Στο πλαίσιο του έργου αυτού θα απασχοληθεί ανά τόπο εκτέλεσης, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης ο εξής αριθμός ατόμων (βλ ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ανά κωδικό απασχόλησης) |
|||||
Κωδικός θέσης |
ΤΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ |
Έδρα Ν.Π.Δ.Δ. |
Ειδικότητα |
Διάρκεια σύμβασης |
Αριθμός ατόμων |
101 |
ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΑΓ. Ι.ΡΕΝΤΗ |
ΑΓ. Ι.ΡΕΝΤΗ |
ΠΕ ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ |
Από την υπογραφή της σύμβασης και μέχρι της31.7.2015 |
1 |
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΜΕ.3 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στην έδρα του Νομικού Προσώπου, στην ακόλουθη διεύθυνση: ΜΠΑΛΤΑΖΗ 32 ΔΗΜ. ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΓ.Ι. ΡΕΝΤΗ 1ος όροφος Τ.Κ.18233 υπόψη Κας Γεωργά ή Κας Μιχαλοπούλου. Πληροφορίες μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στα τηλέφωνα: 210 4817094 , 210 4826474, 210 4823436, 210 4826680 εσωτ.3.
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες.
Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση• β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Έντυπα αιτήσεων Διαγωνισμών Φορέων Συμβάσεων Έργου (ΣΜΕ) γ) στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.