Μια μελέτη, με επικεφαλής τον καθηγητή τεχνητής νοημοσύνης Νέλο Κριστιανίνι του βρετανικού Πανεπιστημίου του Μπρίστολ, που θα παρουσιασθεί τον επόμενο μήνα στη «Διεθνή Συνδιάσκεψη Εξόρυξης Δεδομένων» (IEEE International Conference on Data Mining-ICDM), ανέλυσε σε βάθος τετραετίας το συναισθηματικό περιεχόμενο που έχουν τα μηνύματα στο βρετανικό Twitter και οι αναζητήσεις στη Wikipedia.
Διαπιστώθηκε ότι τα αρνητικά αισθήματα είναι σαφώς περισσότερα το φθινόπωρο και το χειμώνα, με αποκορύφωμα το Νοέμβριο, ενώ το άγχος και ο θυμός υπερεκφράζονται μεταξύ Σεπτεμβρίου και Απριλίου. Μια ξεχωριστή ανάλυση στη Wikipedia ειδικότερα για τις επισκέψεις σε ιστοσελίδες ιατρικού περιεχομένου αποκαλύπτει μια ξεκάθαρη εποχικότητα για ψυχολογικά θέματα που απασχολούν προφανώς τους χρήστες. Ενδεικτικά, οι επισκέψεις σχετικά με τις διαταραχές της διάθεσης (συναισθηματικές διαταραχές) κορυφώνονται στο τέλος Δεκεμβρίου, ενώ για τη διαταραχή πανικού και την οξεία αγχώδη διαταραχή τον Απρίλιο. Η ίδια ερευνητική ομάδα υπό τον Κριστιανίνι, που αναπτύσει το Πρόγραμμα ThinkBIG, μόλις δημοσίευσε στο επιστημονικό περιοδικό PLoS One μια μελέτη που ανέλυσε το περιεχόμενο των αμερικανικών και βρετανικών εφημερίδων της περιόδου 1836-1922.