Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου, στο BleAzure στον Άλιμο, παρουσία σημαινόντων στελεχών της αγοράς της επικοινωνίας και της διαφήμισης.
Τα συγκεκριμένα βραβεία, τα οποία διοργανώνει το Marketing Week, έχουν καθιερωθεί πλέον ως δημοφιλής θεσμός που έχει ως στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών και projects στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.
Η διαδικτυακή σειρά «TryMe» προβάλλεται σε εβδομαδιαία βάση από το YouTube κανάλι της Kωτσόβολος από τον περασμένο Οκτώβρη, ενώ δημιουργήθηκε προκειμένου να παρουσιάσει με προσιτό και βιωματικό τρόπο στο νεανικό κοινό όλα τα νέα προϊόντα τεχνολογίας.