Οικονομία

Νέες businness με γνωστό brand για τον «Παπουτσάνη», πρεμιέρα για νέα προϊόντα

Νέες businness με γνωστό brand για τον «Παπουτσάνη», πρεμιέρα για νέα προϊόντα Φωτογραφία: facebook papoutsanis
Στις κατηγορίες των απορρυπαντικών πιάτων και ρούχων και όχι μόνο για βρέφη - εισήλθε η «Παπουτσάνης», ενώ το επόμενο βήμα αναμένεται να είναι η κατηγορία καθαριστικών σπιτιών.

Η είσοδος στις νέες κατηγορίες γίνεται με το σήμα «Αρκάδι», το οποίο εξαγόρασε η Παπουτσάνης τον Σεπτέμβριο του 2022, ενώ με το σήμα αυτό θα γίνει και η είσοδος στα καθαριστικά.

Με αυτές τις κινήσεις η διοίκηση της εταιρίας που συμπληρώνει φέτος 154 χρόνια ζωής, φιλοδοξεί αφενός να προσφέρει στον καταναλωτή μια ευρεία γκάμα επώνυμων καλλυντικών περιποίησης αλλά και ειδών νοικοκυριού σε πολύ πιο ανταγωνιστικές τιμές από αυτές των πολυεθνικών που διαθέτουν ανάλογο χαρτοφυλάκιο και αφετέρου να αυξήσει τη συμμετοχή των επώνυμων προϊόντων στον τζίρο της, από 27% που ήταν το 2023, σε 50% το 2025.

Ο στόχος που τίθεται, σύμφωνα με την Καθημερινή, για την τρέχουσα χρήση είναι οι πωλήσεις από τα επώνυμα προϊόντα να αντιστοιχούν στο 35% των συνολικών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία των επωνύμων προϊόντων κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 36% το 2023, υπερκαλύπτοντας τις απώλειες από την πτώση των πωλήσεων αντισηπτικών.