δεύτερη εγκυμοσύνη της Θεωνά: «Ήταν σοκαριστικό, ο γιατρός είπε ότι απαγορεύεται»

Life 23:01

GNTM 6: Το νέο challenge των μοντέλων – Μπαλόνια, πόζες και ανθρώπινα γλυπτά

Life 21:27

GNTM 6: Δέκατη δοκιμασία αποχώρησης – Σουρεαλισμός, χαμόγελα και guests καλεσμένοι

Life 22:33
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Ακριβότερα γραφεία και καταστήματα σε Αθηνά και Θεσσαλονίκη: Νέα αύξηση τιμών καταγράφει η Τράπεζα της Ελλάδος

Ακριβότερα γραφεία και καταστήματα σε Αθηνά και Θεσσαλονίκη: Νέα αύξηση τιμών καταγράφει η Τράπεζα της Ελλάδος

Οικονομία 11.12.2025 15:28
Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη: 90χρονος έδεσε και έθαψε ζωντανό το 17 ετών σκυλί της κόρης του - Τι ισχυρίστηκε

Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη: 90χρονος έδεσε και έθαψε ζωντανό το 17 ετών σκυλί της κόρης του - Τι ισχυρίστηκε

Ελλάδα 11.12.2025 10:12
Ο διετής εξευτελισμός της Διακήρυξης των Αθηνών

Ο διετής εξευτελισμός της Διακήρυξης των Αθηνών

Opinions 11.12.2025 06:29
Χάος στους δρόμους της Αττικής - Στο «κόκκινο» η κίνηση σε κέντρο, Αττική οδό, Αθηνών - Λαμίας (Χάρτης)

Χάος στους δρόμους της Αττικής - Στο «κόκκινο» η κίνηση σε κέντρο, Αττική οδό, Αθηνών - Λαμίας (Χάρτης)

Ελλάδα 10.12.2025 18:16

NETWORK

Στ. Παπασταύρου: Η δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα (CCS) προσφέρει σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη

Στ. Παπασταύρου: Η δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα (CCS) προσφέρει σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη

ienergeia.gr 12.11.2025 - 14:17
Χρήστος Παππούς: 56 εκατομμύρια έσοδα από το ηλεκτρικό ρεύμα θα αποκτήσει ο Δήμος Φυλής

Χρήστος Παππούς: 56 εκατομμύρια έσοδα από το ηλεκτρικό ρεύμα θα αποκτήσει ο Δήμος Φυλής

ienergeia.gr 12.11.2025 - 15:04
Στην ολομέλεια της Βουλής το πλαίσιο για τη δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα

Στην ολομέλεια της Βουλής το πλαίσιο για τη δέσμευση, χρήση, μεταφορά και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα

ienergeia.gr 12.11.2025 - 15:50
Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

Ασύρματα ακουστικά και ακτινοβολία – Πόσο επικίνδυνα είναι

healthstat.gr 12.11.2025 - 19:40
ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

ΕΟΔΥ: Αυξάνονται τα κρούσματα της γρίπης – 7 θάνατοι από κορωνοϊό

healthstat.gr 12.11.2025 - 18:14
ΠΟΥ Ευρώπης: Ολοκληρώθηκαν οι ενημερωτικές δράσεις στα Κέντρα Υγεία της Αττικής

ΠΟΥ Ευρώπης: Ολοκληρώθηκαν οι ενημερωτικές δράσεις στα Κέντρα Υγεία της Αττικής

healthstat.gr 12.11.2025 - 18:05
Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

Ιβουπροφαίνη ή παρακεταμόλη: Ποιο παυσίπονο να επιλέξετε εάν έχετε πυρετό

healthstat.gr 12.11.2025 - 18:49
Μελέτη Schneider Electric: Πώς οι βιομηχανίες μπορούν να εξοικονομήσουν 11,28 εκατ. δολάρια τον χρόνο

Μελέτη Schneider Electric: Πώς οι βιομηχανίες μπορούν να εξοικονομήσουν 11,28 εκατ. δολάρια τον χρόνο

ienergeia.gr 12.11.2025 - 15:35
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: Ιπποκράτους 2, Αθήνα, 10679, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 3608484
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games