Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Dnews
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ENTERTAINMENT
  • NEWS IN ENGLISH
Games
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διεθνή 11.03.2019 07:59

Τραγωδία στην Αιθιοπία: Οι 157 νεκροί, ο Έλληνας που σώθηκε τελευταία στιγμή και οι περίεργες συμπτώσεις

Image of Αθανασία Βιδάλη Αθανασία Βιδάλη
Τραγωδία στην Αιθιοπία: Οι 157 νεκροί, ο Έλληνας που σώθηκε τελευταία στιγμή και οι περίεργες συμπτώσεις
Ένα τραγικό αεροπορικό δυστυχήμα σημειώθηκε χθές, 10/3/2019.

Δεν υπήρξαν επιζώντες από την πτήση των Αιθιοπικών Αερογραμμών που συνετρίβη χθες το πρωί, με 149 επιβάτες και οκταμελές πλήρωμα, όπως μετέδωσε η κρατική τηλεόραση της Αιθιοπίας. «Δεν υπάρχουν επιζώντες από την πτήση, στην οποία επέβαιναν επιβάτες από 33 χώρες» ανέφερε η κρατική τηλεόραση, επικαλούμενη ανώνυμη πηγή της αεροπορικής εταιρίας.

Στο μοιραίο Boeing επέβαιναν πολίτες από περισσότερες από 30 χώρες

Στο μοιραίο Boeing των Αιθιοπικών Αερογραμμών που συνετρίβη χθες, επέβαιναν πολίτες από 30 χώρες, σύμφωνα με τις δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους, ο εκτελεστικός διευθυντής της αεροπορικής εταιρίας. Στους επιβάτες συμπεριλαμβάνονταν, 32 Κενυάτες, 18 Καναδοί, 9 Αιθίοπες, 8 Ιταλοί, 8 Κινέζοι, 8 Αμερικανοί, 7 Βρετανοί, 7 Γάλλοι, 6 Αιγύπτιοι, 5 Ολλανδοί, 4 Ινδοί, 4 Σλοβάκοι, 3 Αυστριακοί, 3 Σουηδοί, 3 Ρώσοι, 2 Μαροκινοί, 2 Ισπανοί, 2 Πολωνοί, 2 Ισραηλινοί.

Επίσης στην πτήση επέβαινε ένας πολίτης από τις χώρες: Βέλγιο, Ινδονησία, Σομαλία, Νορβηγία, Σερβία, Τόγκο, Μοζαμβίκη, Ρουάντα, Σουδάν, Ουγκάντα και Υεμένη. Τέσσερις επιβάτες της μοιραίας πτήσης ταξίδευαν με διαβατήρια του ΟΗΕ και οι εθνικότητες του, δεν έχουν διαπιστωθεί.

Η ιστορία του Έλληνα που σώθηκε

ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ 2'

Όσα πρέπει να ξέρετε
για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

* Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dnews, αποδέχεστε τους σχετικούς όρους χρήσης

Συγκλονίζει η αφήγηση του κ Αντώνη Μαυρόπουλου ο οποίος έχασε για λίγα λεπτά την μοιραία πτήση με το αεροσκάφος των Αιθιοπικών Αερογραμμών, που συνετρίβη και σώθηκε.

Ο κ.Μαυρόπουλος είναι πρόεδρος της Παγκόσμιας Ένωσης Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων και πήγαινε στο Ναϊρόμπι για το συνέδριο του ΟΗΕ.

Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα περιγράφει πως η 10η Μαρτίου ήταν η τυχερή του μέρα.

«Τρέχοντας να προλάβω την πτήση ΕΤ 302 Αντίς Αμπέμπα - Ναϊρόμπι, που συνετρίβη 6 λεπτά μετά την απογείωση της, είχα τα νεύρα μου γιατί δεν υπήρχε κανείς να με βοηθήσει να πάω γρήγορα. Την έχασα για δυο λεπτά, όταν έφτασα είχε κλείσει η επιβίβαση και έβλεπα τους τελευταίους επιβάτες στη φυσούνα να μπαίνουν μέσα - φώναζα να με βάλουν κι εμένα αλλά δεν το επέτρεψαν. Στην πραγματικότητα, την πτήση την έχασα διότι δεν είχα δώσει βαλίτσα (αλλιώς θα με περίμεναν για 10-15 λεπτά ή και παραπάνω, διότι το να βρεθεί μια βαλίτσα φορτωμένη θέλει τουλάχιστον 40 λεπτά). Επίσης, όπως έμαθα αργότερα, την έχασα γιατί βγήκα πρώτος και πολύ γρήγορα από το αεροπλάνο και ο connection Ambassador που ήρθε να με παραλάβει δεν με βρήκε.

Οι άνθρωποι του αεροδρομίου, ευγενέστατοι, με προώθησαν στην επόμενη πτήση που θα έφευγε στις 11:20, μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και με μετέφεραν σε ένα ωραίο lounge για την τρίωρη αναμονή.

Στις 10:50, καθώς επιβιβαζόμουν στην επόμενη πτήση, δυο σεκιουριτάδες με ενημέρωσαν ότι για λόγους ασφαλείας που θα μου εξηγήσει κάποιος ανώτερος αξιωματικός, δεν θα επιτρέψουν την επιβίβασή μου. Στις έντονες διαμαρτυρίες μου δεν άφησαν κανένα περιθώριο συζήτησης και με οδήγησαν στον ανώτερο τους, στο αστυνομικό τμήμα του αεροδρομίου.

Αυτός μου είπε ευγενικά να μη διαμαρτύρομαι και να πω ευχαριστώ στο Θεό, διότι είμαι ο μοναδικός επιβάτης που δεν μπήκε στην πτήση ΕΤ 302 η οποία αγνοείται. Και ότι αυτός ήταν ο λόγος που δεν μπορούν να με αφήσουν να φύγω, μέχρι να εξακριβωθεί ποιος είμαι, γιατί δεν μπήκα στην πτήση και τα σχετικά. Στην αρχή νόμιζα ότι έλεγε ψέματα, ωστόσο το ύφος του δεν άφηνε κανένα περιθώριο αμφιβολίας.

Ένιωσα να χάνεται το έδαφος κάτω από τα πόδια μου, αλλά επανήλθα σε 1-2 δευτερόλεπτα γιατί σκέφτηκα ότι κάτι άλλο θα συμβαίνει, κάποιο πρόβλημα επικοινωνίας ίσως. Οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι, ρώτησαν ότι έπρεπε να ρωτήσουν, εξακρίβωσαν τα στοιχεία μου και με άφησαν να περιμένω.

Με έβαλαν να καθίσω σε ένα σαλόνι και μου είπαν να περιμένω εκεί μέχρι να με ειδοποιήσουν.

Έψαχνα στο διαδίκτυο να βρω στοιχεία για την πτήση, φίλοι από το Ναϊρόμπι με ενημέρωσαν ότι 30 λεπτά μετά την αναμενόμενη ώρα δεν είχε προσγειωθεί και δεν υπήρχαν πληροφορίες για την τύχη της και ξαφνικά κόβονται και όλα τα WiFi του αεροδρομίου.

Ευτυχώς υπάρχουν και τα SMS - από στενό φίλο έμαθα ότι η πτήση συνετρίβη σχεδόν μόλις απογειώθηκε και ότι το θέμα έβγαινε στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης.

Τότε κατάλαβα ότι πρέπει αμέσως να επικοινωνήσω με τους δικούς μου ανθρώπους και να τους πω ότι δεν ήμουν μέσα και ότι για δυο μικρές τυχαίες συγκυρίες έχασα την πτήση - τη στιγμή που έκανα αυτή τη σκέψη κατέρρευσα γιατί τότε ακριβώς κατάλαβα πόσο τυχερός στάθηκα.

Αυτό το κείμενο το έγραψα για να διαχειριστώ το σοκ μου. Το ποστάρω γιατί θέλω να πω σε όλους ότι τα αόρατα και αδιόρατα νηματίδια της τύχης, οι εκτός πλάνου συγκυρίες πλέκουν τον ιστό στον οποίο είναι πιασμένη η ζωή μας. Είναι εκατομμύρια μικρές κλωστές που σχεδόν ποτέ δεν τις αισθανόμαστε - αλλά μια να σπάσει αρκεί για να ξηλωθεί όλος ο ιστός ακαριαία.

Πραγματικά, είναι η πρώτη φορά που χαίρομαι τόσο πολύ που έγραψα ένα ποστ και είμαι ευγνώμων που ζω και που έχω τόσους φίλους που με έκαναν να νιώσω την αγάπη τους - φιλιά σε όλους και ένα θερμό ευχαριστώ για τη συγκινητική συμπαράσταση σας. Ειδική εύφημος μνεία για την έγκαιρη επέμβαση και υποστήριξη στους Jeroen Par Dijk Panos Fragiadakis Haris Kamariotakis και ένα μεγάλο συγνώμη στην οικογένεια μου για το σοκ που έζησαν.

Το μυστήριο γύρω από τις πτώσεις

Για δεύτερη φορά σε διάστημα λίγων μηνών, ένα Boeing 737 MAX 8 συντρίβεται λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του, εγείροντας ερωτήματα για το ντεμπούτο αυτού του σημαντικού για την αμερικανική εταιρεία αεροσκάφους.

Είχε προηγηθεί στο τέλος του Οκτωβρίου η συντριβή του αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων της ινδονησιακής εταιρείας χαμηλού κόστους Lion Air που κατέπεσε στην Θάλασσα της Ιάβας σκοτώνοντας 189 ανθρώπους.

«Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε ακριβή σχόλια», δήλωσε ο Ρίτσαρντ Αμπουλάφια, ειδικός αεροναυτικής του Teal Group, ο οποίος ερωτήθηκε για τις συνθήκες του δυστυχήματος και τις ομοιότητες ανάμεσα στις δύο τραγωδίες.

Μόνο τα στοιχεία της πτήσης και οι συνομιλίες στο κόκπιτ που περιέχονται στα δύο μαύρα κουτιά του αεροσκάφους μπορούν να δώσουν απαντήσεις για τα αίτια του δυστυχήματος: τεχνικά προβλήματα, σφάλμα του πιλότου ή συνδυασμός πολλών παραγόντων.

Προς το παρόν, «ο πιλότος δήλωσε ότι είχε προβλήματα και ότι ήθελε να επιστρέψει» και «έλαβε την άδεια» να κάνει μεταβολή και να κατευθυνθεί και πάλι προς την Αντίς Αμπέμπα, δήλωσε ο επικεφαλής της Ethiopian Airlines Τεγουόλντε ΓκεμπρεΜαριάμ κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Αντίας Αμπέμπα.

Είναι επίσης γνωστό ότι οι μετεωρολογικές συνθήκες ήταν καλές σήμερα το πρωί στην Αντίς Αμπέμπα.

Σύμπτωση ή bis repetita;

Πρόκειται για τον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Οπως και στην περίπτωση της Lion Air, το δυστύχημα συμβαίνει αμέσως μετά την απογείωση και οι πιλότοι εκπέμπουν μηνύματα για να πουν ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Στην συνέχεια το αεροσκάφος πέφτει. Είναι δύσκολο να ειπωθεί ότι αυτό δεν μοιάζει με το πρώτο δυστύχημα», παραδέχεται πηγή της αεροναυτικής κοινότητας που δεν θέλησε να κατονομασθεί.

«Πρόκειται για ομοιότητες και η σύγκριση σταματά εκεί στο μέτρο που δεν έχουμε αξιόπιστες πληροφορίες προς το παρόν», επέμεινε από την πλευρά του ο Μισέλ Μερλουζό, διευθυντής της Aerospace & Defence Market Analysis.

Και στις δύο περιπτώσεις, οι αεροπορικές εταιρείες πάντως είναι γνωστές για την σοβαρότητά τους.

Μετά το δυστύχημα της Lion Air, το 737 MAX δημιούργησε πολλά ερωτήματα στην αεροναυτική κοινότητα, την στιγμή που είναι γνωστό ότι το πρόγραμμα 737 MAX είχε συναντήσει προβλήματα στην κατασκευή του αεροσκάφους.

Η εταιρεία Boeing είχε μάλιστα αποφασίσει την διακοπή τον Μάιο 2017 των δοκιμαστικών πτήσεων του προγράμματος 737 Max, εξαιτίας ενός προβλήματος στην κατασκευή του κινητήρα από την CFM, που συμμετέχει σε joint venture με την αμερικανική General Electric και την γαλλική Safran.

Στο τέλος του Ιανουαρίου, 350 αεροσκάφη παραδόθηκαν στις εταιρείες, επί των 5.011 παραγγελιών που είχε δεχθεί η Boeing, που αντιστοιχούν σε επταετές πρόγραμμα κατασκευής με τους σημερινούς ρυθμούς παραγωγής.

Το νέο δυστύχημα αποτελεί σοβαρό πλήγμα για την Boeing και για την οικογένεια των μεσαίων αποστάσεων αεροσκαφών MAX, που είναι η τελευταία, με νέο κινητήρα, εκδοχή του 737, του best-seller όλων των εποχών με παραγωγή άνω των 10.000 αεροσκαφών.

«Το MAX είναι ένα σημαντικό πρόγραμμα για την Boeing για την επόμενη δεκαετία. Αντιπροσωπεύει το 64% της συνολικής παραγωγής της εταιρείας μέχρι το 2032 και έχει σημαντικά λειτουργικά περιθώρια», εξηγεί ο Μισέλ Μερλουζό. «Είναι ένα σημαντικό εργαλείο στις παγκόσμιες μεταφορές και στο διεθνές εμπόριο».

Για την Boeing, συνεχίζει, οι προσεχείς 24 ώρες θα είναι κρίσιμες από την άποψη της διαχείρισης της κρίσης, διότι η εταιρεία θα πρέπει να καθησυχάσει τόσο τους επιβάτες όσο και τους επενδυτές για την αξιοπιστία του αεροσκάφους.

Σήμερα, η εταιρεία εξέφρασε την βαθιά της λύπη για την αεροπορική τραγωδία και διευκρίνισε ότι ομάδα τεχνικών έχει τεθεί στην διάθεση της έρευνας.

Σύμφωνα με τον ειδικό της αεροναυτικής, η Boeing θα υποστεί αναμφίβολα τις αρνητικές συνέπειες του δυστυχήματος στο χρηματιστήριο, αλλά τελικά οι ζημίες θα περιορισθούν για τον όμιλο που μοιράζεται την αγορά με την ευρωπαϊκή Airbus. Και, η σημασία του αεροσκάφους αυτού για την Boeing είναι τόσο μεγάλη, που εάν είναι αναγκαίο να γίνουν τεχνικές διορθώσεις, θα τις κάνει.

Επειτα από το δυστύχημα του πρώτου 737 MAX της εταιρείας Lion Air , η αεροναυτική κοινότητα έθεσε ερωτήματα για την έλλειψη πληροφοριών προς τις εταιρείες και τους πιλότους για το νέο σύστημα ελέγχου απώλειας άντωσης που διαθέτει το μοντέλο αυτό.

Η ομοσπονδία των αμερικανών πιλότων είχε φέρει τότε στο φως πρόβλημα εσφαλμένων πληροφοριών των οργάνων ελέγχου (AOA, Αισθητήρας Γωνίας Προσβολής), που είναι πιθανόν να αποτελούν «το αιτιακό σύστημα του δυστυχήματος της Lion Air».

Μία δυσλειτουργία στους AOA μπορεί να οδηγήσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή της πτήσης, θεωρώντας ότι βρίσκεται σε απώλεια άντωσης, να θέσει το αεροσκάφος σε πορεία καθόδου, ενώ αντίθετα πρέπει να το ανορθώσει.

Η απόφαση της εταιρείας

Οι Αιθιοπικές Αερογραμμές αποφάσισαν να κρατήσουν στο έδαφος τα Boeing Co 737 MAX 8 του στόλου της, μία ημέρα μετά την συντριβή ενός αεροσκάφους της αυτού του τύπου με 157 επιβαίνοντες, ενημερώνει η εταιρεία με ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Twitter.

«Μολονότι δεν γνωρίζουμε ακόμη τα αίτια της συντριβής, αποφασίσαμε να κρατήσουμε στο έδαφος τον συγκεκριμένο στόλο αεροσκαφών μας ως μέτρο επιπλέον προφυλάξεων», σημειώνει η αεροπορική εταιρεία.

Ο αιθιοπικός αερομεταφορέας διαθέτει άλλα τέσσερα 737 MAX 8, εξόν του αεροσκάφους που συνετρίβη χθες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα παρακολούθησης τροχιάς αεροπλάνων FlightRadar 24.

Σήμερα και η Κίνα διέταξε τη διακοπή πτήσεων των αεροσκαφών τύπου 737 MAX 8 που διαθέτουν οι αερογραμμές της, έπειτα από τη δεύτερη πτώση αεροσκάφους του αυτού τύπου μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, καθώς τον περασμένο Οκτώβριο παρόμοιο τραγικό περιστατικό σημειώθηκε με αεροπλάνο της ινδονησιακής Lion Air.

# TAGS

  • ΑΙΘΙΟΠΙΑ
  • ΤΡΑΓΩΔΙΑ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ
  • ΝΕΚΡΟΙ
  • BOEING
  • ΣΥΜΠΤΩΣΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ
  • News
Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν
Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

35 χρόνια interwetten – 35 δώρα για όλους: Η μεγαλύτερη γιορτή της χρονιάς μόλις ξεκίνησε!

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

ΔΕΗ: Φως στο φόβο των γυναικών στις νυχτερινές μετακινήσεις

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Όταν οι διαβάσεις ξεθωριάζουν, ποιος προστατεύει τα παιδιά μας;

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Από τη συνδρομή στο Netflix… στην εποχή της αυτοματοποίησης

Ολική απαγόρευση κυκλοφορίας στη Μάνδρα: «Σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να κατέβει πάλι ποτάμι»

Ολική απαγόρευση κυκλοφορίας στη Μάνδρα: «Σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να κατέβει πάλι ποτάμι»

Η κακοκαιρία δεν πτοεί τους αγρότες: Δυναμώνουν τα μπλόκα σε όλη τη χώρα

Η κακοκαιρία δεν πτοεί τους αγρότες: Δυναμώνουν τα μπλόκα σε όλη τη χώρα

Κακοκαιρία Byron: Πότε οι εργαζόμενοι μπορούν να μην εργαστούν και να πληρωθούν

Κακοκαιρία Byron: Πότε οι εργαζόμενοι μπορούν να μην εργαστούν και να πληρωθούν

Εφορία: Ποια τιμολόγια χαρακτηρίζονται εικονικά - Η πληρωμή μέσω τράπεζας δεν αρκεί

Εφορία: Ποια τιμολόγια χαρακτηρίζονται εικονικά - Η πληρωμή μέσω τράπεζας δεν αρκεί

Πότε η παράλληλη λήψη μισθού και σύνταξης μπλοκάρει την αναγνώριση συντάξιμου χρόνου

Πότε η παράλληλη λήψη μισθού και σύνταξης μπλοκάρει την αναγνώριση συντάξιμου χρόνου

Οι άμεσες πληρωμές στην Υγεία «γονατίζουν» τα νοικοκυριά στην Ελλάδα

Οι άμεσες πληρωμές στην Υγεία «γονατίζουν» τα νοικοκυριά στην Ελλάδα

Κεφίρ: 10 οφέλη για την υγεία - Ποια η διατροφική του αξία

Κεφίρ: 10 οφέλη για την υγεία - Ποια η διατροφική του αξία

Στήθος κοτόπουλου ή στήθος γαλοπούλας - Ποιο είναι το πιο άπαχο;

Στήθος κοτόπουλου ή στήθος γαλοπούλας - Ποιο είναι το πιο άπαχο;

Μελαγχολία των Χριστουγέννων: Γιατί εμφανίζεται και πώς να τη διαχειριστείτε

Μελαγχολία των Χριστουγέννων: Γιατί εμφανίζεται και πώς να τη διαχειριστείτε

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Επενδυτικό άλμα 1 δισ. ευρώ από την enaon – Ποιοι παράγοντες θα καθορίσουν τα τέλη χρήσης από το 2027

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Η κρυφή ενεργειακή κρίση της ΤΝ και το παράθυρο ευκαιρίας για την Ελλάδα

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Τελευταία ευκαιρία για το επίδομα θέρμανσης- Πάνω από 1,1 εκατ. οι αιτήσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Ενεργειακό κόστος: Προ των πυλών οι ανακοινώσεις για τα μέτρα στήριξης της βιομηχανίας- Στα σκαριά και πρόσθετες παρεμβάσεις

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Τιμολόγια ρεύματος: Ελκυστικά παραμένουν τα μπλε και τον Δεκέμβριο - 11 προγράμματα κάτω από 10 λεπτά/KWh

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

Η Ελλάδα στις έξι ευρωπαϊκές αγορές με φθηνότερα σταθερά τιμολόγια από τα κυμαινόμενα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο Byron αναβάλλει την εμφάνιση της Μόνικα Μπελούτσι στο Παλλάς

Entertainment 10:43

Χαλάνδρι: Κίνδυνος υπερχείλισης του Καλαμά - Πολίτες ξήλωσαν κορδέλες για να παρκάρουν

Ελλάδα 10:42

Κρίσιμη σύνοδος κορυφής Πούτιν-Μόντι στην Ινδία, εν μέσω πιέσεων Τραμπ

Διεθνή 10:36

Θοδωρής Μαραντίνης: «Ερημίτης δεν είμαι, ούτε θα γίνω» (βίντεο)

Life 10:23

Συγκλονιστικό βίντεο: Δραματική διάσωση μητέρας και γιου μετά από φωτιά σε σπίτι στη Χίο

Ελλάδα 10:15

Smashed: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές σε όλη την Ελλάδα για τους κινδύνους της κατανάλωσης αλκοόλ από ανήλικους

Επιχειρήσεις 10:12
Όλες Οι Ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κακοκαιρία Byron: Μπαράζ μηνυμάτων από το 112 σε 11 περιοχές - Δύσκολη νύχτα και στην Αττική

Ελλάδα 23:11

Κλειστά σχολεία αύριο Παρασκευή λόγω κακοκαιρίας

Παιδεία 11:17

Ανατροπή στις κληρονομιές: Τέλος τα αδελφομοίρια, ένας παίρνει το σπίτι

Οικονομία 12:06

Κλειστά σχολεία στην Αττική αύριο Παρασκευή λόγω κακοκαιρίας

Παιδεία 13:57

Οι SOS περιοχές για την κακοκαιρία: Προειδοποιήσεις για ακραία φαινόμενα - Τι ισχύει για Αθήνα

Ελλάδα 12:54
Ειδήσεις από την Περιφέρεια - σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ενημερωτικά μέσα της Περιφέρειας

# HOT TOPICS

  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

ΤΙΜΕΣΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

αναλύσεις & ρεπορτάζ
από την συντακτική ομάδα τουDnews

ΤΙΜΕΣ ΡΕΥΜΑ ΤΙΜΕΣ ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Συνεχίζονται τα εγκλήματα κατά αμάχων στη Γάζα

Συνεχίζονται τα εγκλήματα κατά αμάχων στη Γάζα

Διεθνή 04.12.2025 08:23
Τραγωδία στην Ινδονησία: 631 νεκροί από τις πλημμύρες – 1 εκατομμύριο ξεριζωμένοι

Τραγωδία στην Ινδονησία: 631 νεκροί από τις πλημμύρες – 1 εκατομμύριο ξεριζωμένοι

Διεθνή 02.12.2025 07:14
Περού: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 30 αγνοούμενοι μετά από κατολίσθηση (Εικόνες και Βίντεο)

Περού: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 30 αγνοούμενοι μετά από κατολίσθηση (Εικόνες και Βίντεο)

Διεθνή 01.12.2025 23:03
Αττική: 10 νεκροί και 610 τραυματίες σε τροχαία τον Νοέμβριο

Αττική: 10 νεκροί και 610 τραυματίες σε τροχαία τον Νοέμβριο

Ελλάδα 01.12.2025 18:40

NETWORK

Μελαγχολία των Χριστουγέννων: Γιατί εμφανίζεται και πώς να τη διαχειριστείτε

Μελαγχολία των Χριστουγέννων: Γιατί εμφανίζεται και πώς να τη διαχειριστείτε

healthstat.gr 12.05.2025 - 06:21
Μπαράζ επαφών Στ. Παπασταύρου στην Ουάσιγκτον για την προώθηση της ενεργειακής συνεργασίας Ελλάδας-ΗΠΑ

Μπαράζ επαφών Στ. Παπασταύρου στην Ουάσιγκτον για την προώθηση της ενεργειακής συνεργασίας Ελλάδας-ΗΠΑ

ienergeia.gr 12.05.2025 - 09:52
Στήθος κοτόπουλου ή στήθος γαλοπούλας - Ποιο είναι το πιο άπαχο;

Στήθος κοτόπουλου ή στήθος γαλοπούλας - Ποιο είναι το πιο άπαχο;

healthstat.gr 12.05.2025 - 06:33
Κεφίρ: 10 οφέλη για την υγεία - Ποια η διατροφική του αξία

Κεφίρ: 10 οφέλη για την υγεία - Ποια η διατροφική του αξία

healthstat.gr 12.05.2025 - 06:10
Κ. Χατζηδάκης: Σύντομα το πλαίσιο μέτρων για τη μείωση του ενεργειακού κόστους της βιομηχανίας

Κ. Χατζηδάκης: Σύντομα το πλαίσιο μέτρων για τη μείωση του ενεργειακού κόστους της βιομηχανίας

ienergeia.gr 12.05.2025 - 09:12
Τρία βήματα για ανανεωμένο πρόσωπο πριν την Πρωτοχρονιά

Τρία βήματα για ανανεωμένο πρόσωπο πριν την Πρωτοχρονιά

healthstat.gr 12.05.2025 - 10:19
Νέα Αριστερά: Κίνδυνος αποψίλωσης του ΟΦΥΠΕΚΑ και απώλειας πολύτιμου προσωπικού με πολυετή εμπειρία στις προστατευόμενες περιοχές Natura

Νέα Αριστερά: Κίνδυνος αποψίλωσης του ΟΦΥΠΕΚΑ και απώλειας πολύτιμου προσωπικού με πολυετή εμπειρία στις προστατευόμενες περιοχές Natura

ienergeia.gr 12.05.2025 - 10:25
Σάκης Αρναούτογλου προς Κομισιόν: Δεν θα γίνει η Άρτα και η Ήπειρος σκουπιδότοπος της χώρας

Σάκης Αρναούτογλου προς Κομισιόν: Δεν θα γίνει η Άρτα και η Ήπειρος σκουπιδότοπος της χώρας

ienergeia.gr 12.05.2025 - 08:53
Dnews

ΟΠΙΝΙΟΝ ΠΟΣΤ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. "OPINIONPOST" Διεύθυνση: ΚΛΕΑΝΘΟΥΣ 8, 16346 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ, Ελλάδα
ΑΦΜ: 800961697 - ΔΟΥ: Φ.Α.Ε. Πειραιά
ΑΡ. ΓΕΜΗ: 145803601000
Τηλ: 210 7517080
E-mail: info@dnews.gr

Domain name: Dnews.gr (Dikaiologitika.gr)
Νόμιμος Εκπρόσωπος - Διευθύνων Σύμβουλος: Νίκος Ανδριόπουλος (andriopoulos@opinion-post.gr)
Ιδιοκτησία: OPINIONPOST A.E. - Μέτοχοι: ENERGY REGISTER Α.Ε. / Ανδριόπουλος Νικόλαος
Δικαιούχος Domain: OPINIONPOST A.E. - Διαχειριστής Domain: Σωτήρης Μπέσκος
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Παναγιώτης Ευθυμιάδης
Διευθυντής Σύνταξης: Κώστας Σαρρηκώστας

  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • COOKIES
  • ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μέλος ΕΝΕΔ

Copyright © 2011 - 2025 OpinionPost S.A. All rights reserved.

Developed by Nuevvo.

ΜΕΛΟΣ #242054 Μ.Η.Τ. Μέλος #242054 του Μ.Η.Τ.
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Life
  • Παιδεία
  • Υγεία
  • Αθλητισμός
  • Επιστήμη
  • Επιχειρήσεις
  • Θέσεις Εργασίας
  • Ο Πληροφοριοδότης
  • Παιχνίδια Εξουσίας
  • Τεχνολογία
  • Auto - Moto
  • Entertainment
  • Market Maven
  • News In English
  • Opinions
  • Ειδήσεις Από Την Περιφέρεια
  • Όλες οι Ειδήσεις
Games